Fatty McButterpants


Fatty McButterpants
 Share

Recommended Posts

Watt max test på arbejde idag.

Endte med 310 watt i 5 sekunder;)

Med en kampvægt på 74 giver det et kondital på 45,9, som vel er godt ifht at det ligger midt i middel. Skal gerne have det op i højt senere på året;)

Forsøgte mig derudover at komme igennem onsdagsprogrammet men klarede kun squat, military press og row. Var helt bustet efter max testen.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke trænet seriøst siden sidste uge pga sygdom

Måtte slæbe mig igennem morgentræning idag. Har slet ikke lyst til træning i de her dage;) Tror i den grad jeg er ved at være klar til bare at holde noget dejlig sommerferie hehe.

Prøvede dog lige en rep på 90 kg i squat - FAIL haha. Lavede i øvrigt en video på min sq fra fronten i dag og fandt ud af at jeg rejser mig 'skævt' - dvs at jeg presser mere med det ene ben end det andet og derfor ikke kommer lige op...teknik teknik teknik;)

Nu vil jeg gå ind og lave en shitload af mave/ryg øvelser i et alt for varm træningslokale mens jeg tænker på surfing, wakeboard, store is, pølser på bål og alt det dejlige der venter i sommerferien og 6 uger...

Link to comment
Share on other sites

Fortsætter med bill starrs 5x5 indtil ferien.

Fik idag kørt

squat, bænk, dødløft 5x5

biceps, triceps, skulder 2 x 15

sluttede af med en gang mave

Havde ikke min drikkedunk med og hentede en kande vand i kantinen og et par kaffekrus. Det så ret spøjst ud at presse sig voldsomt i squad for bagefter at stå med en kaffekop;)

Link to comment
Share on other sites

Onsdagstræning

5x5

military press til 20 kg dumbells

dumbell row til 25 kg

3 x max

weighted dips mellem bænke 20-20-10 (med 10 kg)

2 x 15

db curl 15 - 12,5

tri ext 17,5-17,5

rear lat 14 kg i kabeltårn

100 mave/ryg

I eftermiddag er det enten mtb cykeltur på stige ø eller en gang p&p golf...jeg ved godt hvad jeg helst vil;)

Link to comment
Share on other sites

Pyh det er ikke sjovt at træne i varmen.

Jeg forsøgte at peppe min træning op idag med at køre 12-10-8 rep i stedet for 5 x 5.

sq: 40-50-60 kg

incline bænk: 2x15-17,5-20kg

BB shrug: 50-70-80 (dog kun 5 rep i sidste)

chinup: 10 stk, 5 stk, 2 stk

db side lat: 8-9-10 kg

bb curl: 15+stang (12-10-5 rep)

tri ext: 15-17,5-20

Har svedt som et svin idag da vores ventialtionssystem ikke fungere ordenligt

;) De fe'e skal sve'e og det gjorde jeg så.

Har i øvrigt lagt mærke til at jeg meget sjældent mærker mine tidligere problemer i højre skulder hvilket jeg bestemt tillægger træningen s skyld.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Så er adventure race multi motions løbet i Langesø overstået.

Gps sagde 73 tilbagelagte kilometer i bakket terræn i løb, på cykel, og i kano. Krydret med en masse 'spejder opgaver' der skal løses. Gennemført på 7½ time. I dag let ømme ben, men ikke noget der giver anledning til halten eller smerter;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har panik gennemført HCA ½ marathon i går. Fik en mulighed for et gratis startnr og hvem kan sige nej til det;) Var sengeliggende ons-, tors-, og fredag og løb om søndagen. Det er meget lang tid siden at jeg har været så ødelagt i kroppen;)

tid:

2.15.50 hehe.

første 10 km på 57 min resten var rent helvede;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share