Sælger Polar rc3 løbe/cykel ur


Recommended Posts

Hej MOL

Jeg sælger mit løbeur da jeg har været ude og købe mig et andet der er vandtæt.

Uret fejler absolut intet.

Sælges med tilhørende heart rate sensor i original kassen, kvittering er selvfølgelig smidt ud..

Ny pris Polar RC3gps 1800 i elgiganten

Sælges for 900

Uret tilsluttes en computer for at lade, samtidig kan man med et program synkronisere med sin online logbog. Inde på hjemmesiden www.polarpersonaltrainer.com har man så oprettet en profil og tilknytter så ens ur. Uret er enormt nemt at indstille, alt efter hvilken sport og hvad ens formål præcis er, jeg er selv på vej på sergentskole (også derfor jeg skal bruge et vandtæt), derfor har jeg i tiden optil gået march med rygsæk. Jeg har så været inde og lave min egen sport hvor jeg har bedt uret bippe hvis jeg går under 6km/t.

Det er også blevet brugt til orienteringsløb, så når jeg kommer hjem fra en tur og en af posterne har drillet, sætter jeg uret til og ser hvor det lige præcis var jeg klokkede i det ;)

Jeg hjælper selvfølgelig også gerne med at indstille uret hvis der skulle være et problem eller noget der drillede :)

Edited by Ragnar Ingemann Buus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share