Hvorfor er jeg ikke sulten?


Dingado
 Share

Recommended Posts

Hej Alle.

Jeg er som udveklingsstudent i USA, og fra første dag jeg kom her, blev hivet med ind i Cross Country verdenen, som min værtsbror ellers går til.

Cross Country er et løb i High school hvor du løber 5kilometer på en golf bane, så hurtig som muligt.

Så fra den dag af blev jeg jo helt vild med det.

Og selvom det er vinter nu, og sæsonen er ovre for Cross Country løbetræner jeg hver eneste dag. Løber omkring de 4 miles om dagen som ellers svare til 6,5 kilometer.

Jeg løber det på omkring de 40 minutter og tager det som et nemt løb.

Jeg sørger egentlig bare for at holde formen til Track and Field sæsonen som er om 2 måneder.

Og når jeg har en hvile dag, som jeg har måske en gang om ugen, ja så føler jeg mig skyldig, og vil bare ned og løbe!!

Problemet er dog når jeg løber, skulle man tro at min sult ellers er helt i top og slet ikke kan vente med at spise. Men jeg har overhovedet ikke noget sult.. Jeg vågner normalt sent op om morgenen, så der er ikke tid til morgenmad, i skolen spiser jeg frokost, som ellers normalt er måske taco's eller pasta eller noget i den retning, normalt okay sundt. Har ofte 1 stykke brød, 2 stk. Chokolademælk som ellers er de små kartoner, ved ikke hvor meget der er i, men det er utrolig lidt. Og det er ellers det,

Så kommer jeg hjem, løber, og spiser en banen og drikker en flaske vand. Senere laver jeg mig en smoothie og tager en lille yoghurt. Og det er det?? Så er jeg ikke sulten resten af dagen.

Min værtsmor er lidt halv bekymret.

og da cross country sæsonen var igang, så spiste jeg meget. og der løbetrænede jeg også hver dag, med et løb i weekenden.

jeg løbetræner på et løbebånd fordi det er for koldt udenfor, kan det have noget med det at gøre?

Jeg håber nogle kan give mig nogle råd. Fordi jeg er helt klar over at det ikke er sundt, men jeg kan simpelthen ikke forstå hvor sulten bliver af.