Kettlebell program opbygning


KB!
 Share

Recommended Posts

Hej derude.

Jeg træner med kettlebells. Synes jeg har flikket nogle gode øvelser sammen som swings, front squat, reengade row osv osv.

Jeg laver dem egentlig som et slags superset. Hvor jeg f.eks laver 15 front squat, 15 swings, gentager det i alt fire gange, inden jeg går videre til næste superset.

Men når jeg læser artikler om kettlbells på nettet og i blade, er de altid opbygget som cirkler. Så jeg tænker om jeg griber det forkert an?

Ved godt at jeg få flyttet de vægte om det er i superset eller i en cirkel, så et eller andet sted er det vel ligemeget. Men jeg kunne godt tænke mig at vide om det er bedre hvis jeg opbygger mit kettlebellprogram som en cirkel i stedet.

Hvad siger i? Hvad er fordelene ved at køre kettlebell som øvelser frem for at supersette dem?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
På 24.5.2015 at 14:37 , KB! skrev:

Ved godt at jeg få flyttet de vægte om det er i superset eller i en cirkel, så et eller andet sted er det vel ligemeget. Men jeg kunne godt tænke mig at vide om det er bedre hvis jeg opbygger mit kettlebellprogram som en cirkel i stedet.

Hvad siger i? Hvad er fordelene ved at køre kettlebell som øvelser frem for at supersette dem?

.

Edited by Martin Joe
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share