Brug tiden effektivt i fitnesscenteret


Morten Z
 Share

Recommended Posts

kan jo være tingene har ændret sig siden tråden blev oprettet omkring år 2000 mener jeg det var :smile:

Det vil jeg da håbe, omend man muligvis kan formode at de sidste der har skrevet også var aktive i træningsmiljøet omring år 2000 (hvis mna lige ser bort fra at mol startede i 2001 og artiklen er fra 2004)

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

Det største problem ved at træne på denne måde er for mig at jeg ikke kan tillade mig at bruge 4-5 maskiner samtidigt i mit motionscenter. Folk venter til tider på at komme til at bruge de forskellige maskiner og vægte og hvis man så oven i købet bruger flere maskiner af gangen er det ikke særligt hensynsfuldt overfor de andre.

Med venlig hilsen

Lars Hoffmann

Har du overvejet at parre øvelserne 2 og 2 i stedet for at køre 4-5 stykker på samme tid?

-J-

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ja da! TAK for den artikel! Jeg printer som en gal og har tænkt mig at snige den op rundt omkring i mit fitnesscenter. Jeg er ved at blive sindssyg af folk, der sidder og slapper af på de maskiner, jeg skal bruge. Det tager mig 20 min ekstra at træne i eftermiddagstimerne fremfor om morgenen fordi folk holder på maskiner, de ikke bruger. Og sædvanligvis holder de så lange pauser mellem hvert sæt at jeg sagtens kunne nå at brænde mit ene af. Frustrationerne kammer helt over, når jeg får lov at stå og blive kold og ender med at gå i bad fremfor at varme op een gang til...

Ih, det hjalp gevaldigt på mine frustrationer :sneaky2:

Jeg kunne ikke være mere enig med dig!!! Jeg oplever den helt samme frustration i fitnesscentret. Men i stedet for at vente irriteret, går jeg over til personen der sidder og feder den af og spørger om han/hun er færdig med maskinen. Hvis ikke, giver jeg i kast med andre øvelser. ALLE som melder sig ind i et fitnesscenter bør tvinges til at læse denne artikel og ja, den bør hænges op på samtlige omklædningsdøre i landets centre!! BASTA

Link to comment
Share on other sites

Det største problem ved at træne på denne måde er for mig at jeg ikke kan tillade mig at bruge 4-5 maskiner samtidigt i mit motionscenter. Folk venter til tider på at komme til at bruge de forskellige maskiner og vægte og hvis man så oven i købet bruger flere maskiner af gangen er det ikke særligt hensynsfuldt overfor de andre.

Med venlig hilsen

Lars Hoffmann

Det er ganske enkelt umuligt at optage 5 maskiner samtidigt, hvordan vil du dog gøre det? Hvis du mener at du hele tiden skifter fra maskine til maskine så er det bare fordi du udnytter tiden ligesom mig selv. Og folk kan ikke tillade at sidde ved en maskine og holde pause som om de har monopol ved maskinen, det kan de gøre et andet sted. Der er absolut ikke noget galt i at gå over til personen som sidder i maskinen og spørge om han er færdig

Link to comment
Share on other sites

 Share