Ny DK ungdomsrekord i 100m


Spock
 Share

Recommended Posts

David lyttede skam fint til andre. Jeg ved han har søgt råd hos flere herinde fra, i tidernes morgen. Så det er ikke helt så sort/hvidt som du fremstiller det Christian.

Derudover har han udviklet sig ret meget på den menneskelige side, siden han var aktiv herinde. Så jeg tror ikke du skal være bekymret for hans lillebror.

Jeg er primært også bare gnaven over at have bakket ham op og forsvaret ham og så fordamper han pludselig uden at i det mindste at prøve. Havde han postet en video hvor han løb 100m alt hvad han kunne ville det sikkert være imponerende uanset hvad- og det syntes jeg han skyldte efter sine udmeldinger.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er primært også bare gnaven over at have bakket ham op og forsvaret ham og så fordamper han pludselig uden at i det mindste at prøve. Havde han postet en video hvor han løb 100m alt hvad han kunne ville det sikkert være imponerende uanset hvad- og det syntes jeg han skyldte efter sine udmeldinger.

Forståeligt nok.

Hvorfor han aldrig fik stillet op, vil jeg lade være op til ham at fortælle, hvis han overhovedet kigger med her.

Jeg ved bare at han pt. er ret lykkelig og har det godt, og det er vel det, som der tæller i det store billede.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er primært også bare gnaven over at have bakket ham op og forsvaret ham og så fordamper han pludselig uden at i det mindste at prøve. Havde han postet en video hvor han løb 100m alt hvad han kunne ville det sikkert være imponerende uanset hvad- og det syntes jeg han skyldte efter sine udmeldinger.

jeg tror ikke han var kommet under 12

Link to comment
Share on other sites

Forståeligt nok.

Hvorfor han aldrig fik stillet op, vil jeg lade være op til ham at fortælle, hvis han overhovedet kigger med her.

Jeg ved bare at han pt. er ret lykkelig og har det godt, og det er vel det, som der tæller i det store billede.

Selvfølgelig! Og jeg stiller hverken spørgsmåltegn ved hans dedikation eller elitære genetiske udgangspunkt. Syns bare det er røvnederen at hatersne fik ret Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

lig mærke til at :

1. Han har trænet 1 år

2. ikke er nævneværdig muskuløs, nærmere tynd

3. Start og acceleration er elendigt i forhold til hans top fart

Hvad er din vurdering af potentialet hvis han øver eksplosion og får lidt bøf på de næste år?

Edit: jeg snakker som jeg har forstand til, men kan sprintere ikke normalt skære et sek af deres 100 m tid på ti år?

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

det ved jeg sku ikke.. hurtigt. Han har vist løbet hurtigere end Usain Bolt gjorde i den alder. Men jeg har virkelig ingen anelse.

Lige nu skal han lære at træne som en start og få trænet kroppen så han kan holde til at træne.

jeg forsøg lige at smide noget af deres træning op en af dagene

Link to comment
Share on other sites

http://m.b.dk/?article=25958025-Dynamit-Hari-Far-presser-mig-ikke

'

forsætter lige spammen.

Citat fra artiklen:

Træningen bliver doseret forsigtigt.

- Jeg træner ikke så meget som de andre sprintere i klubben. Og jeg er slet ikke begyndt at vægttræne, jeg bruger kun min kropsvægt. Min far passer på mig og lader mig udvikle mig i mit eget tempo.

Link to comment
Share on other sites

Jeg smider lige Yoshihide Kiryu fra Japan på banen også.

Han er den hurtigste 16 årige med 10.19 og den hurtigste 17 årige med 10.01.

Syntes det er interessant hvis der skulle komme 2, af ikke afrikansk afstamning, der kan lege med om medaljerne :)

Damn

Yohan Blake er pt. den yngste der har løbet under 10 sek, da han var 19 år og 196 dage gammel

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share