Dedication => Shredded => SHREDICATION


Paideia
 Share

Recommended Posts

Today I discovered incredible new depths to my fat-assery

Morning PT: Lagde ud med 3x35 push-ups. Den skal blive en fast del af min morgenritual sammen med friskmalet kaffe. Skal tidligere op, 0800 er for sent.

BUTCHER'S LAB:

Første omgang crossfit siden 2010, hvor jeg var til intro. Jeg blev SLAGTET!

Bear Complex AMRAP with buddy (40kg)

1 rep = Power clean, front-squat, push-press, back-squat, push-press. Rinse and repeat.

I mens løber makkeren 200m, hvorefter der byttes.

47 reps completed.

Finisher: noget crap med abs. Ynk.

Evening PT: Slow jog around the block. 2km. Baby-steps.

Kommentar: LOL jeg er slow, men det er fedt at starte på bar bund. 6 uger af det her og så ser vi, hvor jeg står. Bed især mærke i hvor absolutely fucking tunge mine ben er blevet. Det er ret vanvittigt.

Har bestilt 5kg Impact Whey Protein med SHOCKOLATE MINT (made from RRRRRREAL LIGHTNING!). Shout out til MamboMads. Lidt hovedregning siger at den kommer til at holde en måned, ca. BOOM!

Fik ca. 250g prots i dag. Så det er ved at være der med the Apex Predator Diet. Regner med at køre low-carb style indtil (for så vidt muligt) søndag, så reload en masse med det værste fra det amerikanske køkken.

Har også opdaget etilbudsavis.dk. Hold da kæft en nice hjemmeside. Har netop erhvervet mig 7,5kg kyllingelår til 100kr

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

Morning PT

Push-Ups

1x35

1x30

1x35

Crunches

1x40

1x40

1x35

Skal lige finde et lille program, der spiller. Er lidt groggy her til morgen. Damn, vejret er nice. Bliver en go' dag.

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

Det er hensigten. Må se om jeg kan vedligeholde motivationen. Jeg eksperimenterer også lige pt... det er lidt overvældende men jeg tror inden for et par uger har jeg stablet et godt program på benene. Har fundet et program jeg vil prøve af som involverer push-ups 3 gange ugentligt, som jeg vil køre sideløbende.

Workout @ BUTCHER'S LAB

Furious Fifities

Siger lidt sig selv :smile:

50 reps of...

Bænk: @ 100.0kg

Pull-Ups: OH-grip @ BW

Standing Military Press: @ 60.0kg

KB swings: @ 24kg

DB curls: @ 2x16kg

Bent-over DB rows: @ 40kg

Kommentar: Puha, det var hårdt... især med push-ups tidligere på dagen stadig i pecs. Tog 1½ time at gennemføre, hvilket er for langsomt. Men jeg tror jeg har en skabelon til et ledt program!

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

Hvad er din erfaring med at køre så meget volumen og frekvens mens du ligger i underskud Kcalmæssigt?

Jeg mener skadesmæssigt?

Har ingen erfaring med skader af for meget træning.

Nu har jeg lært noget nyt om crossfit. Du SKAL træne mellem kl. 10 og 14 i weekenden og på helligdage. Glippede herfor træning igår og i dag. Fordi denne er min første uge, er der plads til fejl men næste uge skal der tages bedre fat. Hader at være så slap.

Træningen i dag var ca. 130 push-ups (5 forskellige slags) og en masse crunches.

Herefter en 3.4km luntetur fordi jeg i dag har været på carb-RAMPAGE. Så tunge ben! Flere pauser undervejs. Til sidste sagde FUCK THIS LOW-INTENSITY FAGGOT CRAP og så tyrede jeg gennem de sidste 800m i så høj tempo (med pauser) som jeg agtede. MEGET bedre.

Kommentar: SLAP træning. Sådan går det når jeg starter på et nyt program. Når jeg skal tænke for meget over hvad jeg skal (fordi det er nyt), kan jeg ikke lukke omverden ude og bare tæske igennem programmet med den rigtige fokus. I stedet bliver det et halvfesent work-out. Fik ikk megen søvn, men kan tydeligt mærke at viljestyrken skal få mig igennem de næste seks uger fordi jeg bare er evig træt. Løbeturen var det bedste, dog... er man endelige ude at lunte, så er der ikke så meget tvivl om hvad man skal. Det er bare om at tage det næste skridt.

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

Okay, jeg spurgte fordi jeg selv er sådan et skadet skravl, og fik link til disse artikler af AndersL.

Heri forklarer forfatteren hvordan det faktisk ofte sker at folk bliver skadede når de ligger i underskud og samtidig øger frekvens og volumen får at øge deres mængde af forbrændte kcal.

og hvordan og hvorledes.

Jeg ved egentlig ikke om det var det der skete for mig, men det er fucking træls så jeg kom lige til at tænke på det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skrev jo at der var åbent fra 10-14 i min log eller måske et andet sted. Det skulle du have læst.

Noget helt andet er at der var folk i Garagen til kl 18, så kunne bare være kommet ud forbi. <3

Så kan jeg satme lære det. Er gået i gang med at læse din log fra en ende af som straf!

EDIT: Damn bro!

Okay, jeg spurgte fordi jeg selv er sådan et skadet skravl, og fik link til disse artikler af AndersL.

Heri forklarer forfatteren hvordan det faktisk ofte sker at folk bliver skadede når de ligger i underskud og samtidig øger frekvens og volumen får at øge deres mængde af forbrændte kcal.

og hvordan og hvorledes.

Jeg ved egentlig ikke om det var det der skete for mig, men det er fucking træls så jeg kom lige til at tænke på det.

Vil se nærmere på hjemmesiden. Det ville da være surt at komme til skade. Derfor jeg giver den gas nu i en alder af 25... så kan jeg holde til mere straf end ellers.

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

Er jævnt træt af livet lige nu, har lige slettet et nice indlæg. Fucking computer, der ikke kan læse mine tanker.

DAY 8/42 OF PALEO CHALLENGE (NOW RE-NAMED APEX PREDATOR CHALLENGE) MANAGER TRIBUTE!

I dag har jeg straffet mig selv for at være svag.

Dagens træning bød på lidt af hvert.

GUERILLA CARDIO

Warm-up (slow jog, 4 minutter)

Tabata Protocol Sprints (6 runder, i alt 3 minutter)

Cool-down (slow jog, 4 minuter)

Kommentar: Udført kl 18.30, men jeg valgte ikke at give selv en get-out-of-jail-free card, fordi dem bliver man tykkere af. Cardio var meget straf. 2-3 uger er jeg oppe på 8 runder, og jeg tænker 2-3 uger til efter det er det med 100% intensitet.

WORKOUT @ BUTCHER'S LAB

Warm-up: Al mulig ubehagelig gøgl, herunder 200m med makker på ryggen. Min vejede 93kg. Fat-ass.

WOD: "One Minute Man"

10 KB Swings (24kg)

20 pull-ups

400m løb

20 air-squats

10 burpees

8 runder OTM af 3 SDHP, 3 cleans, 3 push-press (40kg)

10 pull-ups

20 KB Swings

400m løb

10 air-squats

20 burpees

Finisher: Tabata Protocol Flutter-Kicks (4 runder)

Kommentar: Lavede kun 16 pull-ups i 1. runde, men mine var dead-hang i modsætning til de monkey-swings de andre tosser lavede. Fags.

Flaskehalsen var lungerne.... o mein gott jeg er en fatty! OTM delen var piece of cake og det var den eneste grund, jeg overlevede.

Nutrition: Weekend var crap, men sjov! Fik snegle, gook-style (nr. 20). Må indrømme de smager bedre når de sejler i hvidløg og smør frem for det kogt gummi jeg havde i kæften.

I dag: 4 æg, 4 tykke skiver bacon, 2x Syntha-6 prot shake (vand), 2 dåser tun i olie, 1xSyntha-6 + 1x Impact Whey Protein (med vand + 2dl mælk), 2 steaks med olivenolie og hvidløg (ca. 450gram) til aftensmad. I alt ca. 280-290g proteiner idag, måske mere. Måske 40g carbs. Fat: N/A.

Go' dag! DAMN det der SHOCKOLATE MINT Impact-shit smager godt! Mælken og Syntha-6 er nu tømt, så det er ketosis fra nu af.

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

WOD @ BUTCHER's LAB (11AM)

Warm-up: Find 3RM for OH-Squat. Endte på 65kg. Flaskehalsen var teknikken! Den er svær!

AMRAP (2min)

Pistol Squats - 43 reps. Venstre ben var flaskehalsen. Super øvelse!

AMRAP (7min)

8 T2B

6 KB Swings (32kg)

4 burpees + box-jumps

... udførte 4 runder, er for fed til T2B så de sidste 2 runder lavede K2Es i stedet. Fatty.

Kommentar: Sjovt at være på b-holdet. Jeg er noob og må se mig banket tilbage som den svageste i gruppen. Det er ydmygende (på den gode måde).

Min udfordring ligger som følger: Jeg vil gerne komme i god form hurtigt, så derfor vil jeg gerne komme ned i Butcher's ofte og lave en masse Guerilla Cardio og løbetræning. Samtidigt vil jeg gerne bevare styrken jeg har vundet de sidste 11 mdr. Så der skal også bb'es. Udfordringen ligger i hvordan jeg tilrettelægger træningen optimalt.

Jeg kører nul carbs i løbet af ugen, og carb-loader i weekenden. Er det hensigtsmæssigt? Burde jeg få flere carbs? Hvor ofte burde jeg dyrke de forskellige slags træning, hvornår og hvordan?

I øvrigt glemte jeg at i går var 67. årsdagen for Anden Verdenskrigs afslutning, V-day. Husker da vi boede i England hvordan den dag blev fejrede med pomp og pragt, men forsidepladserne er langsomt forsvundet. Nu aner den unge generation endda ikke, hvem der var hvem, hvorfor de kæmpede, hvorfor blev Europa lagt i ruiner, hvordan den ene halvdel blev reddet og den anden underkastet en slavediktatur og hvorfor man lod det ske. De sidste veteraner forsvinder hurtigere og hurtigere. De yngste veteraner må være midt i firserne. Min farfar deltog i Italien, og andre familiemedlemmer i Stillehavet. Krigen kunne siges at være den største unødvendige krig nogensinde, alligevel blev den ført med en viljestyrke og målrettethed, der sætter nutidens krige og generationer i et andet lys. Kan man tænke lidt over.

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

Jeg hader dig.

Og med 'dig' mener jeg min egen træningsindsats sammenlignet med din.

Bor du stadig i 2300?

Jeg har Chokolate Smooth, Strawberry Cream og Vanilla fra MyProtein hvis du vil ha' en smagsprøve.

Link to comment
Share on other sites

Kør færre, tunge reps (3-5) over en del sæt (måske 5-7) i stedet for BB med masser af sæt, masser af reps, hvis du vil bevare styrke i mens du crozzjizzer den og taber dig.

Tak, Spøer! Der var nogenherinde, der anbefalet en artikel hvori man trænede 7 sæt af 1 rep med sin 2RM den ene dag, og 7 sæt af 2 reps med sin 4RM den anden dag, tror jeg. Hvornår ville du lægge disse dage? I weekenden når man carb'er? Ville du helt droppe at træne noget som høj volumen træning med lavere vægt (eksempel 50reps a 100kg bænk?).

Jeg hader dig.

Og med 'dig' mener jeg min egen træningsindsats sammenlignet med din.

Bor du stadig i 2300?

Jeg har Chokolate Smooth, Strawberry Cream og Vanilla fra MyProtein hvis du vil ha' en smagsprøve.

Choko mint smager jo HJERNEDØDT godt. Har købt 5kg. Mums!

Spiller du i aften? jeg fik så megen tæsk i sidste uge at jeg kom ikke i torsdags.

Link to comment
Share on other sites

Tak, Spøer! Der var nogenherinde, der anbefalet en artikel hvori man trænede 7 sæt af 1 rep med sin 2RM den ene dag, og 7 sæt af 2 reps med sin 4RM den anden dag, tror jeg. Hvornår ville du lægge disse dage? I weekenden når man carb'er? Ville du helt droppe at træne noget som høj volumen træning med lavere vægt (eksempel 50reps a 100kg bænk?).

BB på dage med carbs. Går ud fra du ligger i kalorie-overskud de dage? Hvis du er i kalorieunderskud, får få carbs og har den mængde anden træning som du har, vil jeg mene en grundig omgang BB er for takserende på de dage. Så hellere straffe sig selv med BB på de dage hvor du får carbs og har et højere energiniveau.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er vild med din log bro

Inspired by the best, BRO!

DAY 10/42 OF APD

BUENOS DÍAS, CHUCHAS! Jeg er ikke awesome endnu, så jeg startede dagen med push-ups. Følger et åndssvagt program, der lover at jeg vil kunne tage 100.

5 sæt med 1 minuts pause

14

18

14

14

27

WOD @ BUTCHER'S LAB (1800 holdet)

Fight-Gone-Bad (1 MIN AMRAPS, respectively)

Pull-Ups (dead-hang, of course)

Med-Ball Sit-ups (6kg)

Russian Swings (32kg)

Squats (20kg)

Burpee - Box-Jumps

Break

Rinse and repeat. 4 runder.

Finisher: Bromantic massage med KIM BROHNSEN.

Kommentar: Flaskehalsen var igen min wussiness, dvs. lungerne, men synes at jeg det var nemmere at ignorere smerten lidt i dag.

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

And thus sayeth the Lord: "When the people are weak from thirst, and tired from hunger, thou shalt prepareth a feast. Thy thirst shall be quenched with fermented grain, thy hunger staved by the flesh of the fowl. And when thou art sated, thou shalt remember the Lord thy God by keeping the Tabata holy..."

Mødtes i aftes med en kammerat og hovsa! Fik en bajer. Så måtte jeg jo straffe mig selv efterfølgende.

GUERILLA CARDIO (2330)

Warm-up (4 min)

Tabata Protocol Sprints (6 runder, 3 min)

Cool-down (4 min)

Kommentar: Længere distance i dag, højere intensitet, og mindst lige så ubehageligt som sidst. Vil prøve at føje en ekstra runde i næste uge.

Link to comment
Share on other sites

DAY 11/42 OF APD

Var SÅ tæt på at lave ingenting i dag! Og fårk, hvor har jeg lyst til noget sukker!!!

WOD @ BUTCHER'S LAB (2000 holdet)

3x6 MIN AMRAPS

3 SDHP, 3 KB Swings (24kg)

2 min break

3 Pull-Ups (dead-hang, of course), 3 F2B (hvordan er dette anderledes fra T2B??)

2 min break

3 deadlifts (80kg), 3 lateral burpees

Completed: 24/10/8

Finisher: 1 min plank @ BW+20kg, 1 min pause, 1 min @BW+30kg. Failede begge gange efter 45sek.

Kommentar: Var oppe alt for sent igår at se Kunst og Civilisation på DR k indtil kl. 2 om morgenen. Virkelig interessant, men så dumt! Så, jeg nåede kun at få min sædvanlige æg+bacon+kaffe og fløde morgenmad og en enkelt protein shake inden træningen sidst på aftenen. Men var ok stolt af mig selv at jeg fik min fede røv nede i centret og presset mig igennem den lede WOD. Cykelturen hjem i den lune forårsaften og den friske luft var prikken over i'et.

PWO meal: 500g steaks stegt RARE i olivenolie, masser af NaCl, peber og med en fed klat hvidløgs-persillesmør.

Edited by Paideia
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share