Smoothie/shake


Mhmm
 Share

Recommended Posts

Nogen der har nogle gode nemme opskrifter på smoothies e.l. lignende der kan fungerer som mellemmåltid. Med masser af protein. Jeg har tænkt mig at købe noget proteinpulver til formålet. Så gerne bud på noget der smager godt.

Det skal smage sødt og gerne med smag af en slags bær, banan eller kakao.

Link to comment
Share on other sites

4 dl mælk i blenderen, og lidt frisk frugt, gerne en banan til at give lidt konsistens, isterninger, pulver, kreatin mm, og vroom.

Kan også laves med frossen frugt og uden isterninger, eller man kan vælte et par stykker ren chokolade i.

Jeg bruger vanilje og jordbærsmag som basis, men det er op til ens smagsløg. Jeg er lidt konservativ og det er første gang at jeg har gang i proteinpulver.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_feb2014

Hej.

Jeg anbefaler altid planteprotein. En rigtig god smoothie er lavet af 20 modne bananer med lidt vand. Alternativt kan 75cl vand med 250 gram dadler også bruges. Tilføj citron hvis den er for sød for dig.

Animalsk protein har en negativ langtidseffekt på vores kroppe.

God vind med det.

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Jeg anbefaler altid planteprotein. En rigtig god smoothie er lavet af 20 modne bananer med lidt vand. Alternativt kan 75cl vand med 250 gram dadler også bruges. Tilføj citron hvis den er for sød for dig.

Animalsk protein har en negativ langtidseffekt på vores kroppe.

God vind med det.

Seriøst?

Animalsk protein er grunden til, at vi kunne udvikle os som art.

20 bananer eller 250 g dadler har sandsynligvis også negative langtidseffekter, hvis man indtager det for ofte. Fedme, diabetes mv.

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share