Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

BVK i dag

Bænkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 10 x 50

1 x 8 x 80

1 x 3 x 110

1 x 3 x 120

1 x 3 x 125

1 x 3 x 130

1 x 3 x 132,5

1 x 2 x 135 - failede på 3'eren. Wut the wut

3 x 3 x 130

Squat

1 x 5 x 20

1 x 5 x 60

1 x 5 x 90

1 x 3 x 110

1 x 3 x 120

1 x 3 x 125

1 x 3 x 130

1 x 3 x 135

1 x 3 x 130

1 x 3 x 125

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan det overraske dig at dine præstationer er tilfældige når din træning er det? :D <3

Hov hov. Min træning er ikke tilfældig

Feks var den igår baseret på dit bænkpres til DM RAW. Det er der intet tilfældigt ved :strat:

Anyway, der skal også struktur på igen. Lige nu er jeg stadig lidt i standby pga armen, men det lader ikke til at blive bedre.

Link to comment
Share on other sites

Status på armen er at det er same shit.

Igår stod jeg og curlede lidt med en 5kg håndvægt for at finde ud af hvad der gør ondt. Intet gjorte ondt.

Til aften stod jeg med min niece på 6år på armen, og det var stort set umuligt uden at hjælpe til venstre arm. og nej hun er ikke et overvægtigt barn.

Tjaaa

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag

Rack pulls. Fra under knæet

1 x 5 x 60

1 x 5 x 100

Mixed her fra

1 x 5 x 140

1 x 5 x 180

1 x 2 x 220

Bælte her fra

1 x 1 x 235

1 x 1 x 250

1 x 1 x 270 - PR. Du godeste det var tungt. Som i virkelig tungt

1 x 5 x 220

Push pres

1 x 5 x 60

1 x 5 x 80

1 x 3 x 90

1 x 3 x 90

1 x 2 x 90

4 x 3 x 85

Fungerede ikke rigtigt i dag

Farmer walk

15m x 107kg

4 x 10m x 107kg

Link to comment
Share on other sites

Vildt rackpull.

Hvad sagde bagskulder og latten til det?

Har du egentligt løftet de 250kg fra gulvet af? :rolleyes:

Ved de 250 var der intet. Der var som sådan heller intet ved 270, ud over at jeg ikke kunne se ud af øjnene :laugh:

Jeg har så vidt jeg kun husker prøvet 250 fra gulvet en gang. Den fik jeg til knæene, og kunne ikke rette mig op.

På de 270 igår var det lidt samme problem. Jeg fik den igang, men havde enormt svært ved at rette mig. Men det lykkedes

Mit bedste bud er at jeg godt kan lave 250 nu, men jeg har aldrig gjort det.

Link to comment
Share on other sites

Rackpull er en helvedes øvelse. Også den eneste øvelse der har fået mig til at besvime.

Jeg har dog fundet ud af at den ikke er voldsom god for mig at bygge mit dødløft op på. Men der er vi jo forskellige :-)

Jeg synes du burde prøve på de 250kg inden så længe. Film det, råb lidt og hop med patterne. Så har du i den grad intimideret os andre gamle mænd der deltager i FHK-Challenge :-D

Link to comment
Share on other sites

Rackpull er en helvedes øvelse. Også den eneste øvelse der har fået mig til at besvime.

Jeg har dog fundet ud af at den ikke er voldsom god for mig at bygge mit dødløft op på. Men der er vi jo forskellige :-)

Jeg synes du burde prøve på de 250kg inden så længe. Film det, råb lidt og hop med patterne. Så har du i den grad intimideret os andre gamle mænd der deltager i FHK-Challenge :-D

Jeg aner ikke om det har en effekt. Jeg har faktisk kørt meget lidt af den slags "gøgl" men det var en del af TJ's RAW WSB hybrid, og så har Bud Jefferies som jeg følger på FB, lang tid talt meget varmt om forskellige partials løft.

Mht 250kg, så er det sødt. Men vi ved begge at du kunne reppe den for en 3'er hvis du ville. Og skal jeg for alvor ligge afstand til Chili Kauf fra Farum, så skal det vidst nærmere hede 260.

Min FHK deltagelse er i øvrigt efterhånden mere og mere tvivlsomt. Dvs jeg laver det jeg kan, men pt er dækflip, hånd over hånd, og log, umuligt.

ØV!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share