AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Træning fredag d. 30. maj

Frederiksberg Natløb kl. 22.00

Distance 10K tid 50:48, 5.05 min/km, pace 11.81 km/t

Det er et stykke tid siden jeg har løbet 10K, men i forhold til ruten, synes jeg det var en ok tid. Hyggeligt at løbe gennem zoologisk have, og hilse på alle dyrene (familien) :clown2:

Havde håbet at komme under de 50 min., men det må jeg træne lidt mere på at komme. Løb sammen med nogen af gutterne fra arbejde, og jeg var den første der krydsede målstregen af os tre :tongue: Thank God for that.

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag d. 30. maj

Formiddag

Jeg skal løbe igen i morgen og mandag, så valgte at spare mine ben i forbindelse med styrketræning. Der var et lille øjeblik, hvor jeg tænkte... ah, det er ligemeget jeg kører lige noget legpress :wub: som jeg elsker. Men, nix venter til tirsdag.

DB Lateral Raise

3x10x6

DB Front Raise

3x10x6

BB Upright Row

3x10x24

BB Bench Press

3x10x28

BB Curl

3x10x24

Overhead Triceps Extention

3x12x10

Cable Pushdown

3x10x25

Cable Curl

3x10x20

Pulley

3x10x30

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag d. 1. juni

Farum Sø Løb kl. 10.00

Distance 6.2K tid 29:57, 4.52 min/km, pace 12.36 km/t

1K 4.44

2K 4.26 (9:10)

3K 4.20 (13:30)

4K 5.14 (18:45)

5K 4.44 (23.29)

6K 5.29 (28.59)

:nonono:

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 2. juni

Eftermiddag

Løb 5K rundt om Lyngby Sø med nogle kollegaer, ca. 25 min. Derefter intervaller, noget a la 6x100m sprint.

Føler ikke rigtig jeg har trænet længe nok i dag, men det er vist fordi mine træningspas plejer at vare flere timer.

Dagen i morgen, står på muskeltræning. Det er jo længe siden må man sige :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag d. 3. juni

Aften

Langt om længe kom der ny musik til timen med muskeltræning. DJ PP kunne have lavet et bedre mix, men det gik alligevel. Musklerne var friske, pånær benene :dry: Men ok, det siger vist sig selv hvorfor hele min krop ikke er udhvilet.

DB Lateral Raise

3x10x5

2x10x6

DB Front Raise

3x10x6

BB Upright Row

3x10x24

BB Curl

3x10x24

BB Lunges

3x20x24

Overhead Triceps Extention

3x10x15

Leg Press

3x12x150

Cable Pushdown

3x10x25

Cable Curl

3x10x20

Pulley

3x10x30

Seated Calf Press

3x10x65

Pulley

3x10x30

Dagen i morgen, skulle meget gerne ende med lidt cardio, så jeg kan forbrænde en masse kcal. Det skulle gerne blive omkring de 10K. Så jeg håber mine stænger kan klare det.

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 4. juni

Eftermiddag

En kollega havde spurgt om vi skulle løbe sammen, og sådan et tilbud kan man jo ikke sige nej til :smile: Han valgte så kun at løbe den lille rute, Lyngby Sø og jeg valgte den lange, Lyngby og Bagsværd Sø rundt. Det er forholdsvis varmt i dag, men jeg skal love for det var en lækker tur! Måtte lave et stop ved roklubben, for at drikke noget vand. Ellers havde jeg det rigtig godt, og løb hele turen. Jeg har det bare super duper, selvom mine ben var rimelig krøllede efter styrketræning i går :4crutches:

Distance 11.5K pace ca. 5.15-5.30

Måske tager jeg en pause dag i morgen, det bliver i hvertfald ikke noget bentræning. Powerwalk, eller disco workout :tongue:

Ses :yo:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag d. 5. juni

Disco :hippy: Aften

For første gang har jeg været i det fitness center vi har på arbejdet. Blev positivt overrasket, for det er faktisk ganske udemærket. Det hele er Technogym (hvide/sorte) af ældre model, men det er der. Jeg kunne ikke lige forstå, at der kan være så stor forskel på udstyret, så mine kg. angivelser svinger meget i forhold til hvad jeg plejer. Håber da ikke jeg er blevet mere slap, end jeg var i forvejen. Derudover, ved jeg aldrig hvor meget selve stangen vejer, da jeg også tror det svinger lidt.

En ting som stadig irriterer mig, jeg kan ikke løfte mig selv op og lave chins :blush: Men når der ryger lidt kg. (vejer 76 kg pt.), så håber jeg meget at jeg kommer til det, for det skal jeg da kunne!

Ellers ganske fin træning, kroppen ser ok ud, men især triceps og ben, synes jeg der skal arbejdes mere med.

DB Lateral Raise

3x10x6

DB Front Raise

3x10x6

BB Upright Row

3x10x15

BB Curl

3x10x15

Bench Press

3x10x20

Pulley

3x10x35

Lat. Machine

3x10x40

Overhead Triceps Extention

3x12x10

DB Triceps Kickback

3x12x8

Cable Pushdown

3x10x35

Mave (stativ)

3x10xPP

Chins :clown2:

Dream on :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag d. 7. juni

Eftermiddag

Eftersom der var sommerfest med arbejdet i går, har jeg ikke været super frisk i dag. Lidt hovedpine, men ikke noget med tømmermænd eller noget. Jeg har åbenbart smidt nogle kg på de sidste par dage, kan ikke forstå hvorfor da jeg har spist (lige så meget) som jeg plejer. Målet er naturligvis at smide lidt flæsk, bare ikke så hurtigt.

Mht. billederne, så er de ikke de bedste. Vil prøve at se om jeg kan lokke min mor til at tage nogle bedre på et tidspunkt. Som kommentar vil jeg sige, at man her kan se der specielt skal arbejdes med triceps og ben som jeg tidligere har nævnt. Ellers skal der bare cuttes mere fedt væk, så kan det være det begynder at ligne noget. Så er jeg også blevet rimelig brown pga. al den sol :smile:

Seated Calf Press

3x10x65

Leg Press

3x12x150

DB Lateral Raise

3x10x6

DB Front Raise

3x10x6

DB Side Raise

BB Upright Row

3x10x24

BB Bench Press

3x12x28

BB Curl

3x10x24

Overhead Triceps Extention

3x12x10

Cable Pushdown

3x10x22.5

Pulley

3x10x35

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag d. 8. juni

Eftermiddag

Løb 5K pace 12.0 som føltes utrolig behageligt, og var på ingen måde anstrengende :bigsmile: Det er selvfølgelig også 3 dage siden jeg sidst har løbet, så benene var helt friske. Pulsen var også lavere en den plejer, på trods af et par genstande i går. Jeg kunne sagtens have sat tempoet op, men pga. at kroppen er dehydreret efter i går, tog jeg det roligt.

Smuttede lige forbi vægtene, for at lave lidt stille og rolig disco træning. Søndag er normalt ikke styrketræningsdag.

Dagen i morgen, står på løb med kollegaerne.

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 9. juni

Aften

Denne uge bliver der desværre byttet lidt rundt på træningen, da jeg skal løbe City Orienteringsløb i aften. Nåede ikke at logge træning i går, da jeg ikke har noget Internet hjemme før på onsdag.

Da jeg skulle nå alt mulig praktisk i går, blev det ret sent før jeg kom i centeret. Så jeg kunne desværre ikke nå styrektræning, som jeg ellers burde have lavet, pga. løbedag i dag. Så jeg tænkte, hvad kan jeg så finde på? Interval løb :4signme:

Første K var næsten ligeså slemt som sidst, men ok. Jeg ved simpelthen ikke hvorfor jeg får det sådan! De efterfølgende K var skræmmende rent pulsmæssigt, da min puls i flg. uret (Polar RS400) viste 230 :cry: Jeg har spurgt nogle bekendte hvordan det kan være den bliver så høj, men de tror ikke rigtig på at det kan være sandt, da fingerreglen er maxpuls = 220 - alder. Men jeg har prøvet det flere gange nu, og jeg kan også mærke at mit hjerter hamrer afsted, så jeg bliver lidt bange. Måske jeg burde tage et smut forbi lægen, da min Daddy havde dårligt hjerte. Ca. 3 af 5 K var den på ca. 230, og resten omkring 170.

De sidste 2 K kæmpede jeg en del, og havde det dårligt. Men jeg tænkte Power to the Princess og jeg hader at give op. Så jeg kom igennem, og havde det helt godt igen bagefter.

Interval løb

5x1x13.5 incl. 1.0

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag d. 10. juni

Aften

Min kollega og jeg, havde meldt os til City Orienteringsløb. Har aldrig løbet orienteringsløb før, så jeg så det som en udfordring. Det var det også :laugh: Vi havde naturligvis meldt os til den længste rute, 9K rundt omkring København City med start fra Kastellet. Vi var udstyrede med 1 Garmin Forerunner, 1 Polar RS400, 1 kort over København, kompas, pulsmålere og hastighedsmålere. Han styrede kortet, jeg havde den dér pind på fingeren. Så han kom med direktioner, og jeg var hele tiden lidt længere fremme end ham. Jeg havde god energi, og måtte peptalke min kære kollega til sidst, da jeg på de sidste 2K var oppe på 4:30/min.

Jeg synes det var vildt sjovt, og var ekstremt fjollet under turen :bigsmile: Når man er vant til at løbe alene, med det eneste fokus at komme så hurtigt frem som muligt, så var dette en meget anderledes måde - positivt ment.

Vi kom i mål efter 1 time og 24 min., og havde tilbagelagt ca. 11.75K - så det blev til lidt omveje. Vil helt klart prøve det igen hvis vi få muligheden :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 11. juni

Aften

Havde været hjemme hele dagen, og ventet forgæves på Cybercity som skulle levere internet. Jeg skal hilse og sige, der ikke findes noget mere dejligt end at spilde sin tid, pga. nogen andre :smile: Humøret var rimelig lavt, og jeg var gal - men kom til træning alligevel.

Det blev til lidt blandet, og ville gerne have været til muskel træning med der var ikke plads på holdet :dry:

Ikke den mest energifyldte træning, men lidt tæller også.

Seated Calf Press

3x10x65

Leg Press

3x12x150

DB Lateral Raise

3x10x6

DB Front Raise

3x10x6

DB Side Raise

3x12x6

BB Upright Row

3x10x24

BB Curl

3x10x24

Overhead Triceps Extention

3x12x10

Cable Pushdown

3x10x25

Pulley

3x10x35

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag d. 12. juni

Aften

Yes, langt om længe var jeg med på en times muskeltræning. Følte godt med overskud i alle øvelser, og jeg får det sygeste pump :4thumbup: Triceps er begyndt at se bedre ud, og det glæder mig meget. Generelt synes jeg, at kroppen responderer rigtig godt på træningen, men det skyldes vel også noget af "Brown Girl looket" som jeg har fra min far :laugh:

Det eneste jeg frygter lidt, er en skade på nuværende tidspunkt! Jeg har det super godt, og det kører. Men jeg træner også meget, og burde nok tage nogle flere pauser :wink: Kan godt lide rutinerne, som jeg ikke synes er svære er holde mig til. Det irriterer mig bare, hvis jeg skal nok andet på de træningsdage, så forsøger jeg altid at nå noget, på en eller anden måde.

Vejer 74.0 pt., og mangler stadig at få brændt en del fedt af. Men det kommer stille og roligt, vil jo gerne beholde den gode muskelmasse :smile:

DB Lateral Raise

3x10x6

DB Front Raise

3x10x6

DB Side Raise

3x12x6

BB Upright Row

3x10x24

BB Curl

3x10x24

Pulley

3x10x35

Overhead Triceps Extention

3x12x10

Seated Calf Press

3x10x65

Leg Press

2x12x150

1x12x160

:ilovemuscle:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d. 13. juni

Aften

Det blev sent på arbejde, så det passede fint med at tage en løbetur :w00t: Var lidt i tvivl, om jeg skulle løbe intervaller igen, men valgte en standard 5K, pace 12.5. Endnu en gang havde jeg fint overskud, og var så glad da jeg løb :blush: Synes bare det er så fedt at blive bedre og bedre. For 2 mdr. siden løb jeg 10 km/t som fin træning, og nu er det 12.5 km/t.

Jeg elsker bare at løbe!

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag d. 15. juni

Eftermiddag

Jeg har været lidt doven hele weekenden, hvis jeg skal være ærlig. Holdt træningsfri lørdag, og kom sent afsted til træning søndag. Så havde faktisk lidt travlt, hvis jeg skulle nå hele mit sædvanlige program. Det nåede jeg selvfølgelig ikke, da jeg først var dernede ca. 1 time før lukketid :nonono: Da jeg så endelig kom derned, var det bare alletiders at være "tilbage" igen. Det er vigtigt, at jeg holder frekvensen oppe, selvom jeg så måske ikke får kørt hele mit program. Vil gerne holde det til 3 gange styrke om ugen - det skulle meget gerne give nogle resultater.

Nogen folk har da også bemærket, at der sker lidt. Her er et udkast, af en mail fra en kollega sendt i dag:

Du ser meget veltrænet ud, hvad er det du træner ? :rofl2: Har endnu ikke svaret.

Ugen som kommer, byder på løb, løb og styrketræning. Skulle gerne nå 1 gang interval træning, 2 gange muskeltræning, 1 konkurrenceløb, og 1 gang fri styrketræning og måske lige en lang tur :tongue4:

DB Lateral Raise

3x10x7

DB Front Raise

3x10x7

DB Side Raise

3x12x7

BB Upright Row

3x10x24

BB Curl

3x10x24

Pulley

3x10x35

Overhead Triceps Extention

3x12x10

Seated Calf Press

3x10x65

Leg Press

3x12x150

:yo:

Edited by [PowerPrincess]
Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 16. juni

Aften

Jo jo, she's back :yo: Endnu en aften med crazy intervaller. Fatter ikke hvorfor jeg gør det :wacko: Det er bare seriøst hårdt - every f...... time! Men jeg kan jo godt lide det, lidt altså. Det giver godt, og jeg har et løb på onsdag. Kan være det ligger for tæt på, og jeg måske skulle have ventet. Men havde helt glemt, at jeg også har et 10K løb på lørdag, Ørestadsløbet. Så der er nok at se til denne uge, og skulle nødigt gå i stå med træningen, ha ha.

Dagen i morgen, er pumping muscles :4flex: man kan da ikke glæde sig mere end jeg gør pt. :blush:

Interval løb

5x1x13.5 incl. 1.0

Power to the Princess

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag d. 17. juni

Aften

På trods af, at timen startede en smule for sent, var jeg ved godt humør, og glædede mig til at løfte nogle K. Den sædvanlig instruktør var syg, så der var "vikar" på. Hun klarede det faktisk ok, og skal have ros for valget af oldschool music :4thumbup: Hvad det angår, lever jeg stadig i 90'erne. For mig, synes jeg ikke det var så hårdt som det plejer, og jeg tænker at det kan betyde jeg har haft god resitution (yeah right :tongue: ) eller skal til at smide lidt mere kul på stangen.

For tiden synes jeg, at jeg træner en anelse for meget til, at begynde at intensivere styrketræningen med mere vægt. Håber på en stille og rolig fremgang.

Havde også god energi bagefter timen, til at køre videre med mit eget show. Var dog lidt langsom, og smadret til sidst, så nogle af de ting jeg plejer at køre, blev enten glemt eller sprunget over.

I næste uge, har jeg en "prøvetime" i SATS med en tidligere kollega, som måske kan inspirere mig til at køre lidt anderledes træning. Synes også det er blevet lidt trivielt :hmmm: selvom jeg stadig meget gerne vil træne, så synes jeg bare ikke jeg er god nok til at variere mine øvelser.

Leg Press

3x12x160

DB Lateral Raise

3x10x7

DB Front Raise

3x10x7

DB Side Raise

3x10x7

BB Upright Row

3x10x24

BB Curl

3x10x24

Cable Pushdown

3x10x25

Split-Rope Pushdown

3x10x15

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 18. juni

Aften

Fælledparken 5K

:moon: :wootdance: :4thumbup: :icecream::nahnah::banana::w00t::flipa::bunny::firebounce:

Official time Wednesday 18 June 2008, PowerPrincess once again sets a new Personal Best. Are you surprised?

5K 22:26

Alt for vildt, når sidste PB 21. maj var 23:35 :shades:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Official time Wednesday 18 June 2008, PowerPrincess once again sets a new Personal Best. Are you surprised?

5K 22:26

Alt for vildt, når sidste PB 21. maj var 23:35 :shades:

Er du på krudt :tongue:

Dælme en god forbedring på under et månedet :yo:

Bliver spændende at høre din 10km tid efter weekenden :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag d. 19. juni

Aften

:yo: Pumping muscles! Alt for lækker træning i dag, mødte endda en tidligere medspiller fra dengang jeg spillede håndbold. Vi skulle begge til samme time, så det var masser af :blahblah: Der var samme "vikar" på som sidst, så musikken var "jette cool". Havde fint overskud i biceps træk, og går lidt og overvejer, om jeg skal smide lidt ekstra kul på. Der skal ske noget snart :dumbbell_lift:

Efter timen, var det ned til gutterne foran spejlet. Sjovt at se så mange forskellige typer der egentlig træner, og hvor forskellige vores kroppe er. Sjovt og sjovt :dry: Men der kom en mand over til mig, for at spørge hvad jeg trænede udover. Han var ikke helt tilfreds, da jeg svarede "løb". Han spurgte igen: "ingen diskos kast, atletik, boksning, roning?" :tongue:

Skuldrene er ellers begyndt at tage lidt form :4thumbup:

Efter 2½ time, var musklerne rimelig trætte, og var da også tilfreds med dagens work out.

DB Lateral Raise

3x10x7

DB Front Raise

3x10x7

DB Side Raise

3x12x7

BB Upright Row

3x10x24

BB Curl (kunne godt tænke mig at avancere til 28K her - snart :smile: )

3x10x24

Overhead Triceps Extention

3x12x10

Cable Pushdown

3x10x25

Split-Rope Pushdown

3x10x15

Seated Calf Press

3x10x65

Leg Press

3x12x160

Link to comment
Share on other sites

Du er både hurtig og stærk....sejt.

Klart en super tid.

Tak, jeg er også meget glad for min forbedringer. Vil gerne være begge dele - hvis det kan lade sig gøre :smile:

Er du på krudt :tongue:

Dælme en god forbedring på under et månedet :yo:

Bliver spændende at høre din 10km tid efter weekenden :wink:

Ha ha, jeg vidste det spørgsmål ville komme før eller siden. Derfor jeg startede min log med at skrive, at jeg var lidt "crazy" og at I ville finde ud af hvorfor på et tidspunkt. Det tidspunkt er så nu. Men mine gener spiller også ind her - ikke krudt :tongue:

Synes også selv det er vildt på en måned, men nu er det heller ikke fordi jeg har ligget på langs.

Tror ikke du skal forvente ny PB på 10K, det bliver bare restitutionstur. Jeg vil helt klart satse på at kunne løbe hurtige 5K, og pt. hedder mit mål 20:00. Så må vi se om det nogensinde bliver en realitet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share