Løftestropper?!


Polunda
 Share

Recommended Posts

Vil lige på forhånd undskylle at jeg opretter tråden her men, aner simpelthen ikke hvor jeg ellers skal spørge.

Jeg har for nyligt mistet mine stropper, der var fra iron mind og ret korte i det men, jeg gider simpelthen ikke bestille fra USA bare for sådan en sølle ting. Så er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg finder nogle af god kvalitet indenfor EU, evt. PM det til mig så vi ikke bryder nogle forum regler.

edit: har nogle af jer erfaring med bomuld vs nylon vs læder?

Edited by Polunda
Link to comment
Share on other sites

Vil lige på forhånd undskylle at jeg opretter tråden her men, aner simpelthen ikke hvor jeg ellers skal spørge.

Jeg har for nyligt mistet mine stropper, der var fra iron mind og ret korte i det men, jeg gider simpelthen ikke bestille fra USA bare for sådan en sølle ting. Så er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg finder nogle af god kvalitet indenfor EU, evt. PM det til mig så vi ikke bryder nogle forum regler.

edit: har nogle af jer erfaring med bomuld vs nylon vs læder?

Jeg har haft læder i nogle år, men de bliver møre og knækker. Nu kører jeg noget nylon fra bodylab til ingen penge, og de løfter opgaven helt fint. Sådan noget koster så lidt, og slides så langsomt så det er ikke noget jeg gider bekymre mig om

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share