Drengedrøm


troels92
 Share

Recommended Posts

okay, rettet logbogens navn(mindre stavefejl) og træningen fortsætter i morgen for fulde blæs, dog uden englehop. men kan lige så godt træne resten af cirklen og blive hurtigere til reaktionsøvelser+ jeg skal se om jeg ka presse squats op på 110kg og øge med 10 sit-ups i hvert sæt + 3 push-ups i hvert sæt

Link to comment
Share on other sites

dagens træning:

1 times arbejde hjemme på gården(de gamle kan ikke strø hos kalvene selv da man skal rulle en rund balle rundt, stor ting på 3-400kg halm)

bronzecirkel 3 gange (dog uden engle hop) udført på 7:30 minutter'

6 sæt push-ups 30,30,30,20,30,25

6 sæt sit-ups 60,60,60,40,40

dødløft 85kg 3x12

bænk 75kg 3x10

squats 105kg 3x12, stepper op i vægt når jeg har fået min teknik mere på plads

military press 3x12 30kg

lunges 40kg 3x12

dips 3 sæt 12,14,12

Link to comment
Share on other sites

hm.. dumpede til praktisk køreprøve, så må vente noget tid på en ny prøve.. og så bliver min træning i center udsat noget pga Movia har gjort det absurd skidt med transport derud, 3 skift og 1 time og 11 minutter for at kunne træne, så står på push ups,sit-ups og gårdarbejde for styrktræning og evt. smedning. og så kan jeg snart svømme igen :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg kom til at tænke på om du træner O-løb? - Jeg ved(Udfra det jeg har læst og set i TV udsendelser) at der bliver lagt stor vægt på O-løb hos Jægerkorpset, og at der falder mange fra dèr i optagelserne til Jægerkorpset.

Jeg ved dog ikke om der bliver langt lige så meget vægt på det hos frøerne, men det kunne jeg forestille mig.

Link to comment
Share on other sites

jeg skal begynde på O-løb når mit ben er iorden igen ;), skal have et par venner med til det så de kan hjælpe med at lave ruterne, skal man ikke kun bruge et kort og et kompas til O-løb?... men lige umiddelbart ved jeg at jeg skal/vil ind og aftjene værnepligt om jeg trækker fri nr eller ej, så håber på at lærer mere om orientering der :) udover det jeg får fra diverse kajak arrangementer i sverige. Hvor vi osse bruger kompas meget. men O-løb,march og svøm skal op og kører igen efter skinnebensbetændelsen er væk.

Link to comment
Share on other sites

dagens træning: 5,5,8 ehmm ved ikke lige hvad man kalder øvelsen men push-ups hvor ens ben er oppe i luften og man holder balancen op ad en væg mens man presser sig op ad væggen, føles som push-ups men mærkes bedre i nederste del af brystet :)

et benssquats: 13,13,13,13,13,13

Edited by troels92
Link to comment
Share on other sites

fordi jeg ikke kører med så mange arm og mavebøjninger normalt, jeg har kun kørt det her i juleferien fordi jeg ikke kunne komme i centret og lave min normale træning.. og så tager øvelserne til forebyggelse af skinnebensbetændelse mig ca 30mins om dagen...Men synes du jeg skulle kombinere navy seal programmet med min styrketræning? altså lægge dem oven i hinanden?

Link to comment
Share on other sites

fordi jeg ikke kører med så mange arm og mavebøjninger normalt, jeg har kun kørt det her i juleferien fordi jeg ikke kunne komme i centret og lave min normale træning.. og så tager øvelserne til forebyggelse af skinnebensbetændelse mig ca 30mins om dagen...Men synes du jeg skulle kombinere navy seal programmet med min styrketræning? altså lægge dem oven i hinanden?

Nej det syntes jeg ikke.

Ærligt talt tror jeg ikke at din krop vil have godt af det.

Var det ikke en ide at få købt en pull up bar til hjemmet?

Link to comment
Share on other sites

joh, men min far han får et føl på tværs når jeg spørger om jeg må sætte en op på værelset... Men dagens træning som kompensation for manglen igår: 2 timers arbejde i stalden, er helt kvæstet efter det. Og så skal der nogle push-ups på programmet med nogle flere sit ups.. Men hvordan skal jeg så få passet vægttræning ind sammen med navy seal programmet?

Edited by troels92
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share