31


No6bach
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Nå venner.. Det er vist på tide, at genoptage loggen. Har holdt den lukket et stykke tid grundet druk og irritation over skader.

Nu ser det imidlertid ud til, at jeg får en periode uden Roskildefestival og andet pjatværk. Håbet er at komme ind i en god rytme, undgå smerter og bare have det godt med træningen.

Udover det, så bliver jeg jo 30 inden så længe - om fem måneder for nu at være lidt mere præcis. Jeg har en tanke om, at jeg gerne vil stå flot på min 30års fødselsdag. Det kunne være meget cool at se tilbage på om 10 år :smile:

Mht træningen, så har det indtil videre fungeret meget godt, at holde minimum en hviledag for hver træning. Ellers forsøger jeg bare at lytte til kroppen og samtidig løfte flere kg. Struktur kommer så snart jeg har en længere periode uden skader/smerter.

Dagens Træning

tumblr_n51xdmqn6X1rkfg4wo1_500.jpg

Opvarmning

5 min Cross Trainer + 10 min cirkler i maskinerne.

Det lader til at fungere fint uden at bruge alt for megen tid på stræk

Leg Lift/Dragon Flags

10

10

10

10

DB Skulderpres

12x16 kg

10x22 kg

10x22 kg

10x22 kg

10x22 kg

Cable Crunch

10x40

10x40

10x40

DB Curl

12x12 kg

12x12 kg

12x12 kg

12x12 kg

Var det det? Det var det vist..

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

tumblr_mefkkf826z1rm0p3co1_500.jpg

Efter at have ordet lidt arbejde og chillet en times med The Godfather i solen, blev det tid til bodybuilding.

Opvarmning

5 min cykel + 10 min i maskinerne med korte pauser

Leg Extension

12x45

12x45

12x45

12x45

Leg Press

15x90

15x100

12x110

12x110

DB Curl

10x14 kg

11x14 kg

12x14 kg

12x14 kg

Læg

10x100 + 10xBW

10x100 + 10xBW

10x100 + 10xBW

10x100 + 10xBW

Incline Chest Press

15x40 kg

15x40 kg

15x40 kg

Det går sgu meget godt! Solen skinner, ingen bekymringer :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fik lige en træning ind her til aften.

Ellers er dagen blevet brugt på at sove, læse, dase og bade på Bryggen med en homie- Gode tider!

tumblr_n94t2zO2AN1s4yo3to1_500.jpg

Har lige set denne video:

Og sidder derfor med en stor portion skyr/müsli - jeg elsker det!

Bum bum.. hvad ellers? Jo, på vej til træning gik jeg forbi et ægtepar med deres 11-12 årige søn. Moderen kiggede lidt sjovt på mig og jeg nåede lige at dreje om et hjørne før jeg hørte hende sige til hendes søn at "Sådan håber jeg aldrig, at du kommer til at se ud".

Det lollede jeg lidt over, mens jeg trænede

Link to comment
Share on other sites

Kan det passe, at jeg har set dig bag baren på the barking dog? I så fald lavede du noget godt til mig for 2-3 uger siden (som jeg desværre ikke længere kan huske, hvad var), da jeg ikke var voksen nok til at håndtere smagen af kaffe i det, som en af de andre i gruppen havde bestilt :-)

Link to comment
Share on other sites

Kan det passe, at jeg har set dig bag baren på the barking dog? I så fald lavede du noget godt til mig for 2-3 uger siden (som jeg desværre ikke længere kan huske, hvad var), da jeg ikke var voksen nok til at håndtere smagen af kaffe i det, som en af de andre i gruppen havde bestilt :-)

Yes, det kan sagtens passe. Er du flyttet til Kbh? Sig hej næste gang, så giver jeg en mezcal :smile:

Link to comment
Share on other sites

Bum bum.. hvad ellers? Jo, på vej til træning gik jeg forbi et ægtepar med deres 11-12 årige søn. Moderen kiggede lidt sjovt på mig og jeg nåede lige at dreje om et hjørne før jeg hørte hende sige til hendes søn at "Sådan håber jeg aldrig, at du kommer til at se ud".

Det lollede jeg lidt over, mens jeg trænede

Åh for helvede det er sjovt :laugh: Måske er det dine beskedne krøller hun i virkeligheden har et hadsk forhold til.

Link to comment
Share on other sites

Åh for helvede det er sjovt :laugh: Måske er det dine beskedne krøller hun i virkeligheden har et hadsk forhold til.

Min mor siger ellers, at det får mig til at se så sød ud.

Får trænet regelmæssigt for tiden, og det er jo godt og dejligt. Jeg er gået lidt i tænkeboks omkring yogaen - der er plusser og minusser (Minusser.. det lyder sgu fjollet)

Opvarmning

Same old same old.. sveden driver af mig

Leg Press

20x90

10x110

10x110

10x110

10x110

15x100

OH DB Pres

10x22 kg

10x22 kg

10x22 kg

10x22 kg

Leg Lift/Dragon Flags

8

12

8

Cable Fron Raise

10x5

10x5

Og en ting mere, tror jeg.

Nu på arbejde. Hyg jer, friends!

Link to comment
Share on other sites

Yes! Det er far..

Fredagstræning!

tumblr_n9dtxzf3Ue1r6jug3o1_500.jpg

Vi blev savet midt over på arbejde i går, men jeg har sgu egentlig været frisk nok i dag. Jeg tror det skyldes, at jeg er ved at have tracklist klar til næste mixtape. Det bliver det bedste ever :smile:

Q-base gik og smilede da jeg ankom - han skulle ud og drikke cocktails og snakke med søde piger i aften.

Opvarmning

10 min på cross trainer og 15 min uden pauser i maskinerne

CG Bænk

12x60 kg

10x70 kg

5x80 kg

5x80 kg

Chest Press

15x40 kg

10x50 kg

10x50 kg

10x50 kg

Skod. Den gode maskine var optaget

EZ Bar Curl

8x40 kg

8x40 kg

8x40 kg

Væk i en fart! God Fredag, freunde.

Link to comment
Share on other sites

Whopsa.. så blev det mandag.. eller onsdag, eller hvad det nu er :smile:

Vi starter som vanligt visuelt ud

tumblr_mzz34t551I1qe25u1o1_500.png

En weekend med Barololand og meget lidt søvn er slut. Det hele gik godt og det var jo dejligt..

Mandag aften besluttede jeg mig for, sammen med et par kollegaer, at tage et smut ud af byen Tirsdag. Vi kørte nordpå til Gribskov hvor vi gik en lang tur i skoven, plaskede lidt rundt i Esrum Sø og spiste kød grillet på bål. Helt fantastisk dejligt og afslappende!

Trænings!

Opvarmning

5 min på CT og 15 min i maskiner

Leg Lift

12

12

12

12

CG Bænk

8x60 kg

12x60 kg

10x70 kg

10x70 kg

6x80 kg

Læg i benpres

10x100 + 10xBW

10x100 + 10xBW

10x100 + 10xBW

10x100 + 10xBW

Push Down

10x30

10x30

10x30

I morgen skal jeg klippes og hente mit nye, tilpassede jakkesæt fra skrædder.

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

I dag har været en af de der helt gode dage! :smile:

tumblr_n49f0pLhf21rmojuoo1_500.jpg

Vågnede kl. 9.30, spiste min skyr og læste lidt nyheder. Var i klar over, at Pape er homo, venner? Well.. så ved det.

Kl. 10 smuttede jeg på posthuset og hentede drugs.

Kl. 11.00 kom min frisør forbi og klippede krøllerne af mig. Helt lynhurtig og skarp!

Kl. 12.00 Gik jeg over og hentede mit M.O.D jakkesæt, så nu er jeg klar til bryllup i Skotland senere på måneden. Derefter hjem på cyklen og ned efter mine han jeans, der havde været en tur hos doktormanden (Det var i øvrigt uden beregning.. søde han :smile:) Mens jeg var der, fortalte ekspedienten mig, at den helt knaldsorte version af den tapered model jeg lige havde fået fikset endeligt var blevet produceret og landet i butikken. Dem skal jeg have i næste måned..

Kl. 13.30 cyklede jeg ud på Nørrebro og gik en tur. Kiggede ned i Hoohas sneakerafdeling og fandt et par helt fly, sorte Nike sneaks. Nye sneaks :heartpump:

Kl. 15.00 tog jeg mig en morfar

Kl. 17.00 ringede jeg og ønskede min storebror tillykke med fødselsdagen, mens jeg kunne høre hans dreng pludre i baggrunden

Kl. 19.30 satte jeg et rugbrød til hævning og smuttede til træning. Den stod på cardio, benpres, DB krøl og lidt skuldre i dag

Kl. 21.00 smed jeg to æg og to skefulde vaniljesukker ned i en halv liter kærnemælk og drak med stort velbehag. Smed samtidig rugbrøddet i ovnen.

Kl. 22.00 (Det er nu, venner) gav jeg mig til at skrive min dag ned her i min log mens rugbrøddet køler. Jeg skal have fiskefilletter med remo lige om snart.

Det er ærgeligt, at der ikke lige kommer en numsepige forbi nu her, men man kan jo ikke få det hele hver gang.

Link to comment
Share on other sites

En kammerat fra Oslo ringede helt random til mig i går formiddag, og fortalte, at han og en kammerat var på vej til København. De havde lige været en tur i Freiburg til en eller anden sjollerfestival lol. Tog dem med på Hunden til drinks og hygge efterfulgt af rafling på Understellet. Det var hyggeligt. Mødtes lige med dem her i dag til frokost på Tivolihallen inden de vendte snuden hjemad.

Jeg cyklede ud på arbejde til et hurtigt p-møde og så hjem under dynen.

Trænings..

tumblr_nabgpeuaOP1rpqy2eo1_500.jpg

10 min på Crosstrainer

Abs på bold

15

15

15

Det er blevet lidt en favorit, da den er meget mild mod lænden. Kunsten er at køre super langsom excentrisk, fuld ROM, holde korte pauser og ikke mindst styre åndedrættet så jeg puster ud på vej op. Grænsende til det overdrevne..

Hypers

15

15

15

Leg Curl

15x40

10x60

10x60

10x60

10x60

Benpres

15x80

12x100

12x100

12x100

12x100

Leg Extension

15x45

15x45

15x45

15x45

Læg i benpres

20x40 kg

15x80 kg

15x80 kg

15x80 kg

Ok. Simon markløftede og lyttede til Pitbro

Link to comment
Share on other sites

Her til aften trænede jeg.

komT27D.png

^Æstetik

Cross Trainer

5 min

Leg Lift/Dragon Flags

10+5

10+5

10+5

10+5

Skulderpres

12x35

12x35

12x35

Con Curl

12x14 kg

12x14 kg

12x14 kg

12x14 kg

Hypers

12

12

CG Bænk

12x60 kg

12x60 kg

6x80 kg

6x80 kg

6x85 kg

Jeg havde glemt min musik, hvilket gjorde træningen til en helt frygtelig oplevelse.

Ej det passer ikke, fwiends :smile:

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Lige en hurtig træning inden jeg smutter til bryllup i Skotland

Skotland-mand.gif

Opvarmning

Cykling, lidt stræk, Pull aparts, hypers

Det slår mig lige, at jeg ikke kan huske hvad jeg lavede ellers, lol. Det så godt ud mens jeg gjorde det, skal det dog siges :smile:

Nu skal jeg arbejde i aften, og så flyver jeg til Edinburgh i morgen tidlig og mødes med hele min mors familie, inkl. den Amerikanske del, som jeg meget sjældet ser. Det bliver fandme lækkert med et par dages fri i godt selskab.

Husk at være sød ved jeres bartender i aften, venner.

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share