AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Træning tirsdag d. 20. maj

Aften

Endnu 1 times muskeltræning blev fyret af, og jeg kan mærke at jeg har mere overskud i de forskellige øvelser. Så det er bare :4thumbup: Har ikke så meget mere at sige til det i dag. Bagefter gav jeg den kun lidt gas. Jeg elsker som sagt at træne biceps :4flex: men kunne da godt mærke at de var lettere brugte. Fik brugt 2 timer i centeret.

Seated Calf Press

3x10x65

Leg Press

3x12x140

DB Lateral Raise

3x10x6

BB Upright Row

3x10x24

BB Lunges

3x12x24

BB Curl

3x10x24

Overhead Triceps Extention

3x10x10

Cable Pushdown

3x10x25

Cable Curl

3x10x17.5

Dagen i morgen... KVINDELØB :boobs: i Fælledparken kl. 19, med mål på Østerbro Stadion. Ses vi? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du endelig beslutter dig for at slæbe dit brune korpus ned i hulen ville det da være kedeligt kun at lure?!

Jooo, det har du ret i. Brown girl vil nok også føle sig fristet til at lave lidt work-out, men jeg tror sq du er en tough coach Missy :gun2: Min teknik er nok ikke super elegant og helt efter bogen :clown2: Men så må du jo bare lære dine moves fra dig :yo:

Link to comment
Share on other sites

Jooo, det har du ret i. Brown girl vil nok også føle sig fristet til at lave lidt work-out, men jeg tror sq du er en tough coach Missy :gun2: Min teknik er nok ikke super elegant og helt efter bogen :clown2: Men så må du jo bare lære dine moves fra dig :yo:

Du kan også bare køre et af dine muskeltræningspas og nyde vores nye, forfriskende ventilationssystem :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du kan også bare køre et af dine muskeltræningspas og nyde vores nye, forfriskende ventilationssystem :smile:

Med et øgenavn som "Hulen" forventer jeg at der lugter af sved, og ventilationssystemet er ikke-eksisterende.

Men jeg skal nok kigge forbi, og sørge for at ha' noget træningstøj med. Deal :happy:

Link to comment
Share on other sites

Med et øgenavn som "Hulen" forventer jeg at der lugter af sved, og ventilationssystemet er ikke-eksisterende.

Men jeg skal nok kigge forbi, og sørge for at ha' noget træningstøj med. Deal :happy:

Det skal opleves :tongue:

Jeg kan næææsten ikke vente...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Træning onsdag d. 21. maj

Aften

Fælledparken :cheer::slut::boobs: 5K :flipa::4trumpet::alright:

Hvor hurtigt snuppede denne såkaldte PowerPrincesse sådan en 5km ??? Navnet forpligter :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvor hurtigt snuppede denne såkaldte PowerPrincesse sådan en 5km ??? Navnet forpligter :tongue:

Såkaldte :WTF: :mad: Stram op Erland!

Officiel Ultimate tid modtaget: 5K 23:35 4:43 min/km pace 12.72 :yo: Hvilket lugter laaaangt væk af PB for PowerPrincess. Rimelig godt gået, efter 1 måneds seriøs træning :tease: Jeg kunne også godt mærke, at jeg havde en god dag. Havde varmet op (hvilket jeg sjældent plejer til K-løB), og sagde til mig selv, at jeg skulle slå min +1 år gamle PB på 24:03 :devil: Jeg overhalede ekstremt mange kvinder, hvilket til tider føltes som et forhindringsløb.

Tænk engang, for 10 dage siden løb jeg 5K på 26:17 pace 11.4, så jeg rykker bare der ud af :4thumbup:

Hvem sagde såkaldte PowerPrincess?

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Såkaldte :WTF: :mad: Stram op Erland!

Officiel Ultimate tid modtaget: 5K 23:35 4:43 min/km pace 12.72 :yo: Hvilket lugter laaaangt væk af PB for PowerPrincess. Rimelig godt gået, efter 1 måneds seriøs træning :tease: Jeg kunne også godt mærke, at jeg havde en god dag. Havde varmet op (hvilket jeg sjældent plejer til K-løB), og sagde til mig selv, at jeg skulle slå min +1 år gamle PB på 24:03 :devil: Jeg overhalede ekstremt mange kvinder, hvilket til tider føltes som et forhindringsløb.

Tænk engang, for 10 dage siden løb jeg 5K på 26:17 pace 11.4, så jeg rykker bare der ud af :4thumbup:

Hvem sagde såkaldte PowerPrincess?

:tongue:

Okay super tid :superman: Og tager mine ord(såkaldte) tilbage igen :banana3: :banana3: :banana3: :banana3:

Må sige at der er mere Power Princess over dig end hende Marie, Prins Joackim gifter sig med lørdag :laugh:

Og nej SKAL ikke se det på TV :moon:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Okay super tid :superman: Og tager mine ord(såkaldte) tilbage igen :banana3: :banana3: :banana3: :banana3:

Må sige at der er mere Power Princess over dig end hende Marie, Prins Joackim gifter sig med lørdag :laugh:

Og nej SKAL ikke se det på TV :moon:

Tak, tak. Godt reddet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag d. 22. maj

Aften

1 times muskeltræning forløb ganske fint, selvom jeg kom lidt for sent. Altid irriterende, men gav den gazzz. Triceps er blevet bedre for mig, så jeg håber det fortsætter fremover. Resten af kroppen er godt med, men jeg synes mine ben ser lidt slatne ud :dry:

Eftersom det er sidst på ugen, kunne jeg godt mærke det i kroppen, da jeg skulle træne videre efter timen. Men kom ok igennem et lidt mindre program end ellers.

Ved ikke rigtig hvad jeg skal planlægge i morgen. Skal til noget middag kl. 18.30 ude i byen, så jeg håber på en eller anden måde at få presset en 5K ind. Andet ville jo være katastrofalt :tongue:

Seated Calf Press

3x10x65

Leg Press

3x12x140

DB Lateral Raise

3x10x6

BB Upright Row

3x10x24

BB Curl

3x10x24

Overhead Triceps Extention

3x10x10

Cable Pushdown

3x10x25

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag d. 24. maj

Eftermiddag

PP havde fået lidt at drikke i går, og det kunne mærkes på kroppen og pulsen. Det er faktisk sjældent jeg drikker :innocent: netop pga. den effekt det har på ens træning. Det er altid noget, at det ikke var løbedag i dag! Generelt havde jeg ok energi, men der var enkelte øvelser som var lidt udfordrende at kommen igennem.

BTW lækkert vejr :4thumbup:

Seated Calf Press

3x10x65

Leg Press

3x12x140

DB Lateral Raise

3x10x6

DB Front Raise

3x10x6

BB Upright Row

3x10x24

BB Bench Press

3x12x24

BB Lunges

3x20x24

DB Curl

3x10x12

BB Curl

3x10x24

Overhead Triceps Extention

3x12x10

Cable Pushdown

3x10x25

Cable Curl

3x10x20

Powerwalk 20 min.

Pace 7.2-7.8 incl. 2.5 2.5K

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag d. 25. maj

Middag

Det blev en tur med min kære Mor ud til kolonihavehuset i Nordsjælland. Så jeg havde løbeskoene på, og min mor cyklede bagefter. Lidt alternativ løbetræning, da det ikke var én lang strækning, men delt lidt op.

Alt i alt fik jeg løbet 9.5K ca. pace 12.0 hele vejen. Ville selvfølgelig gerne have ramt de 10K, men min afstandsbedømmelse er ikke helt i top.

Dagen i morgen er styrketræningsfri, så det bliver vist lidt løbetræning på bånd. Tror jeg tager nogle dejlige intervaller :4thumbup: På onsdag skal jeg løbe 5K til Hareskov Løbet, som skulle være en lidt udfordrende rute. Glæder mig allerede.

:clown2:

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 26. maj

Aften

Som planlagt, var der lagt op til udfordrende interval løb fra mig side. Ufff, jeg har glædet mig hele dagen :raisebrow:

Startede med 1K, og var allerede tæt på at stoppe dér! :gal: Som lille PowerPrincess har jeg haft astma-allergi, hvor min astma var særlig slem i pollensæsonen (den som er over os nu). Det føltes virkelig ubehageligt efter 1K, og nærmest som i "de gamle dage" hvor min astma-allergi var værst. Lungerne var rigtig tunge, og de var meget ubehageligt at trække vejret. I stedet gik jeg stille og roligt videre, og tænkte at det måtte blive bedre. Det blev det også :smile: Så det er nok fordi, mine lunger ikke er så vant til at VO2 skal maximeres lidt. Men det skal de bare lære nu. Har faktisk også røget engang :nonono:

Resten af træningen forløb ganske fint, og jeg synes faktisk det var lidt hårdt. Mit håb er, at det kan forberede mig lidt til mit løb onsdag.

Interval løb

5x1x13.0 incl. 1.0

Power to the Princess

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag d. 27. maj

Aften

1 times muskeltræning forløb ganske fint, og kunne bestemt mærke at det var 2 dage siden musklerne havde fået lidt tæsk. Så der var godt med overskud hele vejen igennem :pumpin: Min krop er langsomt ved at tage lidt form, hvilket kun er rart :smile: Meeen, der er stadig et stykke tid til billeder :tongue:

Efter timen, havde jeg overskud til at fortsætte i fin stil - kun forstyrret nogle børn fra "Disko-Heaven" som lige var et smut forbi centeret.

Seated Calf Press (jeg forstår ikke at denne maskine kun går til 65K :raisebrow: )

3x10x65

Leg Press

3x12x140

DB Lateral Raise

3x10x6

DB Front Raise

3x10x6

BB Upright Row

3x10x24

BB Curl

3x10x24

Overhead Triceps Extention

3x12x10

Cable Pushdown

3x10x25

Cable Curl

3x10x20

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 28. maj

Aften

Hareskov Løbet 5K, med en tid omkring 25:00. Det er ikke et løb man skal forsøge sig med PR, eller lignende. Det er første gang jeg var med, og startede næsten bagerst. Der gik ca. 2 min., før løbet rigtig kom igang, fordi alle startede på én gang. Allerede dér, havde jeg opgivet at komme ind på en nogen lunde fornuftig tid. Det giver så også rimelig meget kaos, når man skal løbe forhindringsløb mellem hunde og børn!

Et meget fint løb set i forhold til omgivelserne, og det noget bakkede terræn, som jeg dog havde forventet som værende mere udfordrende. Kune dog godt mærke at mine lårmuskler var på arbejde :4thumbup: Synes bare det er irriterende, at der ikke løbes med chip. Tiden er selvfølgelig ikke det alt afgørende altid, men der hvor jeg er nu, er det helt klart noget jeg stiler efter.

Løbeklubben inviterede også på efterfølgende middag, på Bryghuset Skovlyst :4mewantfood: Fik smagt et glas øl, som jeg synes der var for lidt brus i. Men maden var nu rigtig god.

Næste løb er på fredag, Frederiksberg Natløb :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag d. 29. maj

Aften

Havde rimelig travlt på job, så skulle skynde mig til musketræning som startede kl. 18. Timen var rigtig god, men jeg kunne godt savne noget anderledes oldschool musik snart :cool: Mit venstre knæ drillede lidt, og gav en "klik-lyd" fra sig næsten hver gang det blev strakt. Kunne også mærke det var der i går ved løb, men jeg må bare være opmærksom. Plejer heldigvis ikke at blive ramt at skader 7-9-13.

Bagefter gav jeg mig god tid til den "rigtige" træning, og jeg synes sq det er fedt at give den gas med de vægte. Dog var der en klaphat til stede, som seriøst kastede vægtene på plads hver gang han havde løftet. Det kan irritere mig, og især når vi taler om at der er 2x10kg på stangen :nonono:

Jeg overvejer snart at intensivere træningen lidt, så der kommer flere kg på. Så bliver det måske også lidt sjovere.

Leg Press

1x12x140

2x12x150

DB Lateral Raise

3x10x6

DB Front Raise

3x10x6

BB Upright Row

3x10x24

BB Bench Press

3x10x28

BB Curl

3x10x24

Overhead Triceps Extention

3x12x10

Cable Pushdown

3x10x25

Cable Curl

3x10x20

Seated Calf Press

3x10x65

:ilovemuscle:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share