Haute Route Alp´s 2016 - en udfordring med bid i:-)


JannieSand
 Share

Recommended Posts

Ret lækkert at du lige lavede en sammenligning mellem de to cykler. Der er ingen tvivl om at netop de to jo er toppen af poppen i øjeblikket.

Jeg skal nok komme med flere betragtninger efterhånden som jeg får et bedre sammenligningsgrundlag:-)

Mandag d. 8/12

Præcis som sidste mandag, så var det afsted til personlig træning i Fresh Fitness direkte efter arbejde. Jeg havde virkelig set frem til træningen, for den er i sandhed genial, hård og alt det som mine egne styrketræningspas sjældent er, og det er sgu for fedt! Bare utroligt at man har brug for en indpisker for at kunne hæve niveauet!

Træningen kom til at se nogenlunde således ud:

30 min opvarmning på kondicykel

5 x 250 m intervaller i romaskine - 1 min pause ml. intervallerne

Derefter kørte vi to sæt benøvelser i maskine. Jeg kan ikke huske navnene på øvelserne og gider ikke at Google, men den ene øvelse var til fronten af låret mens den anden var til bagsiden.

Vi kørte øvelserne som super sets - 4 sæt @ 20 gentagelser. OMG, det var hårdt!

Så tilbage til romaskinen og endnu en røvfuld intervaller:

5 x 250 m intervaller i romaskine - 1 min pause ml. intervallerne

Igen lidt flere super sets:

4 set @ 40 lunges med sandsæk @ 10 kg på skuldrene (20 til hvert ben)

4 set @ 20 step ups med sandsæk @ 10 kg på skuldrene

Til sidst skulle vi gå all in i romaskinen i et 800 meters interval. Behøver jeg at sige, at jeg var helt færdig efterfølgende, og knap kunne slæbe mig op ad trapperne til omklædningen??!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 9/12

Med super stive og ømme stænger strøg jeg afsted på mtb´en direkte efter arbejde. Det var allerede mørkt, så lygterne var monteret og tændt for bare at kunne se en smule;-) Turen gik mod Tirsbæk til et par runder ude ved Den Hvide Dame. Ikke noget vildt teknisk spor, men perfekt til en sen eftermiddag hvor man rent ud sagt ikke kan se en skid.

Min kørsel var noget konservativ, og jeg gik generelt pænt død på bakkerne, men benene var ganske enkelt ikke til mere. Derfor valgte jeg også at søge ud af skoven efter en times kørsel og tage de sidste km på nogenlunde flad vej.

MTB - 37 km @ 1 time og 45 min

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 11/12

Det er ret ynkeligt, men selvom mit sidste styrketræningspas blev kørt i mandags, så havde jeg forsat den vildeste after burner i stængerne da jeg sad på hometraineren igår aftes. Fårk, hvor var de dog stive og ømme!

Heldigvis har jeg pt. kun et ugentligt intervalpas og det ligger gerne om lørdagen, så jeg kunne med god samvittighed spole benene igennem en times tid.

Cykling - 1 time @ 140 watt i avg.

På lørdag har vi en cykelaftale med Allan Johansen. Han kommer en smut til Vonge, og så skal lågerne ellers luftes på en god lang tur. Undervejs har han lovet at komme med lidt positions input, og han vil samtidigt give lidt instruktion så vi kan få kørt vores intervaller helt efter bogen. Det ser jeg frem til, om end jeg er lidt spændt på niveauet;-) På den anden side, så kender han allerede vores niveau, så der burde ikke dukke de vilde overraskelser op undervejs.

Edited by JannieSand
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 12/12

Jeg fatter ikke at det snart er jul! Forventningens glæde som var så uudholdelig og fortærrende i barndommen er long gone, og skal jeg være helt ærlig, så er det jeg ser mest frem til i forbindelse med julen de medfølgende fridage. Julen siger mig desværre ikke ret meget længere, og jeg kan tage mig selv i at irritere mig over de "tvungne" familiesammenkomster som følger med. Arrrhh, er bare ikke så skide god til de der klassiske traditioner. Nå, nok tuderi for nu.....

Torsdags træningen blev en underlig gang cadio/styrketræning i centret. Jeg havde god tid da jeg ankom, men jeg tågede rundt i min egen verden uden at være sønderligt effektiv, så selvom jeg var igang i lige godt og vel 2 timer, fik jeg aldrig rigtigt brændt igennem.

Jeg fik kørt noget bentræning, men ikke tungt da jeg ikke ville kvase mine ben total forud for lørdagens cykeltur med Allan Johansen. Om det var det der generelt lå i baghovedet på mig og hindrede mig i at gå all in, skal jeg ikke kunne sige.

Lidt div. overkrop blev det også til, inden jeg sluttede af med core og stretching, hvilket nok var det mest vellykkede jeg fik præsteret på en noget sløv dag.

Efter træningen mødtes jeg med min MTB veninde til lidt food og girl talk. Vi var noget mere effektive, end jeg formådede at være i min træning, og fik således vendt alverdens emner på ca. samme tid som jeg brugte på træningen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning bestod af en hometrainer session uden alverdens anmærkninger. En tur op ad Mount Ventoux med et fint pres i pedalerne uden at det nogensinde blev rigtig hårdt. Kunne jeg bare køre selvsamme tid i virkeligheden, så ville det ikke være helt dumt :laugh:

Cykling - 1 time og 15 min @ 156 watt

I eftermiddag skal der installeres nye hometrainers. Vi har 4 Elite Real Power, og ingen af dem har kørt stabilt det seneste års tid. Vi har konstant måtte bytte rundt, for at have to velfungerende trainers hvilket har været pænt irriterende. Elite og vores lokale cykelhandler har derfor været så venlige at kvittere med to af de helt nye Elite Real Power Muin. Muin modellen kom på markedet sidste år, men er først lige kommet i en Real Power udgave. Den glæder jeg mig pænt mig til at teste. Umiddelbart har Muin traineren fået gode anmeldelser med på vejen, så mon ikke kun det bliver bedre af at den nu også fås i Real Power udgaven? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, heldige er vi vist, men indtil videre har det kun medført en masse bøvl. Selvom Michael efterhånden er ret hardcore til Elite software, så kæmper han noget med det på de to nye. Elite har ganske enkelt ikke udgivet den software der passer til Real Muin traineren endnu!
For at sige det rent ud, så er og bliver Elite nogle bonderøve til at udvikle brugervenlige ting. Det er så italiensk at det er til at lukke op og s**** i!

Lørdag d. 13/12

Midt på ugen havde vi lavet en aftale med Allan Johansen om, at han skulle komme en smut til Vonge, så vi kunne tage en fælles træningstur. Jeg havde set frem til turen, men jeg må indrømme at glæden var meget lille, da jeg vågnede op til silende regn/slud og temperaturer omkring 2-3 grader c. At skrive til Allan og melde pas pga. dårligt vejr var dog ingen option, så der var ikke andet at gøre end at bide tænderne sammen, tage godt med tøj på og komme afsted. Da Allan dukkede op så himlen faktisk hæderlig ud, så håbet om en tur i tørvejr levede.

Vi nåede desværre ikke andet end få km væk fra Vonge før himmel og hav stod i et. En kæmpe skyller så vandet løb fra bukserne og ned i skoene ramte os, og så blev det ellers rocker koldt! Hvad gør man så? Kynker til en ex pro, der havde forårsklassikerne som sit speciale og derfor er vant til at køre i hardcore vejrforhold, eller holder mund og lader som ingenting. Tja, det blev overraskende nok det sidste;-) Skal jeg være helt ærlig, så er jeg nu sikker på at Allan var ligeså træt af det som vi var. På et tidspunkt smider han da også en bemærkning noget i stil med: "jeg havde ellers lovet mig selv, at jeg var færdig med at cykle i regnvejr" :laugh:

Udturen foregik i et relativt overkommeligt tempo, men sådan oplever jeg det næsten altid, da gevinsten ved at ligge på hjul i modvind er noget større end i medvind. Efter ca. 40 km kører vi et AT interval på 10 min, hvor kadencen skulle ligge ml. 100-110, og hvor vi skulle sidde i bukningen af styret hele vejen. Resten af turen blev kørt på gefühl og med masser af sludder undervejs.

Hjemturen var dog ok hård ved mig, da vi nu var kommet ud i medvinden. Samtidigt kom der en del flere små bakker, som Allan savede midt over uden at ænse dem. De fik mig op og stå i pedalerne, så der kunne trykkes godt igennem, for ellers var jeg blevet sat.

Da vi nåede Vonge efter 3 timers kørsel var jeg faktisk pænt smadret! Vinterkulden suger altså bare mere energi end man lige regner med!!!

Cykling - 88 km @ 29,3 km/t - 150 watt i avg.

Link to comment
Share on other sites

Søndags træning

Jeg har været pænt energiforladt idag, og da vejret samtidigt har været skodringe orkede jeg ikke at mande mig op til en udendørs cykeltur. En dag med forfrossen krop må være rigeligt for denne weekend!

Det gav mig så i stedet en chance for at teste den nye hometrainer, så det var ikke så skidt at det ikke var godt for noget.

For at komme igang starter man med en kalibrering, der skal sikre at wattniveauet på min PC7 og niveauet på hometraineren matcher hinanden. Tanken bag den idé er såmen fin nok, men for at kunne køre testen var det nødvendigt at træde et niveau på +600 watt, hvilket er tæt på en spurt for mit vedkomne. Jeg måtte derfor have Michael til at køre den for mig på min cykel. Det så pænt sjovt ud med en 190 cm høj gut på en str. 52 ramme :laugh:

Selve træningen var meget simpelt og mest af alt lidt tons. Ingen intervaller, bare et malende tempo op ad bakke.

Cykling - 1 time 7 min @ 172 watt

Traineren var et positivt bekendtskab. Modstanden var meget lig den gamle Real Power trainer, men lydniveauet er markant lavere på den nye Muin - uanset hvor hurtigt man træder. Det er fedt!

Når jeg kigger tilbage på denne uge, så har det faktisk været en rigtig fin trænings uge. Små 9 timer på lågen og derudover 3 timers styrketræning plus lidt stretching. Det er ikke helt dumt på denne årstid :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kl. 2:50 i nat vågnede vi op til en hylende alarm, hvilket straks fik pulsen helt op og ringe af frygt for hvad det var der skete. Vi fik undersøgt vinduer og døre, og erfarede desværre at der havde været ubudne gæster i vores styrketræningsrum, hvor en dør var brudt op. Vi har huset skalsikret, så alarmen gik i det sekund låsen var brudt op og døren blev åbnet. Ved første øjekast syntes vi ikke at noget manglede, og konklusionen blev derfor at de var stukket hurtigt af da alarmen gik. Få minutter senere opdager vi desværre at der mangler to komplette Zipp hjulsæt samt to Zipp baghjul. Ærgerligt, men trods alt en beskeden høst taget i betragtning af at vores cykler stod få meter fra døren.

Pt. må jeg indrømme at jeg er noget noya over hændelsen. Var det et indbrud med vores cykler for øje, en desperat østlænding på jagt efter cool cash eller noget helt tredje? I don´t know.... Hvad jeg ved er dog, at vi pt. har en anelse svært ved at føle os trygge i vores eget hjem, og det er ærlig talt en super ubehagelig fornemmelse!

Senere idag kommer låsesmed samt alarmfirma på besøg for at se hvordan vi kan øge vores sikring, så vi forhåbentlig kan være endnu bedre sikret en anden gang. Lidt øv at bruge penge på pt, hvor huset er solgt og vores nye hus står færdigt om 4-5 måneder, men lige her har vi ikke rigtigt lyst til at spare!

Link to comment
Share on other sites

Fy, for pokker, det må være vildt ubehageligt. Temmelig koldblodigt at bryde ind på trods af alarm (går ud fra, at I skilter med alarmen?). Vi fik også alarm, da vi flyttede i hus i 2008, og vi har heldigvis ikke haft indbrud, selv om der har været en del i kvarteret. Som regel går de videre til næste hus uden alarm.

Derfor tænker jeg også: Kan nogen vide, at der står for mange penge cykeludstyr? Det lyder jo næsten som bestillingsarbejde ...

Måske I skulle overveje yderligere fysisk sikring af cykler mv. Det vil sige en kraftig kæde ind gennem hjul og stel osv., ligesom hos cykelhandlernes cykler ude på fortovet. Ved godt, det lyder virkelig besværligt og som overkill, men det vile sgu' være surt at miste for mange tusinde kroner.

Link to comment
Share on other sites

Ikke for at lyde kynisk, men ud fra dit profilnavn tog det under 10 sek at finde ud af hvor du bor. Kombineret med at du skriver om at både du og din mand har dyre cykler, wattmåler, hometrainer osv. Dette betyder at det er nemt at tænke sig til, at der også er dyre hjulsæt. Man ved at tyve bruge sociale medier til at finde offer, så MOL er jo et godt sted og kigge. Tyven har formentlig været forbi dit hus før og set hvor udstyr står, uden at vide om man kan det. Hvorfor hjul? de er nemme at omsætte, lette at komme væk med, svære at finde (intet stel nr eller clip) og har en høj værdi. Hermed ikke sagt at det ikke er pisse irriterede og træls.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så er det vist tid til en update herfra......

Tirsdag d. 16/12

30 min kondicykel efterfulgt af en god omgang tung styrketræning

Torsdag d. 18/12

Intervaller på hometraineren - bla. lidt AT, nogle styrkeintervaller og lidt 40/20 intervaller. Puha, det var hårdt!

I alt 1 time og 15 min.

Fredag d. 19/12

Styrketræning i Fresh! Fik lavet en god WOD med masser af puls. Det gav ømme muller!

Lørdag d. 20/12

Jule mtb tur med klubben. Godt med smæk på, på en rute der passede mig helt perfekt. Fik da også vist gutterne mine landevejs skills på vejen op ad Nr. Vildstrup bakken. En lang satan, som tager pusten fra dem der er lidt for offensive fra starten;-)

Søndag d. 21/12

60 kolde og våde km på vinterlågen med et par enkelte AT intervaller undervejs.

Mandag d. 22/12

Intervaller på hometraineren. Fokus på styrke og VO2 max. Havde fine ben, så det gik helt hæderligt.

Tirsdag d. 23/12

Kick ass tid i Fresh i selskab med vores personlige træner. Wow, det gjorde niller!

Onsdag d. 24/12

Døde og ømme ben, men det blev til en ruller på hometraineren.

I alt 1 time og 20 min.

Nedtællingen er i gang! Vi pakker cyklerne og tager til Tenerife på søndag. Fårk, hvor bliver det skønt at komme på lågen i sommertøjet;-)

Jeg har i øvrigt forsøgt at få fingrene i en Tarmac S-Works WC Kwiatkowski edition - desværre uden held, da den er total udsolgt. Nøj, hvor er den ellers bare sprød i den lakering! I den forbindelse havde Michael fat i vores lokale cykelhandler, som gav en teaser med på vejen i forhold til Cannondale´s. Han sagde at noget langt mere interessant er på trapperne, og at vi skulle holde øjne og øre åbne i forbindelse med Giro´en. Kunne det være en ny Evo der er på vej eller måske noget helt nyt og mere spændende???

God jul derude:-)

P.S. Nu med hemmelig adresse.......!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Så er det vist på tide at der sker lidt i loggen igen;-)

Juleferien er slut og nu er jeg back in business. Det har jeg sådan set været siden mandag i sidste uge, men dagene har blot været så hektiske at jeg ikke rigtigt har haft tid til updates.

En kort opsummering på de seneste par ugers træning følger her:

Søndag d. 28/12 smed vi cyklerne i bilen, kørte til lufthavnen og fløj til Tenerife. Fokus var udelukkende på cykling, og få opbygget en god grundbase forud for den mere intensive træning som venter i de kommende måneder.

Overordnet set var vejret ok, dog noget blæsende i den sidste halvdel af ferien, så vi toppen af Teide nåede vi fx blot en enkelt gang, da det simpelthen ikke var vejr til at færdes deroppe.

Tenerife består dog af andet end Teide, og selvom vejforholdene generelt var virkelig dårlige, så fik vi nogle fine ture ud af det.

I alt 25 timer, 580 km og 13.500 højdemeter.

Formen var overraskende god, min træningsmængde og indsats taget i betragtning. Jeg følte mig stærk og holdbar, og havde ikke den off day der næsten altid plejer at melde sig på en træningslejr. Det var positivt at erfare:-) Jeg føler mig overbevist om at min indsats i træningscentret har givet pay off. Jeg er ganske enkelt blevet stærkere i alle muskelgrupper - ikke mindst benene - og det gavner mig på cyklen. Skønt! :-)

Siden vi kom retur til DK har vejret været mildest talt elendigt, og det er derfor ikke blevet til nogen former for udendørs træning. Styrketræning kombineret med 1-2 timers sessioner på hometraineren har derfor været fokus, og med den opskrift landede jeg således på ca. 12 timers træning i sidste uge. Ikke dårligt, hvis jeg selv skal sige det.

Som jeg tidligere har nævnt i loggen, så har jeg haft en del sadelmæssige udfordringer. Jeg har prøvet alverdens sadler men er desværre ikke rigtigt kommet nærmere en løsning. Skift af bukser har heller ikke gjort nogen forskel.... Det fik mig til at kontakte Nicolai Norrid for at få udført et bikefit inkl. måling af mit tryk i sadlen.

Jeg kørte således til Helsingør onsdag i sidste uge, og fik min position og mit udstyr gennemgået ned til mindste detalje.

Efter et kort blik på min position var Nicolai´s første udmelding at det egentlig så ganske fornuftigt ud - selvfølgelig med mulighed for optimering, og det var jo lige nøjagtigt det jeg var kommet for;-)

Nedenunder har jeg listet ændringerne op:

- Mit styr skiftes fra 42 cm til 38 cm. En ændring jeg egentlig godt vidste ville blive påpeget;-)

- Frempind skiftes fra 110 mm til 130 mm

- Styret sænkes med 1,5 mm

- Mine klamper blev justeret og jeg fik kiler under dem for at rette min fodstiling

- Sadel blev flyttet til 0 grader og rykket 1 cm frem samt justeret ca. 5 mm op.

Med en fornuftig position som udgangspunkt, så synes jeg egentlig at det er forholdsvis mange justeringer. Dog hænger det meget sammen med ændringen af styrbredden, da det giver mig en anden vinkel at få hænderne samlet mere. Det retter mig logisk nok op i min position og nødvendiggør derfor den længere frempind.

Efterhånden som ændringerne blev foretaget kunne jeg stille og roligt mærke at min position blev bedre og bedre, og mit tråd tilmed også mere flydende og roligt. Det var faktisk en vildt fed oplevelse:-)

Ovenstående opfordring til ændringer har betydet at der er bestilt nyt cockpit hjem til cyklerne, så jeg nu får monteret 3T Ergonova ltd styr samt 3T frempind og sadelpind. Virkelig lækre dele faktisk, og de vejer stort set ingenting;-) I samme omgang har jeg fået nye gearkabler på Evo´en og Ceramic Speed lejer i krank og pulley.

Nu kan foråret bare komme an:-)

Edited by JannieSand
Link to comment
Share on other sites

Så er der igen gået nogle dage hvor jeg har fået trænet fornuftigt. Det er blevet til 2 x styrketræning samt 2 x hometrainer.

Jeg gider ikke gå i detaljer med det hele, men vil nøjes med gårsdagens session som helt klart har været den bedste rent kvalitetsmæssigt:

15 min let

10 min @ 160 watt

5 min let

10 runder @ 30 sek 170 watt -> 60 sek 200 watt (50 rpm) -> 30 sek let

10 min let

10 runder @ 1,5 min 160 watt -> 30 sek 250 watt

Afrul

I alt 1,5 time m. 163 watt i avg.

Især de sidste 10 runder bed godt i stængerne. Der køres konstant med pres i pedalerne, og runde for runde sætter det sig tungere og tungere i stængerne. Hårdt, men så meget desto federe når det er overstået;-)

Her til morgen var vækkeuret ellers sat til kl. 7:30, så vi kunne komme tidligt afsted på landevejen. Iflg. DMI var der lovet fornuftigt vejr, så planen var at nå 3 timer inden en frokostaftale inde i Vejle kl. 13. Desværre er vejene pt. dækket med slud og temperaturen ligger på 0 grader c, hvilket kunne tyde på glatte veje. PISLORT og ikke lige hvad jeg havde håbet på!

I stedet tager vi nok et par timer på hometraineren og satser så på bedre vejr imorgen, så vi kan få lidt frisk luft på kinderne;-)

Edited by JannieSand
Link to comment
Share on other sites

Weekendens udendørs træning gik total op i hat og briller - vejret var simpelthen en tand for ringe til at få noget som helst godt ud af det! Kald mig bare kylling, men når skoene sejler efter sølle 30 min og når sneen (slud) samtidigt falder tungt, så er det altså at jeg glæder mig over at jeg har cykling som min hobby og ikke mit levebrød!

Lørdag:

Det blev til en ynkelig omgang på hometraineren. Fredagens intervaller havde tilsyneladende sat sine sport i stængerne, så jeg havde ikke særlig meget at give af. På lige netop sådanne dage hader jeg hometraineren big time, for der er no mercy! Der skal trædes konstant, hvorimod en tur på landevejen giver væsentlig flere små breaks, som ville bekomme mig vel på sådan en dag.

Cykling: 1 time @ 155 watt i avg.

Søndag:

Planen var 3,5 time på vinterlågen. Alt var gjort klar inden vi gik i seng lørdag aften, så det var bare op og afsted. Desværre var vejret skod, og allerede efter 35 min kørsel besluttede vi os for at vende om. Sneen stod ned, temperaturen var omkring frysepunktet og vejene var smattede. Både vinterstøvler og vinterbukser var gennemblødt efter få km og erstattet af kolde og forfrosne lemmer. Der findes ikke noget der er meget mere ufedt! Derfor hjem igen og ind under den varme bruser - i RIGTIG lang tid;-)

Vi landede derefter på sofaen med følelsen af at have forsømt træningen på det groveste. Irriterende følelse og det endte da også med at vi lavede noget core træning og løb os en lille tur.

Jeg har ikke løbet i snart et år da det forårsaget hofteproblemer. Noget tyder dog på at det er på retur efter en periode med fokus på at styrke og stabilisere de omkring liggende muskler. Det er fedt! Ikke fordi jeg har planer om at skulle blive den vilde løber, men mere fordi det er rart at have det som en træningsmulighed på dage hvor vejret er ringe eller tiden til træning er knap.

Cykling - 1 time og 15 min @ 145 watt i avg.

Core - 45 min

Løb - 25 min

Stretching - 20 min

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 19/1

Som vanligt stod mandagen på en session med coach Lotte, hvilket sjældent plejer at gå roligt for sig. Således blev gårdagens træning noget nær det hårdeste jeg har prøvet uden at en cykel var involveret!

Vores WO så således ud:

30 min på kondicykel inkl. 10 x 15/45 intervaller (15 pres -> 45 roligt)

Derefter følgende 10 runder:

500 m romaskine

10 squat m. 10 kg sandsæk

500 m romaskine

10 squat m. 10 kg sandsæk

20 lunges m. 10 kg sandsæk

500 m romaskine

10 squat m. 10 kg sandsæk

20 lunges m. 10 kg sandsæk

10 burpees

500 m romaskine

10 squat m. 10 kg sandsæk

20 lunges m. 10 kg sandsæk

10 burpees

10 armbøjninger

500 m romaskine

10 squat m. 10 kg sandsæk

20 lunges m. 10 kg sandsæk

10 burpees

10 armbøjninger

10 triceps armbøjninger

500 m romaskine

10 squat m. 10 kg sandsæk

20 lunges m. 10 kg sandsæk

10 burpees

10 armbøjninger

10 triceps armbøjninger

10 biceps curl m. 6 kg (begge arme på samme tid)

500 m romaskine

10 squat m. 10 kg sandsæk

20 lunges m. 10 kg sandsæk

10 burpees

10 armbøjninger

10 triceps armbøjninger

10 biceps db curl m. 6 kg (begge arme på samme tid)

10 db triceps press liggende

500 m romaskine

10 squat m. 10 kg sandsæk

20 lunges m. 10 kg sandsæk

10 burpees

10 armbøjninger

10 triceps armbøjninger

10 biceps db curl m. 6 kg (begge arme på samme tid)

10 db triceps press liggende

10 situps

500 m romaskine

10 squat m. 10 kg sandsæk

20 lunges m. 10 kg sandsæk

10 burpees

10 armbøjninger

10 triceps armbøjninger

10 biceps db curl m. 6 kg (begge arme på samme tid)

10 db triceps press liggende

10 situps

20 situps (skrå)

500 m romaskine

10 squat m. 10 kg sandsæk

20 lunges m. 10 kg sandsæk

10 burpees

10 armbøjninger

10 triceps armbøjninger

10 biceps db curl m. 6 kg (begge arme på samme tid)

10 db triceps press liggende

10 situps

20 situps (skrå)

1 min planke

Nu havde jeg ikke pulsbælte på, men min fornemmelse siger mig at pulsen konstant lå et sted m. 85-90% af max. Det kombineret med muskler der stille og roligt syrede til, gjorde det til en helt enorm hård omgang!

Når det så er sagt, så er det nok noget nær den fedeste træning jeg har haft i et træningscenter:-)

De ti runder tog i øvrigt ca. 65 min at gennemføre med en enkelt lille pause (2 min) efter 5 runder.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share