Alun.dk


CKF1
 Share

Recommended Posts

Hej venner

Jeg er nu ved mine Google-søgninger flere gange end på Alun.dk

Jeg synes i starten, at det var en interessant side med mange interessante artikler. Men. Efter at have læst flere artikler slår det mig mere og mere, at alt der bliver sagt, som værende korrekt og dokumenteret i virkeligheden bare er propaganda for egne varer - ren reklame og "skræmmekampagne" mod alle andre produkter end dem, som sælges på siden.

Jeg læser så videre, at ejeren af siden var personen, som i sin tid lavede bla. Promax-protein og efter det blev en succes solgte serien til Maxxim for et sikkert pænt beløb.

Nu er personen pludselig blevet "frelst" og taler meget negativt om de væmmelige stoffer, som er i produkterne. Jeg synes det er næsten usmageligt.

Det bliver pakket ind i grøn snak og frelsthed med alt der har været varmet op og indeholder f.eks sødemidler.

Alle de ting som beskrives på siden i diverse artikler osv. er helt klart blot en stor reklame for EGNE produkter, som er meget bedre end de gamle.

Det lugter SÅ langt væk af, at nu skal der stables et nyt firma på benene og pengene skal tjenes endnu engang. Det kan jeg såmænd sagtens forstå - men jeg synes måden det gøres på er direkte usmagelig. Jeg tror rigtig mange, der ikke ser dobbeltrollen, synes det er en meget saglig og god side.

Hvad er jeres holdninger til dette - og har i lagt mærke til "dobbeltrollen"

MVH.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig.

Jeg synes den side burde undersøges nærmere. Jeg her flere gange oplevet, at folk refererer til den side og tror det er sagligt og underbygget. Jeg synes siden kommer med mange postulater, som ike vil holde til en undersøgelse.

Jeg synes den er usmagelig - primært fordi den pakker tingene ind så de uvidende og godtroende mennesker tager det for gode varer.

Det eneste det drejer sig om er - som alle de andre producenter siden miskrediterer - er at tjene penge og nare folk til KUN at købe de produkter der sælges på siden. Selvfølgelig indirekte.

Sjovt nok er alle de stoffer og produkter i nærmest ALLE andre produkter i verden end netop deres egene produkter. Smart..

Lidt for smart til mig..

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt enig med ovenstående. Desuden stinker Alun.dk af new age hokus pokus, new speak og alt hvad der er værst i (særligt amerikansk) selvhjælpslitteraturen... Ikke mindst The Secret og the Law of Attraction bullshit. Føj for hulan.

Helt enig i at mange af hans artikler, konkludere til egen fordel for hans produkter!

Men for at skabe lidt diskussion, har du så nogensinde prøve the new age shit?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share