Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Forhåbentlig kan det også overføres til en datter :bigsmile:

Kermit, der har været nogle cliffhangere i din log her på det sidste.... skal man ønske tillykke med en foranstående begivenhed?

Kreatin mod DOMS? Styrkemæssigt hører jeg til dem som intet vinder, men det er jo billigt at prøve.

Skrevet med humor, var det tarveligt lige at citere der hvor vægten var god. Lå på næsten 92 kg imorges. Straffen for at være for doven til at tælle kalorier.

Har ikke trænet i dag pga. søvnmangel.

Den står på pendlercykling i morgen. Jeg ville have prøvet mig med banecykling men har for sent fri.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Kermit, der har været nogle cliffhangere i din log her på det sidste.... skal man ønske tillykke med en foranstående begivenhed?

Kreatin mod DOMS? Styrkemæssigt hører jeg til dem som intet vinder, men det er jo billigt at prøve.

Skrevet med humor, var det tarveligt lige at citere der hvor vægten var god. Lå på næsten 92 kg imorges. Straffen for at være for doven til at tælle kalorier.

Har ikke trænet i dag pga. søvnmangel.

Den står på pendlercykling i morgen. Jeg ville have prøvet mig med banecykling men har for sent fri.

Haha, dog ikke :bigsmile: Vi er begyndt at snakke om børn, men der går lige 2 år endnu :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Nåja - man har jo hørt om at de kommer, før forældrene havde planlagt det :tongue:

Vægt 92,7 -> 92,1. Fedt% 14,9 -> 14,6 kcal ???? Søvn 10 timer + 2 timers lur i går eftermiddag

Kroppen bliver åbenbart hurtigt forvirret af ændringer. De her 3 dage uden cykling og de 2 af dem helt uden aktivitet gør, at jeg har beton i stængerne af pendlercyklingen, trods jeg har kørt ret moderat.

Ok, det bliver nok heller ikke bedre af, at jeg har skåret de fleste carbs væk, i et forsøg på at få vægten ned i et rimeligt leje asap. Det er fint at cutte på, men kroppen gider ikke at arbejde. Satser også på at være standhaftig og insistere på at køre med det langsomme hold til træning i morgen, så jeg kan holde indtaget lavt.

Jeg burde vaske tøj men gider ikke nu :blush:

Link to comment
Share on other sites

Apropos vægten, så ligger min også lige et par kilo højere, end "den burde", men jeg gør nu ikke så meget ved det. Det er ferien og den lavere træningsmængde, der gør udslaget tror jeg.

Jeg har aldrig været tilhænger af egentlige kure og diæter, for der går hurtigt "smart i en fart" og dameblad i det. De fleste af dem virker som det rene humbug, så det er ikke normalt noget, jeg beskæftiger mig med.

Og så spidsede jeg alligevel ører, da denne her bog udkom - 1-dags kuren. Af en eller anden grund har jeg en gut-feeling, at denne ugentlige fastedag måske kan have en gavnlig virkning.

Det er vel IF - Intermittent Fasting - men det virker som om, at det er gjort på en måde, som er til at finde ud af. Det er i hvert fald første gang, at jeg for alvor har overvejet at følge en såkaldt "kur" :4trumpet::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Et døgns faste, skulle man jo nok kunne komme igennem. Ved bare ikke helt hvad jeg mener om faste kombineret med træning på næsten daglig basis. Men hvis det virker, så.....

Fredagen hvor jeg styrketræner, bliver tit kørt som noget der ligner IF og det er let at holde.

Hvis mine ekstra kg ikke sad på dunken men var fordelt over hele kroppen, gjorde jeg heller intet ved det. Jeg ville faktisk sætte pris på lidt polster på lemmerne, så de ikke var så skravlede.

Vægt 92,1 -> 91,0. Fedt% 14,6 ->14,4. Kcal ???? Søvn 8 timer

Link to comment
Share on other sites

Holy smoke!

Jeg har lige opdaget, at jeg ikke skal til træning i dag, men til Heino Cup.

Allerede nu autiststresser jeg over, at jeg ikke aner hvor det er og hvor man kan smide bilen.

Jer har ikke flere strips til at sætte chippen fast med.

Har heller ingen carbs i kroppen, hvilket jeg dog ændrer på lige nu, hvor jeg fråder studentergryde: Pastaskruer med...... pastaskruer.

Nå, men i forhold til turen sidste søndag, bliver det vel fredeligt nok til at jeg vil sigte efter at undgå podiet men ellers top10. Nu bliver jeg sikkert straffet for at være kæk og bliver sat af - kunne være typisk mig, hehe...

Silvan kalder......

Link to comment
Share on other sites

Dejligt når evner/mangel på samme går hånd i hånd med ambitionerne.

Løbet var ret kort, knap 50km på 4 omgange og med masterbil de første 2. Fint når man hverken har sat sig ind i ruten eller varmet op først men ellers lidt tamt.

På omgang 3 skete der ikke noget der kunne observeres fra den bagerste tredjedel af feltet, men ruten var også intetsigende og flad. Med 6-7 km tilbage at løbet, keder min Hvidovremakker sig og rykker fri. Der går lang tid før feltet begynder at vise interesse for at køre ham ind og den går i ned i fart flere gange, hvilket jeg så bruger til let at komme op foran. Da han bliver kørt ind, er der en anden der stikker som hurtigt bliver hentet.

Så er der to nye som futter af, indtil jeg er så tarvelig at køre dem ind, nu ingen andre vil.

En ny mand stikker og igen sker der ikke en skid - de to forreste sætter næsten tempoet ned og jeg bliver pakket lidt ind. Da jeg endelig kan komme ud, har han fået et pænt hul og det koster temmeligt dyrt at køre ham ind. Heldigvis er der ro på lidt, for hverken puls eller vejrtrækning vil ned igen.

Med 1½km igen stikker han igen, sammen med de to som førte feltet langsomt an (sådan opfatter jeg det i hvert fald) og jeg får langsomt hægtet mig på trods jeg stadig er off. Da jeg endelig får lidt læ, skal vi dreje til højre, jeg taber hjulet og sidder og skamsteger de sidste 3-400 meter. Spurt bliver der ikke rigtigt noget af - blot en forcering 1½km udefra.

Masser af juice i stængerne men ikke luft nok til at kunne skyde det af.

Man burde afskaffe traditionelle cykelløb og køre dragrace i stedet :tongue:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Vægt 91,0 -> 91,4. Fedt% 14,4 -> 14,6. Kcal 3550. søvn 8½ time

Motionstræning med HvidovreCK - både sjovt og hårdt.

Vi begyndte med et opvarmningsinterval - 7 mand i rulleskift og det var vist mere end opvarmning for en del på holdet.

Så et lille cykelløb på 6-7km - samme hold som før. Efter lidt, trådte Bergstein sig fri. En helt ny D-mand med kun 2 løb på kontoen, var hurtig til at gå med og jeg sad som vanligt og skulle først vende med min bændelorm, om jeg nu skulle med. Modsat det sædvanlige, FIK jeg faktisk kontakt hurtigt nok til at jeg ikke kogte over af at lukke hullet. Bergstein var flink og rar og trak hele vejen og lavede en fin leadout. Da D-manden gik forbi, huggede jeg til med det samme, for Bergsten kunne sagtens finde på at køre og vinde spurten alligevel. Men han råbte bare noget i stil med vildt antrit og så var den i hus. Jeg kørte som en gal og med et for lille gear inde, så den trak en giftig iltgæld. Støvregn og astma er en skidt kombo og jeg var evigheder om at få lukket den.

Jeg var heller ikke kampklar, da den næsten med det samme stod på bakkespurt i Ågerup. De to holdt meget øje med mig inden de åbnede, men jeg var stadig ved at afdrage. Fik hutlet mig indenom nogle stykker men sad fast i en gruppe ryttere som jeg måtte bremse for. Da jeg kunne komme fri, orkede jeg ikke at træde den i fart igen, så det blev en solid lussing i forhold til hvad jeg plejer at køre med.

Derefter 2 gange jagtstart. I den første sad Bergstein på hjul i ret lang tid og da han smuttede udenom, kunne jeg glemme at fange hjulet.

I den næste var jeg ved at være godt off. Vi sad 4 i en gruppe og Bergstein og en anden boksede pludselig derudaf.

Nogen sagde noget som udløste en tur 3. Vi 4 samledes igen hurtigt. Bergstein kørte igen og vi andre holdt bare hjulet omend man måske burde have kørt forbi, for det gik lidt sløvt til sidst.

Skiltespurten til København var den sædvanlige opskrift. Bergsten stak med en hurtig mand og den nye D. Jeg sad lukket inde (vi kørte 2 og 2) og var mindst 50 meter bagud, da ham foran endelig rykkede på sig, så jeg kunne køre. Den nye D gav hurtigt op, så jeg var alene på en håbløs mission.

Støvregnen var for længst blevet til rigtig regn, så måtte have cyklen med i bad. I den her sammenhæng er jeg pissetræt af mine Cosmic Carbon-hjul, for når man skyller cyklen, så bliver fælgene fyldt med vand. Så hjulene skal af og rystes. Glemmer man det, så løber der brunt vand ud af dem og ud på gulvet i soveværelset, som jeg vaskede her til formiddag :dry:

Satser på at rulle af til licenstræningen i morgen uden bøvl. To af dem der plejer at køre på det langsomme hold meldte ud at de ikke kommer i morgen. Men det bliver ikke på postevand som i dag; det er lige magert nok at køre på. Normalt plejer jeg at være relativt bedre sidst på turene men i dag kørte jeg lidt død i det.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Vægt 91,4 -> 91,5. Fedt% 14,6 -> 14,5. Kcal 3915. Søvn 8 timer.

Føjda, hvor var stængerne rådne efter i går. Heldigvis havde jeg ret i, at jeg skulle bruges som "fyld" nede på hold 1. Men alligevel blev det en lortetræning i dag.
Jeg kom for sent ud af døren, men det kunne sidemedvind heldigvis redde (selvom man næsten kører i læ på volden).

Vi skulle køre 4 AT-intervaller i rulleskift. Vi var som udgangspunkt 6 i min gruppe. Den ene damerytter faldt dog ud af samarbejdet et par gange men det gjorde nu ikke SÅ meget, for hun råber op når hun går ind og ud af samarbejdet og er ret god til at råbe højt. Klubbens hurtigste H40 skulle køre restitution og var med os, men hoppede lidt ind og ud uden at sige til. En syvende mand kom midt i intervallerne og kørte med et par minutter og forsvandt igen - også uden at melde ud. Det værste var dog vinden som gjorde, at selve rulleskiftet var det mest kiksede jeg har prøvet. Vi kunne ikke finde ud af enten ligge på linie eller i vifte, men sejlede rundt og det lykkedes kun 2 gange, at vende retningen uden det gik op i hat og briller.

Vi fik dog stort sammenhold i en moderat højrekurve, da vi mødte en modkørende bil med en dum dame bag rattet, som havde travlt med sin mobiltelefon (var der en som nåede at se). Hun skar svinget hårdt og vi kunne slet ikke være der. At vi fik panikket væk og bremset og uden at ramle ind i hinanden var rent held.

Hold 3 havde deres hyr med to A-ryttere udefra, som ville køre stærkt i stedet for AT og åbenbart smadrede det hele - de råbte og svovlede da de kom ind.

Interval 3 og 4 sluttede med en spurt (jatak - endelig!) men jeg havde intet (som i virkelig INTET overhovedet) i benene.

Heldigvis fik jeg igen fundet Jane som sidemand på vejen hjem. Det er næsten blevet fast rutine at vi vender alt fra buræg til Borgen på de 20km men er også de eneste to "rigtige" motionister. Vi blev også enige om, at det er godt at sæsonen snart er slut og får en måneds træningspause.

Eller... i går kunne næste træning ikke komme hurtigt nok men i dag.. yrk hvor jeg bare synes det var kedeligt. Og rodet.

Med lidt god vilje, kan man godt spotte hvor intervallerne ligger:

http://connect.garmin.com/activity/371101845

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Det´ bare dejligt :dry:

Som tidligere skrevet, så har jeg afholdt mig fra at kaste mig ud i licensløb, da jeg så ikke ville kunne køre banestævninger i "min" gruppe. Her til morgen havde jeg så en mail om, at min gruppe ikke har tilmeldte nok og jeg enten kunne skifte eller få deltagergebyret retur. Hmpf!. Havde jeg vidst det, så havde jeg hoppet ud i D; det er ikke godt at vide om mine luftveje tillader den slags til næste år, så det var et flueben jeg gerne havde hakket af.

Nå, der kan måske komme et andet. Jeg er et frådende madmonster og kan slet ikke få vægten ned; den er uændret fra i går. Men det gode et så, at det ekstra sul giver lidt at rutte med i FW. Så jeg kunne godt have et rimeligt håb at om frontsquatte 100kg. Det kunne være ret hyggeligt i min alder ikke kun at sætte en PR, men at gå fra 2 til 3 cifre. Skal jeg prøve det én gang mere, er det nok også ved at være sidste udkald.

Dagens to timer gik med:

Romaskine: 5 min
Backsquat: 10x20, 5x60, 5x60, 5x80, 5x95, 5x95, 5x95, 5x95, 5x95, lidt træge i det
Frontsquat: 3x20, 3x60, 3x80, 1x90, 1x95, 1x95, 1x95, til gengæld var singlerne overkommelige
Lægstativ BW+35kg: 40, 40, 40
Lårcurl: 10x30, 10x50, 8x80, 8x80, 8x80
Kropshævninger, UH: 7,7,7
Bicep curl: 8x22, 8x22, 8x20, mja - de 22 ville ikke også gå i tredje sæt
ss
Bænkpres: 10x20, 8x60, 8x82½, 8x82½, 8x82½
Military: 8x37, 8x37,8x37, pushpress på de sidste par reps
Triceps pushdown: 8x35, 8x35, 7x35
Mavemaskine: 8x77½, 8x77½, 8x77½

ss
Lændemaskine: 8x70, 8x70, 8x70
Sidebøj i hypersstativ @ 8kg: 7,7,7
Planken: 90sek, 90sek, 90sek
Crosstrainer: 5 min

Hjem og så ud og rulle af på cyklen. Jeg havde egentlig ikke tid, så det blev kun til en lille halv time, hvoraf en del gik med at holde for røde lys. Det hjalp ikke, for jeg har en pæn DOMS i quads allerede nu.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Det overvejede jeg jo også et øjeblik. Men jeg har lige haft nogle friweekender og er på arbejde i de næste 3.

Men banestævnerne skal nu nok også blive sjove. Lige nu sidder jeg bare og håber at solen stadigvæk skinner når jeg får fri. En lille tur i korte rør hvor man kunne tanke lidt D-vitamin..... åh, det gad jeg godt lige nu :wub:

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 91,5 -> 91,0. Fedt% 14,5 -> 14,4. Kcal 3630. Søvn 4 ½time

Cyklen og sengen var ligeværdige konkurrenter da jeg kom hjem. Efter en smule vægelsind (nåede at smide mig i sengen men fortrød), var det cyklen der vandt. Også selvom skyerne var begyndt at dække for solen.

Mellem 4:25 da jeg stod op og 16:45 da jeg kørte, havde jeg kun drukket ½ liter vand og 3 bægre kaffe af dem med 1½ dl i. Så de to dunke på cyklen holdt 45 min. før de var tomme. Jeg plejer at tømme vandhanen før jeg kører ud, men det var jeg for søvnig til at huske :4slap:

Heldigvis skulle jeg også bare hygge mig, nyde sensommervejret og sigtede efter at holde pulsen under 80%, hvilket ikke gik i sidemodvind oppe på Kalvebodbroen. Lidt af pulsen har nok også været noya - jeg er ikke skide kæk, når vinden flår i mig i de højder :blush: Ellers bare to hyggespurter på de 45km.

http://connect.garmin.com/activity/372130881

Jeg regner med at lufte pendlergeden i morgen. MED umbraconøgler. Jeg kan ikke gennemskue hvad der er galt, men venstre knæ er absolut ikke glad for at køre på den.

....

Gad vide om jeg har trænet for meget her på det sidste. Den sidste uges tid, har jeg haft en smule ømhed i halsen og en lille tendens til snot. I løbet af i dag har jeg fået en håndfuld blister i munden.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Gad vide om jeg har trænet for meget her på det sidste. Den sidste uges tid, har jeg haft en smule ømhed i halsen og en lille tendens til snot. I løbet af i dag har jeg fået en håndfuld blister i munden.

Spøjst. Min den ældste var hos lægen for nylig med snot, ondt i halsen og ikke mindre end otte blistere i halsen. Dommen lød på en virus, og det gik da også væk efter nogle dage. Han var på apoteket og få noget salve til at smøre på de der blistere. Han var virkelig plaget af dem.

God bedring!

Link to comment
Share on other sites

Tak og super info. Så er der ingen grund til at lette gaspedalen.

Sadlen skal lidt frem men ellers har jeg vist fået indstillet pendlergeden nogenlunde. Jeg nåede i alle fald på arbejde, uden at få skurren i knæet.

Vægt faldet 200 Gram på ca. 4000Kcal I går. Lårene ikke voldsomt ømme men kan slet ikke træde.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Gad vide om jeg har trænet for meget her på det sidste. Den sidste uges tid, har jeg haft en smule ømhed i halsen og en lille tendens til snot. I løbet af i dag har jeg fået en håndfuld blister i munden.

SVJV så er udtalt træthed over flere dage et tegn på overtræning. Altså forudsat man sover nok. Det bør du nok være opmærksom på om du oplever.

Link to comment
Share on other sites

Mine tidlige arbejdstider, sammenholdt med at jeg ikke kan falde i søvn før ret sent, gør at jeg oftest kun sover nok når jeg har fridage/ferie.

Til gengæld spiser jeg når jeg er træt. Er på ca. 4800 kcal i dag. Udover 40 gram mørk chokolade, er der intet junk imellem.

Jeg kunne håbe, at benene så i det mindste er nogenlunde medgørlige til træning i morgen. Kæft nogle døde lortestolper i dag.

Jeg har lige købt Nettos to sidste Maxim proteindrikke og noget energipulver. De havde åbenbart sat prisen ned men ikke rettet skiltene, så ved kassen blev det billigere end forventet. Det er win.

Til gengæld har Lidl både fjernet den økologiske mælk og økobananerne. Min Netto gider ikke sælge økobananer og Lidls koncept med at de skulle vejes, kunne jeg godt lide. Det er træls.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Vægt 91,0 -> 91,5. Fedt% 14,5 -> 14,7. Kcal 4760. Søvn 5 timer

En ufrivilligt nuldag bliver det til; jeg er lige krøbet ud af cykeltøjet. Jeg ville have været til banecykling, men der var lige lidt for mange ting, som ikke lå på de faste "vinterpladser". Det, i kombination med en paniklur der blev forlænget med et tryk på snooze-knapen gjorde, at jeg var nede på 17 min til at bære grejet ned, afmontere cykelhjul, køre til Ballerup, sætte hjul på, fylde vandflasker, komme i sko osv... Ikke muligt. Heller ikke næsten.

Normalt bliver jeg ret negativ men hvis jeg skal være ærlig, så er jeg SLET ikke oplagt og det ville blive en af de dage, hvor jeg ville kyllinge ud af gruppen hvis jeg øjnede modgang.

Heldigvis starter pensionistholdet op i morgen. Og jeg kan sove længe - jeg trænger noget så voldsomt!!

Halsen er stadig lidt grødet men blisterne er væk. Dog bed jeg mig i en blist i læben i går og har efterfølgende tygget samme sted 3-4 gange :dry:

Link to comment
Share on other sites

Vægt 91,5 -> 90,9. Fedt% 14,7 -> 14,4. Kcal. 4675. Søvn 8 timer

Lille fremmøde og utroligt tempomæssigt spredt, til banecykling i dag. Fra en ældre rolig herre til ham der slog en H50 verdenmester i foråret.
Vi var et par stykker, som var på banen for første gang i denne sæson. Så vi startede egentlig med bare at køre lidt og så kunne folk tage fra 1 til 5 omganges føringer efter evne. Jeg lagde mig i midten med 3. Ham den meget hurtige havde en rolig dag, men for os andre fungerede konceptet fint. Det sidste interval gik nu alligevel hen og blev en klassisk nedtælling fra 30 omgange.

http://connect.garmin.com/activity/373705246

Det var lidt af en omvæltning. Jeg synes ikke, at jeg plejer at føle det er så anderledes som i år men.....

Dels sidder jeg meget mere anderledes end jeg huskede det. Faktisk så meget, at jeg lidt overvejer et bikefit, for nu det var nyt, virkede det ikke særligt optimalt. Men måske er det 100% en vanesag.

Det værste var dog at jeg ikke havde mulighed for at skifte gear :tongue: Stod det til mig, så var standartgearingen en del højere, så man ikke skulle kværne rundt som et piskeris. Men det er det jo ikke. De 138rpm i den sidste spurt, er ikke livretten med mine fede lår og kan slet ikke træde igennem.

Og endelig, så er forskellen på at trække og hjulsnave også meget voldsommere end på landevej, hvilket også tydeligt fremgår af pulskurven, nu jeg tog trippelføringer.

Det skal nu nok blive hverdag igen, alt sammen :bigsmile:

Det var planen med en hurtig kop kaffe og næsten-fødselsdagskage inde ved Steen Hammel og så spole af med Hvidovres licenshold bagefter. Men min cykel knirkede ret meget, så det fik jeg lokket ham til at se på. Og så fandt han også slør i baghjulet og så gik tiden med cykelrep i stedet. Steen er Ballerups Super Arenas cykelmekaniker, hvis nogen skulle være i tvivl og om tirsdagen sidder vi som regel 4-5 stykker i hans værksted og drikker kaffe og fortæller røverhistorier i en times tid, efter træning.

Vi prøvede at tage lidt fjæs-billeder af hinanden - i mit tilfælde uden de store billedmæssige kvaliteter.

Men man ser godt nok MEGET lille ud, når man kører ned i bunden af svinget :unsure:

post-1580-0-78215200-1378841012_thumb.jp

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Det var også kun fordi jeg sad på hjul - jeg kan slet ikke lave watt, når jeg kommer derop.

Vægt 90,7 -> 92,0 (års-PR) Fedt% 14,4 -> 14,7. Kcal 4770. Søvn 7½ time.

Najs - jeg vågnede med friske ben, som jeg dårligt kan huske at have haft i lang tid.

Vi var 12-14 til dagens motionstræning. På vej til klubhuset, måtte jeg desværre høre mine luftveje lyde som bremseklodser der hænger. Æv - nu gik det umiddelbart så godt. Jeg kunne heldigvis ikke mærke noget på selve kørslen.

Vi kørte ikke mange intervaller men holdt i starten af turen et pænt transporttempo.

Vi lagde ud med ca. 3 km parkørsel.

Interval to gik enten i fisk eller også skulle det vise hvor svært holdløb er og så lykkedes det. Planen var at køre ca. 3 km med den svageste forrest og Bernstein til sidst. Man skulle tage en dingerføring efter evne og udgå. På 20 sekunder, knækkede den tre steder og nogen prøvede at lukke huller og nogen lå alene. Totalt rod! Pludselig blev der råbt: Gregers nu kører du!!! Det var ikke meningen og så lå jeg pludselig med ham supermotionisten og to licensfolk på slæb. Og jeg anede ikke hvor langt der var til mål, så for ikke at køre i vejen, slog jeg ret hurtigt ud. Det var nu ret langt vej tilbage. Men dels stresser jeg altid helt vildt når jeg ligger forrest og samtidigt passer det mig heller ikke, når man har forventninger til at jeg skulle kunne lege med i fronten. Så jeg havde egentligt heller ikke lyst til at være med, lige i øjeblikket.

Til sidst skulle vi køre et friskt rulleskift i et par km - moderat gennem en by med en masse forhindringer og så en km spurt til næste byskilt. Jeg lå i højre side og måtte bagom alle, før jeg kunne komme med. Fik kørt trinvis frem indtil jeg nåede de 3 før omtalte og så kom jeg ikke længere frem. Trods trillekørsel, tog det flere km før jeg fik vejret igen og pulsen kom under 80%

Dampen var gået af flokken og hjemturen var tempomæssigt til at overskue.

71km sat på kontoen.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share