undersøgelse om proteinprodukter


vibil
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke rigtigt?? 3 minutter?? Jeg kender kun et af produkterne, så for at kunne svare på seriøst spørgsmålene er jeg nød til at købe og prøve de 4 andre produkter også. Sååå... nej tak. Jeg vil ikke bruge 3 måneder på dit spørgeskema.

Burde det ikke være bygget op på en måde hvor man spørger ind til om man bruger protein produkter. -I hvilken form (pulver, bars osv.) -Hvad der er vigtigt ved valg af produkt (smag, pris, mængden af protein i forhold til kalorier osv)

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke en reklame, men et simpelt spørgeskema til min opgave.

Det er opbygget således, at jeg får de informationer, som jeg har brug for. Det er netop ikke bygget op, så det kan gennemskues, hvordan jeg skal bruge informationerne. Gør man det, er der ikke længere brugbart, da chancen for oprigtige besvarelser er minimal.

Men hvis man mener, det er et større projekt at besvare mit spørgskema, så skal man selvfølgelig ikke gøre det :-)

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor så ensidig fokus på Danone? :)

Det kunne vel tænkes at han skriver en opgave for firmaet eller med specifik fokus på det produkt. Det ville være et rimeligt heftigt b.a. -projekt at skulle redegøre for samtlige proteinprodukter på markedet.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor så ensidig fokus på Danone? :)

Fordi det jeg reelt skriver opgave om, er om et amerikansk Danone protein produkt, men skal bruge noget info om Danone protein produktlinjen i Danmark og andre brands.

Edited by vibil
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share