Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Hm ja åbenbart så :dry:

(men ikke én jeg kommer til at følge).

Årets sidste træning løb af stablen i FW, Ellebjergvej. Jeg havde vilde planer om at cykle lidt på Holmen her til aften, men jeg er ret busted (oppe 4:30 og ikke mange carbs i dag)

Romaskine: 5 min

Kropshævninger, neutralt greb: 10, 10, 10, lidt hurtige men de var der

ss

Backsquat: 10x20, 20x20

Frontsquat: 5x20, 5x20, 3x60, 3x60, 1x70, 1x80, 1x80, 1x80, 1x80, 1x80

Backsquat: 5x20, 5x60, 5x80, 5x80, 5x80, 5x80, 5x80

Bulgarian split squat: 8, 8x20, 8x20, 8x20

(fåk, hvor var jeg træt i skroget herfra)

Læg i benpres: 15x120, 15x120, 15x120, 15x120, 15x120, 15x120, 15x120

Bænkpres: 15x20, 8x60, 8x75, 8x75, 8x75

Laterals: 8x10, 8x10, 8x10, det er lidt ynkeligt men vistnok en rep-PR

Tricep pushdowns: 8x27½, 8x27½, 8x27½

Hypers: 11, 11, 11

Planke m knæløft: 11, 11, 11

ss

Sideplanke: 40sek, 40sek, 40sek

Crosstrainer: 5 min

Hvis byen virker afdæmpet der ved 05-tiden tager jeg cyklen til/fra arbejde 1/1, så jeg får løsnet stængerne lidt op inden banestævnet 2/1. Godt nok ikke de mest interessante løb der er på programmet men har lidt mental medvind fra de sidste to træninger, så håber på ikke bare at sidde i elastikken igen.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

O. T.

Ingen store skandaler, men '14 er begyndt irriterende.

Jeg var meget! træt da vækkeuret ringede klokken fem i morges. Op på cyklen og slingre gennem brugte raketter og flasker i samlesæt. På Vesterbrogade holder det ikke længere og jeg punkterer. Durano Plus dæk er dog så massive, at jeg kunne køre de sidste 7-800 meter på fælgen uden problemer. Inde på arbejde var kloakken en rendt baglæns og hørmede.

Mine første tog var pyntet med bræk og helt op til klokken 13 opførte folk sig hjernedødt. Hurra, hvor dansken har det sjovt i fuldskab :dry:

Da jeg havde fri, orkede jeg ikke at fedte med cyklen, så tog hjem og sov lidt. Hørte Helle og tilbage med nyt dæk (det er sjette punktering siden september, så der må være en fejl på det, omend den i dag næppe kunne undgås) og slange og så cykle hjem.

Kroppen er stadig fuldstændigt off, så hvis jeg ikke får en god søvn i nat, dropper jeg banestævnet i morgen. Vægttræningen i forgårs kunne jeg lige så godt have lavet for fire timer siden og jeg kunne ikke træde en bule i en blød hat.

Link to comment
Share on other sites

2x4 timers søvn i nat med et par timers ufrivilliug pause, var godt nok til at tage til banestævnet. Til gengæld hyler og hvæser mine luftveje ret voldsomt, så gad ikke at forsøge på noget og lå bare at fes husleje af bagerst i feltet. Men ellers igen voldsomt smæk i benene rent antritmæssigt og cyklen fløjtede afsted når jeg trådte lidt til.

Vi fik kun kørt 4 af 5 løb, da H50-feltet var udsat for at grimt massestyrt, hvor den ene rytter lå som en død sild i over et minut, før han begyndte at røre på sig.

Lidt stemning fra inderkredsen @instagram.

Fedtprocenten ligger på 14,5 og vægten på 92,3kg. Så efter længere tids pause, er jeg i dag begyndt at tælle kalorier igen. Det gik ellers OK uden at tælle indtil julen ødelagde det hele, så i første omgang tæller jeg kun indtil tallene er rimelige igen :nissegrin: (jeg tror Morten har glemt at fjerne noget, hihihi)

Link to comment
Share on other sites

Formiddagstræning i FW. Der var mange mennesker men nytårsfortsætterne er også stadigvæk friske. Men dejligt at se en masse, der i hvert fald giver det et forsøg.

Romaskine: 5 minutter

Benpres: 8x50, 8x100, 8x150, 8x150, 8x150, eksplosive

Leg extensions med et ben: 15x35 (begge ben), 15x35, 15x35, 15x35

Læg i benpres: 15x130, 15x130, 15x130, 15x130, 15x130, 15x130, 15x130

Lårcurl: 15x30, 8x55, 8x55, 8x55

Skrå bænkpres: 8x14, 8x22, 8x22, 8x22, 8x22, 8x22

ss

Rows: 8x14, 8x22, 8x22, 8x22, 8x22, 8x22

Arnold pres: 8x14, 8x14, 8x14

Bibskrøl: 8x14, 8x14, 8x14

ss

Fransk pres, DB: 8x9, 8x9, 8x9

Mavemaskine: 8x65, 8x65, 8x65

Lændemaskine: 8x50, 8x50, 8x50

Hypers: 11, 11, 11

ss

Sidebøj i hypersstativ: 11, 11, 11

Crosstrainer: 5 min

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Formiddagstræning i FW. Der var mange mennesker men nytårsfortsætterne er også stadigvæk friske. Men dejligt at se en masse, der i hvert fald giver det et forsøg.

Romaskine: 5 minutter

Benpres: 8x50, 8x100, 8x150, 8x150, 8x150, eksplosive

Leg extensions med et ben: 15x35 (begge ben), 15x35, 15x35, 15x35

Læg i benpres: 15x130, 15x130, 15x130, 15x130, 15x130, 15x130, 15x130

Lårcurl: 15x30, 8x55, 8x55, 8x55

Skrå bænkpres: 8x14, 8x22, 8x22, 8x22, 8x22, 8x22

ss

Rows: 8x14, 8x22, 8x22, 8x22, 8x22, 8x22

Arnold pres: 8x14, 8x14, 8x14

Bibskrøl: 8x14, 8x14, 8x14

ss

Fransk pres, DB: 8x9, 8x9, 8x9

Mavemaskine: 8x65, 8x65, 8x65

Lændemaskine: 8x50, 8x50, 8x50

Hypers: 11, 11, 11

ss

Sidebøj i hypersstativ: 11, 11, 11

Crosstrainer: 5 min

hvorfor tager du ikke og springer de sidste 5 min. på crosstraineren over? Det lyder urimelig hårdt ift. det du har lavet inden. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Den bliver taget i "nedvarmningsintensitet", så det er faktisk ganske rart lige at røre sig lidt uden modstand fra vægtene. Men det sker nu at jeg dropper fra tid til anden.

Shit, jeg er blevet skidtmads i løbet af eftermiddagen. Får små hede- og fryseture. Korte perioder med kvalme og noget der nærmer sig svimmelhed. Det skal bare være væk når jeg vågner i morgen :poking:

Link to comment
Share on other sites

Den bliver taget i "nedvarmningsintensitet", så det er faktisk ganske rart lige at røre sig lidt uden modstand fra vægtene. Men det sker nu at jeg dropper fra tid til anden.

Shit, jeg er blevet skidtmads i løbet af eftermiddagen. Får små hede- og fryseture. Korte perioder med kvalme og noget der nærmer sig svimmelhed. Det skal bare være væk når jeg vågner i morgen :poking:

God bedring :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak - en undtagelsesvis god lang og ikke mindst uafbrudt nattesøvn, gjorde underværker.

Men det var underligt i går. Det gik fint, indtil jeg skulle have en powernap på mors gulv. Da jeg vågnede, vågnede jeg ikke helt, men var fanget mellem at sove og være vågen. Da jeg omsider fik kæmpet mig "fri", var jeg badet i sved, havde kvalme og det var vist godt at jeg allerede lå ned. Og nu bliver det meget underligt, for når en ellers fredelig drøm jeg havde for nylig, kørte på den indre biograf, blev jeg utilpas igen. Og den poppede op med jævne mellemrum.

Skal vi også gøre det spooky? Jeg havde to "puder" på mine savbukke, til når jeg får lyst at supplere med lidt hjemme-dips. De er pist væk, trods de ellers altid ligger på savbukkene. Jeg brugte dem i forgårs og de var væk da jeg kom hjem i går aftes og jeg har ikke kunnet finde dem i dag.

Gad vide om det var en kosmisk straf for, at overlevere min julepynt til mor??? :unsure:

I dag har jeg lavet frustrationsidiottræning på cyklen. Med med tanke på, at jeg i går blev forpustet af at gå ned til bilen, er det nu ikke så tosset endda. Men det tog overhånd og jeg burde være stoppet noget før. Især nu jeg ikke har været særligt aktiv på cyklen her på det sidste. Da jeg kom hjem var lænden øm, triceps ditto, læggene hærgede af starterne og quads var godt stegt - til gengæld med fint flotmandspump :4flex:

Her var det så jeg googlede for at finde Förstemanns stænger eller tilsvarende. I stedet spottede jeg et par damelår som jeg er lige så misundelig på. For filans da, jeg bliver dwarfet :unhappy: :annoyed: :annoyed: :annoyed:

tumblr_mk59dbSkBZ1s8km8to1_500.jpg

Cykelmenuen? Joh:

Opvarmning ud til og rundt på Holmen.

Planen var 5 x 2minutter syretolerencetræning med stående start. Jeg måtte dog korte dem af, da jeg gik helt ned af iltmangel og også fik underligt ondt inde i ryggen. Tænkte at det nok ikke var smart. 1 og 5 var på 1 minut og de tre i midten på 1½ minut.

Derefter fire siddende starter i tungeste gear. 1 og 4 til 40km/t og de to i midten til 45. I hvert fald på computeren - på grafen ser det anderledes ud.

Ud på Gl. Køge Landevej og 2 x 20 min AT - dog med en del lyskrydsopbremsninger.

Hjemad ind om holmen og nappe fire 10sekunders antrit fra 25km/t

Hutle hjem

http://connect.garmin.com/activity/424600240

Pendlercykling i morgen. Mandag tager jeg lige en tur på trapperne og vurderer det bliver banecykling eller FW.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jeg skriver egentlig mest fordi jeg lige skal teste noget.

Meeen.

Gårsdagens løjer plus ret stort mad- og søvnunderskud, har gjort mig ret off i dag og brugte >30minutter på transporten i dag. Alt efter lyskryds, plejer jeg at ligge på 24-28 minutter.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Hvornår lærer jeg, at det IKKE er efter en hård træning, jeg skal være fjætte med kalorierne? Ganske vist var underskuddet overdrevet fint i forgårs. Til gengæld frådede jeg i panik i går, mens kroppen kørte på pumperne.

Om det var årsagen til at hvilepulsen i morges var oppe i voldsomme 66, skal ikke siges og jeg var stadig off i stængerne. Jeg kom dog til banecykling men det var umanerligt hårdt i dag. Heldigvis også meget spildtid med snak, så det gik endda.

Opvarmning - over i 3 x tag omgang med makker. I den sidste var jeg "heldig" at køre med Gert Caspersen som gør det fint i VM, 55-60år. Han kunne så ligge og tage dobbeltføringer med 55 i timen mens han så sig tilbage om jeg hang med eller ej. Svin :tongue:

Herfra på hold 6 af 6

25 omgange

20 omgange

Linieløb på 25 :crazy: omgange (hold 4+5+6)

Igen var jeg den irriterende, der ikke ville lade folk slippe væk, tidligt i løbet. Da jeg så med 5-7 omgange tilbage tror, jeg kører feltet op til udbryderne, er jeg der alene og er ved at vende vrangen ud. Hænger i elastikken nogle omgange men må slippe efter min føring og er så medtaget, at jeg må lade feltet køre forbi uden at kunne gå med. Jeg kan ikke bruge vejrtrækningen som undskyldning; luften er knastør og dér fungerer den stadigvæk. Jeg kører bare ikke hurtigt nok.

Afrulning

http://connect.garmin.com/activity/425973532

Pulsmålinger gik i fisk mod slutningen af sidste træning. I dag var det helt i skoven. Må have nyt pulsbælte igen-igen.

Træls, at være så frisk nu her bagefter. Jeg er slet ikke træt og vækkeuret ringer før 5, men det er hul i hovedet at gå i seng lige nu.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Hvad jeg manglede i træthed i går, fik jeg at smage på arbejde i dag. Så meget, at jeg måtte trække mit eget røde kort, og melde mig uegnet til at køre de sidste timer. Hjem og sove som en sten. Det var næsten også umuligt at komme op igen.

Det var nu kun fordi en af damerne (ej licens) skulle af med sin rygsæk i en bil, at jeg ikke kom med feltet fra start. Jeg synes det var synd, hun skulle stege alene, så jeg ventede og fulgtes med hende. Det fik vi og hendes kæreste fint sjov ud af, da vi havde kørt feltet op :tongue:

Efter opvarmning stod den på to vo2max blokke á 5 x 2/2. Jeg ville godt have fået lidt mere ud af at grave dybt, men jeg skal vist bare være taknemmelig over at det ikke er helt åndsvagt. I medvindsstykkerne var jeg sølle men OK i modvind. Havde jeg været lidt mere modig, kunne flere af intervallerne godt have fået et nyk mere, men der er længe siden sidst og jeg har aldrig før kørt to vo2max-blokke. Og var heller ikke sikker på, hvor meget kroppen ville lege med, søvnkaos og hvæsende vejrtrækning in mente.

Herefter kørte vi et AT i rulleskift. Da vi derefter drejede ind på P-pladsen ved mødestedet, stod Gunnar klar ved klubbussen og langede varm kakao ud. Håh, det var fedt!!!

44,9 km på tælleren; pulssenderen er stendød, så jeg må vist i Heino i morgen efter en ny.

Dagens optur I: Træneren meldte ud, at opvarmningen snart deles op i to grupper fordi den skal indeholde antrittræning :wub: :wub: :wub:

Dagens optur II: Tre fridage venter og de er tiltrængte.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

I det omfang jeg kan.

Men ekstra med hende, da det primært var hende (og lidt dame B´eren) der "tog sig af mig" da jeg var ny klubben. De to som jeg har "oplært", er også altid på pletten hvis jeg her defekt eller andet.

Arj, hvor sov jeg ringe i nat. Det bliver åbenbart ved og ved og ved...... Men jeg fik da powernappet hele 6-7 minutter på mors gulv i dag efter en tur i FW. Jeg havde glemt mit stopur og det hele føltes for let, så pauserne har nok været lidt for lange. Jeg har lagt lidt ekstra sæt ind til benene og pillet lidt af overkroppen.

Romaskine: 5 minutter

Benpres: 8x50, 8x100, 8x160, 8x160, 8x160, 8x160, 8x160, super eksplosive

Leg extensions med et ben: 15x35 (begge ben), 15x35, 15x35, 15x35

Læg i benpres: 15x140, 15x140, 15x140, 15x140, 15x130, 15x130, 15x130

Lårcurl: 15x30, 8x60, 8x60, 8x60, 8x60. 8x60

Skrå bænkpres: 8x14, 8x24, 8x24, 8x24

ss

Rows: 8x14, 8x24, 8x24, 8x24

Arnold pres: 8x16, 8x16, 8x16

Bibskrøl: 8x16, 8x16, 8x16

ss

Fransk pres, DB: 8x10, 8x10, 8x10

Lændemaskine: 8x50, 8x50, 8x50

Mavemaskine: 8x70, 8x70, 8x70

Hypers: 12, 12, 12

ss

Sidebøj i hypersstativ: 12, 12, 12

Crosstrainer: 5 min

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Så blev der sat årstal på, hvornår man (tidligst) lader mine tog køre førerløst. Det er ikke så tidligt som frygtet, så et eller andet sted alligevel en positiv nyhed.

De sidste gange jeg er kommet hjem fra mor, har jeg hvæset og hylet. Godt nok er hun på E-smøger mens jeg er der, men hun fyrer stadig stearinlys af. Normalt er det væk næste morgen men i morges var det der endnu.

Det var et vink med vognstang om, at hvis jeg skal nå at få bare lidt fornøjelse af en wattmåler, så skal jeg ikke vente meget længere. Så da jeg alligevel skulle købe nyt pulsbælte, smuttede der sådan en med på bonen. Overflødigt legetøj? Jep, men pengene jeg sparer ved at ikke at indbetale til pensionen, kan vel godt bruges til fis og ballade. Jeg købte en Rotor, der kan analysere på mine Q-rings. Så kan jeg lege med dem :tongue:

Der blev snakket en del i Heino, så jeg var sen på den til træning. De kørte superpræcist, så koplede mig på gruppen af de andre der kom samtidigt med mig.

Vi kørte de andre i møde og fik det meste af opvarmningen med.

Derefter 4 x 3/3 i mild vo2max

Derefter 4 x 2/2 i hård vo2max

AT (ret meget sub-AT for mit vedkommende i dag)

Varm kakao :wub:

Min langsomme gruppe havde i dag to D-ryttere med. Den ene var tydeligvis nede og formdykke, for ham var der skunte meget spræl i. Den anden, havde jeg besluttet mig for, at prøve at holde mig til, for at vurdere rigets tilstand. Han har ikke pauset træningen og er ikke helt nede og dykke men jeg ved selvfølgelig godt, at det ikke siger en skid om hvad der sker om sommeren.

Det allerførste interval tog jeg ret roligt for lige at få kroppen rigtigt i gang så der hang jeg en del.

I sidemedvindsintervallerne lå vi næsten ens - den ene eller anden max et par meter foran den anden.

I sidemodvinden lå jeg ude i vindsiden men ellers lå vi nogenlunde på linie et minut eller to. Senest når vi nåede til turbulensen ved spildevandbeholderne (Patterne) hvor modvinden 50 meter tog til, fik de ikke så meget fat i mine 90kg og så var han sat.

Det var ikke hvad jeg havde forventet i morges men det er ikke sært jeg ikke kan sove. Det ene øjeblik prikker manden med leen mig på skulderen og det næste, sidder jeg på cyklen og kører bedre end normalt. Jeg fatter ikke en skid og det er til at få fis i potten af (selvfølgelig bedre end at være off hele tiden).

Jeg glemte at parre den nye pulssender med computeren :dry:

http://connect.garmin.com/activity/427287964

Jeg tæller kalorier men føler mig åbenbart ikke så forpligtet af det. Hvis vægten ikke snart begynder at falde, må jeg til at notere det i loggen igen :poking:

Link to comment
Share on other sites

Også her. Men mon ikke det går den vej, at det ikke er så meget som man håber på, selvom måleren på Tacxen trods alt giver et fingerpeg. Nu må vi se hvornår jeg får den - Heino havde håbet af få den i dag og ringe men det har de ikke gjort. Der er heldigvis lagt lidt margin ind og har først tid på værkstedet på tirsdag/onsdag. Det med selv at smide skidtet i, tør jeg ikke rode mig ud i og slet ikke fordi der skal en ekstra boks i, så det passer.

Krank og kyrilisk grammatik, har jeg til gode at gennemskue.

Da jeg stod op i morges, kunne jeg egentlig godt mærke at jeg havde ligget og "kørt om kap" i går. Stængerne var lidt mere medtagede end de plejer. Jeg var naturligvis i FW alligevel:

Romaskine: 5 min

Kropshævninger, neutralt greb: 10, 10, 10 , der skulle kæmpes for de sidste

ss

Backsquat: 10x20, 20x20

Frontsquat: 5x20, 6x60, 3x75, 1x85, 1x85, 1x85, 1x85, 1x85

Backsquat: 5x20, 5x60, 5x75, 5x85, 5x85, 5x85, 5x85, 5x85

Bulgarian split squat: 8, 8x24, 8x24, 8x24

Læg i benpres: 15x140, 15x140, 15x140, 15x140, 15x140, 15x130, 15x130

Lårcurl: 15x30, 8x60, 8x60, 8x60, 8x60, 8x60

Bænkpres: 15x20, 8x60, 8x80, 8x80, 8x80

Laterals: 8x12, 8x10, 8x10

Tricep pushdowns: 8x30, 8x30, 8x30

Hypers: 12, 12, 12

Planke m knæløft: 12, 12, 12

ss

Sideplanke: 45sek, 45sek, 45sek

Crosstrainer: 5 min

Før i tiden var jeg meget enig med Oksen i, at ferie var noget bæ. Jeg må indrømme at jeg har skiftet holdning og efterhånden er nået dertil, at jeg ærgrer mig over at skulle på arbejde og ikke bare kan tulle rundt, som jeg har lyst til.

Det bliver heller ikke bedre af, at jeg i morgen får den nye lokalaftale af smage; grunden til at vi satte os på røven, den morgen i foråret.

Blandt andet går vi fra at køre op til 3t20m mellem pauserne (og muligheden for at komme på lokum) til 4t45m. Dertil har man fundet ud af at weekenderne behøver vi ikke, så der er vi nu på arbejde i små 10timer i min turnus. Men OK, de sparer 6 mand væk og indtil de kan losse os allesammen ud, må de jo spare hvor de kan :wink:

Hvis jeg ikke er alt for øm i stængerne og ej for dehydret og træt, skulle jeg gerne på Holmen og lave lidt syretolerencetræning. Men det kræver at jeg er nogenlunde oppe på lakridserne, ellers giver det ingen mening.

Link to comment
Share on other sites

Det er dyrt at være fattig. Lidt samme logik gælder, når man køber sig tid når man er træt.

Det begyndte fint klokken lort i morges. Kroppen temmeligt medtaget af gårsdagens styrketræning, men en kodyl medvind gav en sub 24minutter tid, hvilket er sjældent (og også kræver få røde lyskryds).

Da jeg afleverede mit sidste tog lidt i 4, fandt jeg tomt kontorlokale og tog en powernap. Og en koptår kaff' i pausestuen inden jeg klædte om til cykelklunset.

Ud i cykelkælderen til cyklen der var flad. Lørdag morgen = utallige glasskår på Vesterbrogade, så egentlig ikke overraskende.

Da jeg havde skiftet slange, ville jeg lige ind og vaske hænder men det kunne jeg ikke. Min tegnebog med adgangskortet lå ikke i rygsækken, og så måtte jeg ringe efter hjælp til at blive låst ind.

Omsider på cyklen. På stigningen op til Valby stod det klart, at jeg kunne glemme ALT om hårde intervaller uden Bricanyl. Nixen, jeg var bange for sofaen derhjemme.

Inspireret af Elkjærmarks log fandt jeg på noget andet på vej ud til Holmen. Fem 20 sekunders accelerationer fra 0,15, 30,15 og 0 km/t i maxgear. Rædsom iltgæld (især på den i midten) så måtte op på 100 sek pause. Dejligt med syre i lårene.

Derefter 12 minutter i øvre AT. Rul hjem. NU har jeg for alvor DOMS i quads. 24km er ikke meget men det, det blev til.

Og sådan var jeg væk fra 5:10 til 19:35. Det er sådan en dag, det er godt at være single. Ellers havde nok fået ballade når jeg endelig var dukket op :tongue:

Gårsdagens styrkepas gentages i morgen. Det var kroppen ikke konditioneret til og det skal der rettes op på.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Transporten til/fra arbejde foregik med tog, da jeg i min søvnighed i går, ikke fik vasket cykeljakken. Kører jeg med let fod, kan den godt tåle at køre på andendagen. Men da jeg fedtsveder når jeg kører intervaller, så hørmer den for meget til det.

Efter arbejde og en lur (hvor jeg ikke hørte vækkeuret) og en lang indre dialog mellem lysten til at træne og det fornuftige i en hviledag, gik turen i FW.

Opvarmningen var meget træg (med samme oplevede belastning lå jeg på ca. 800 kcal/t i stedet for de sædvanlige 1000-1100) men da jeg nåede frem til at smede den, var jeg flyvende. Underligt.

Romaskine: 5 min

Kropshævninger, neutralt greb: 10, 10, 10

ss

Backsquat: 10x20, 20x20

Frontsquat: 5x20, 3x60, 3x60, 1x80, 1x90, 1x90, 1x90, 1x90, 1x90

Backsquat: 5x20, 5x60, 5x80, 5x90, 5x90, 5x90, 5x90, 5x90 , man bliver psyket lidt, når ens traps er ømme og der så skal en stang på - så føles det tungt. Men det var nu markant lettere end i forgårs.

Bulgarian split squat: 8, 8x28, 8x28, 8x28 , begynder sq at kunne lide denne ellers så hæslige øvelse og den går lige durk i VOM

Læg i benpres: 15x150, 15x150, 15x150, 15x140, 15x140, 15x140, 15x140

ss (dermed lidt længere pauser end ellers)

Lårcurl: 15x30, 8x65, 8x65, 8x65, 8x65, 8x65

Leg extensions (idiotbonusøvelse I): 20x70

Bænkpres: 15x20, 8x60, 8x82½, 8x2½, 8x82½, her kneb det så med overskuddet

Laterals: 8x12, 8x12, 8x10, REP PR

Tricep pushdowns: 8x32½, 8x32½, 8x32½

ss

Bicep curl (idiotbonusøvelse II): 8x18, 8x18, 8x18

Hypers: 14, 14, 14 , bemærk hvor elefant jeg springer 13 reps over i progressionen :blush:

Planke m knæløft: 12, 12, 12

Sideplanke: 45sek, 45sek, 45sek

Crosstrainer: 5 min ups: lukketid

Jeg har heller ikke vasket cykeltøj i aften, så i morgen bliver en nul-dag. Det er den første i år, så mon ikke det går?

Link to comment
Share on other sites

Vi må se hvad det kan blive til. Når jeg kommer hjem fra arbejde i aften, må jeg hellere få gjort cyklen rigtig ren inden den skal omkring smeden. Og ender sikkert også med at skulle hive skærmene af den, før den kan klemmes bag i Picantoen.

Hviledagen i dag er velkommen. Jeg er faktisk ret slidt i skroget. Det er lige før jeg overvejer at tage et par stykker mere, men det er nok liiiige at gå til yderligheder :tongue:

Vægten er helt håbløs, hvilket ikke er sært da jeg også er konstant søvnig. Heldigvis mødte jeg først 10:26 i dag, så har sovet pænt i nat. Til gengæld har jeg glemt min madpakke inde på Hovedbanegården hvilket er usmart, da jeg ligger og rasler rundt på Ringbanen og derfor først ser den igen efter fyraften. Det er nok begrænset hvor sundt det er, det man kan købe i 7-11.

14:19 første snefnug observeret på K.B. Hallen Station. Holder på Ny Ellebjerg og nu sner det rigtigt :dry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share