Lassefars log


Lassefar
 Share

Recommended Posts

Det er altid svært at forklare den slags anatomiske ting, så derimod et billede: almindelige BB curls = supineret. Hammer curls = "neutralt". Rev. grip BB curls = proneret.

Når du hammer curler skal du så pronere grebet en lille smule mere. Altså fx din højre underarm der skal du roterer tommelfingeren ind mod kroppen :smile:

Kanon, jeg tror jeg forstår.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Igen igen havde jeg fri kl. lort fra arbejde. Ramte derfor først wellness templet Fitnessdk på Nørrebro kl. lidt over 22

Dagens træning:

Ryg, underarme samt læg:

UG/OG Chin-ups 4x10@bw

BB Rows 3x10@80

T-bar rows 3x10@70 kg.

+lidt dødløft med lav vægt.

Reverse BB-curl: 3x10@25 kg.

Hammercurl, proneret: 3x10@11 kg. (for let)

Læg press: 4x12@whatever.

carbcake.gif

Edited by Lassefar
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i Fitnessdk, Nørrebro:

DB BP: 1x12@20 kg. 5x10@40 kg.

BB inc. BP: 1x4@100 kg. (en enkelt forced) 4x6@90 kg.

Inc. cable flyes + lidt kabel bagside skulder: 3x10@whatever.

Hurtigt ind, hurtigt ud. Lige præcis som damerne kan lide det.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Slettet bruger
Det er flot, at jeg har trænet 2 gange på lidt over tre uger, pga. arbejde. Min mave bliver tykkere og mine arme bliver tyndere.

SWOLE!!!

Det bliver sjovt at lave spas i FDK nørrebro om nogle uger (når mit eget sted renoveres) :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Glæder mig til at hilse på. Har også et par udlæg i kinaskak jeg gerne vil drøfte med dig.

Jeg må hellere tage min 80er blå World Gym trøje på.

Vil jeg så ikke fit right in?

Link to comment
Share on other sites

Jeg må hellere tage min 80er blå World Gym trøje på.

Vil jeg så ikke fit right in?

Det vil være lige i stedets ånd. Hvis du så også smider håndvægtene tilfældigt fra dig på gulvet når du har brugt dem, smider tomme prot-shake dåser hvor det passer dig, hører musik på din mobil, samt generelt kan udvise lam opførsel vil det være endnu bedre. Husk også at snotte i badet.

Edited by Lassefar
Link to comment
Share on other sites

Nu hvor der er lidt aktivitet i loggen kan jeg passende notere gårdagens træning:

Bryst, læg i GVK i Jyllinge:

DB BP: 1x15@28kg. 4x7@46kg.

Inc. BB BP: 5x6-7@90kg.

Kabel flyes/bagside skulder: 3 sæt af hver x 12 @ whaterver.

Siddende læg raise: 6x12@whatever.

Aftensmaden blev indtaget på McD i Roskilde på vejen hjem. Jeg købte i al min lamhed en pose gulerødder for at kompensere for det ualmindelige tarvelige mad jeg spiste. Jamen! Så går det jo lige op tænkte jeg...

Jeg er efterhånden blevet en glad tyk dreng på 173 og 80 kg. :cry:

fat_kid.jpg

Link to comment
Share on other sites

OMG rammende!

PS: Jeg har skrevet frem og tilbage med centerchefen og de køber flere 20kgs stænger nu så der er mere end 2 ikke-skæve.

Det lyder sgu godt. Kan du ikke i samme moment bede hende rødtoppen om at anskaffe lidt mere personale til at holde opsyn på nedre etage således at folk kan opføre sig bare nogenlunde anstændigt?

Link to comment
Share on other sites

:w00t: Endnu en opdatering i loggen!

Mandag d. 020608 i Fitnessdk, Nørrebro.

Mødte SimonHP (+ en anden - jeg glemte lige navnet :nonono: ) Som sad og carb loadede med en burger og pommes frites på Cafe AÉ :superman:

Skulder, Triceps:

DB Press 2x10@30kg 3x9@30kg

Lat. Raise SS1 3x10@11kg SS1

Rear lateral SS2 3x10@8kg SS2

Front plate lift 3x12@20kg

Dips 4x12@bw +20kg

French press 4x10@40kg

Triceps ext. 4x10@whatever

Jeg bliver tykkere, til gengæld bliver jeg slappere - YEAH!!!

retard.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Opdatering i loggen. Her den anden dag tangerede jeg min gamle pr i bænk på 120 kg. Meget fint, taget i betragtning at jeg har trænet maks 1 gang om ugen i snit den sidste måned. Plus, jeg bliver federe og federe.

83-84 kg. fordelt på 173cm. Vorherre bevares. Skal kun smide ca. 10 kg. for at være i nogenlunde form nu...

Her er et billede taget efter morgenbadet:

fat-bastard.jpg

Edited by Lassefar
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan se du er ved at bulke godt igennem til MOL-træf! Jeg har også fået bekræftelse på nogle solide stykker kød til grillen den pågældende dag. Så der bliver rig mulighed for at loade op på prots og kreatin! :4mewantfood:

... og mon ikke snart jeg kan krydre med billeder af et dæk du skal tippe nogle gange! :devil:

Link to comment
Share on other sites

For gang nr. 1 million har jeg nu besluttet at træne med en lidt mere stabil frekvens :smile:

Lagde ud i går med en gang patværk og læg.

01-07-2008, Fitnessdk, Nørrebro:

Bænkpress

1x12@60kg.

1x6@90kg.

5x3@110kg.

Inc. dumbell BP

3x10@38kg.

2x8@38kg.

Der var til mere her. Jeg er en tøs når det begynder at svide.

Cable flyes

1x12@whatever

Kabel bagside skulder

3x12@whatever

Siddende lægpress

6x12@115kg.

Lorteøvelse - bliver udskiftet med en anden.

Mødte Kauf herindefra, stærk fyr.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan se du er ved at bulke godt igennem til MOL-træf! Jeg har også fået bekræftelse på nogle solide stykker kød til grillen den pågældende dag. Så der bliver rig mulighed for at loade op på prots og kreatin! :4mewantfood:

... og mon ikke snart jeg kan krydre med billeder af et dæk du skal tippe nogle gange! :devil:

Husk venligst på at jeg er omkring 1.73, det kan godt være svært at tippe et dæk. Der skal ikke grines hr.

hard_core_heavy_metal_midget-758895.jpg

Edited by Lassefar
Link to comment
Share on other sites

Husk venligst på at jeg er omkring 1.73, det kan godt være svært at tippe et dæk. Der skal ikke grines hr.

hard_core_heavy_metal_midget-758895.jpg

Husk på at selvom jeg er 183 så kan det godt være svært at tippe et dæk når man er slap!!

Edit: For de uindviede er billedet af Lassefar og jeg selv taget til sidste moltræf hos Jørgen Storm!

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share