Massive bivirkninger


Annemette85
 Share

Recommended Posts

Hej alle!

For 2 år siden havde jeg en drøm om at stille op til Miss olympia. Koste hvad det ville.

Forkert kost og byture med tøserne førte dog til at det ikke kunne blive til noget alligevel

I jagten på den perfekte krop indtog jeg desværre også rigtigt meget test og det har gjort at min klitoris er vokset og nærmest er på størrelse med min tommelfinger, så i dag ligner den nærmest en lille penis.

Er der nogen der ved om jeg kan tage ekstra østrogen eller få et skud hos lægen så jeg kan blive normal igen?

Link to comment
Share on other sites

Læste det her og tænkte det lød meget godt, men det har desvære ikke hjulpet på min problem

http://www.steadyhealth.com/shrinking_clitoris_due_to_masturbation_t160907.html

Operation? Jeg så ham der Jørgen Eg eller hvad han hedder, i "Familien fra Brøggen", Overvejer at kontakt ham han er vist dygtig?

Edited by Annemette85
Link to comment
Share on other sites

Læste det her og tænkte det lød meget godt, men det har desvære ikke hjulpet på min problem

http://www.steadyhealth.com/shrinking_clitoris_due_to_masturbation_t160907.html

Operation? Jeg så ham der Jørgen Eg eller hvad han hedder, i "Familien fra Brøggen", Overvejer at kontakt ham han er vist dygtig?

Jørgen Ege døde i maj i år. Men jeg ville prøve at gå til min egen læge og få en henvisning til en pladtikkirurgisk afdeling til en vurdering.

Link to comment
Share on other sites

Operation? Jeg så ham der Jørgen Eg eller hvad han hedder, i "Familien fra Brøggen", Overvejer at kontakt ham han er vist dygtig?

Undskyld min nysgerrighed, men hvad baserer du det på? Manden var jo gentagne gange i mediernes søgelys, fordi han havde udført utroligt sjuskede operation med store konsekvenser for de pågældende "patienter". Han fik for helvede frataget sin licens til at opere pga. det!

Dette skal ikke menes nedsættende, men tror du ikke du generelt set skal sætte lidt mere tid af til at undersøge ting, inden du kaster dig ud i diverse projekter? Jeg mener, det kan da heller ikke komme som nogen som helst overraskelse, at store mængder exogen testosteron giver kvinder forstørret klitoris. Det er jo almen kendt.

Men hvis du bare troller, så good one.

Link to comment
Share on other sites

Har lært, at det er god stil at indrømme det, istedet for at køre joken ud på overdrevet, når man er blevet spurgt om det er en joke. Så jeg må hellere indrømme det: det var det. :laugh:

Skulle lige tage temperaturen på forummet. Desværre med den konsekvens at jeg nu har et pigenavn som brugernavn. Er det muligt at ændre det? :sun:

Link to comment
Share on other sites

Har lært, at det er god stil at indrømme det, istedet for at køre joken ud på overdrevet, når man er blevet spurgt om det er en joke. Så jeg må hellere indrømme det: det var det. :laugh:

Skulle lige tage temperaturen på forummet. Desværre med den konsekvens at jeg nu har et pigenavn som brugernavn. Er det muligt at ændre det? :sun:

Jeg synes det var rimeligt at skulle beholde sit brugernavn, når man starter med at tage p.. på forummets medlemmer. Noget for noget.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share