AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Mine tanker ryger altid hen på Lenda Murray når jeg læser denne log :smile:

Aarrgghh Armada-sweety :wub: Det var sødt skrevet, men der er nu lidt vej endnu, før jeg kan nærme mig en Lenda-form. Men jeg stræber helt klart den vej :ilovemuscle:

Pics or you didn't happen.

Dit navn henleder mine tanker på noget smukt. Vis os nogle billeder. Don't be shy.

Jooo billeder af mig :blush: det skal nok komme - promise :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag d. 10. maj

Sikke en dejlig dag :sun: Startede med min planlagte styrketræning. Det gik såmænd ganske udmærket, og fik da brugt 1½ time i centeret. Jeg skal til at gøre min træning mere struktureret, i forhold til hvad jeg løfter. For pt. er det sådan bare tilfældigt hvad jeg samler op, i stedet for at begynde at presse kroppen noget mere. Hvis ens top knas tør efter træning :4whistling: skal der vist smides lidt flere kg. på :tongue:

Det blev så også lige til en tur på stranden :shades: , nu hvor jeg kun bor 10 min. der fra. Så jeg kastede det sidste nye Muscle & Fitness + Runner's World i tasken, og afsted med mig.

Formiddag

Seated Calf Press

3x12x55

Leg Press

3x12x120

DB Lateral Raise

3x10x6

BB Upright Row

3x10x18

DB Curl

3x10x12

BB Curl

3x10x18

DB Kickback

3x10x6

Cable Pushdown

3x10x30

Cable Curl

3x10x20

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag d. 11. maj

Eftermiddag

Kvindeløb... behøver jeg skrive mere? :crazy: 6000 kvinder samlet på ét sted, der alle skal løbe I Form Kvindeløb 2008. Jeg tror faktisk, at det er sponsorerne som ønsker de her rene kvindeløb, så de kan komme af med deres samples af opvaskemiddel, showergel, knækbrød, "sunde" chips, vitaminpiller osv. osv. Man kan jo nærmest ikke slæbe sig selv hjem igen, pga. denne her husmoder-pose, som nu er blevet til en fin lilla plastic taske - med Magasin-logo på. Min er for øvrigt billigt til salg :tongue:

Men når alt kommer til alt, er formålet jo ganske udemærket. Havde planlagt at løbe 10K, men jeg må skuffe Jer :cry3: jeg løb kun 5K. Det var virkelig så ekstremt varmt kl. 13, at jeg faktisk ikke havde det særlig godt :violin: . Jeg har aldrig løbet i så varmt vejr før, og det er da noget man lige skal vænne sig til. Havde endda taget et væskebælte med, men synes faktisk det irriterede mere, end det gjorde gavn :clap: Så det skal jeg nok også lige vænne mig til at løbe med, det skal i hvertfald sidde på en anden måde.

Tiden på 5K blev 26:17 pace 11.4 hvilket kunne være bedre, og der er stadig lidt vej til min PB på 24:03. Det skal nok komme :yo:

Havde faktisk så dårlig samvittighed, at jeg på vej hjem til centeret, var ned og løbe "de sidste" 5K på løbebånd :4whistling:

Som sagt, fejlede benene jo ikke noget, man skal måske bare ikke lige planlægge løb når solen står højest.

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 12. maj

Formiddag

På trods af endnu en dejlig varm sommerdag, som ovenikøbet var en helligdag, var jeg en tur i centeret. Normalt hører jeg til her ude på øen, men i dag var jeg på visit i Valby. Meget lækkert center :shades: Det blev til en dejlig løbetur på 5K pace 11.0, og benene havde det :4thumbup:

Dagen i morgen, står så vidt jeg husker på ren og rå muskeltræning :clown2:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag d. 13. maj

Aften

Startede kl. 19 med en times muskeltræning. Særdeles god instruktør, som gav en sved på panden. I sær squat og biceps (elsker biceps :tongue: ) var nice. Mit svageste punkt er helt klart triceps, men det må jeg arbejde på.

Bagefter var det ned til de rigtige vægte, og kaste lidt rundt med det hele - eller lidt BOOOOOOOOOOOOOOOOOOM som den charmerende Armada ville have sagt :wub: Men han laver vist ikke rigtig andet, end at spille Kinaskak for tiden :nonono:

Kroppen er godt smadret nu, og sådan skal det være!

Dagen i morgen, overvejer jeg at tage til et lille lokalt løb der er ca. 8K. Det kunne være meget godt for mig, og det ligger også meget godt midt i ugen. Det er stadig en overvejelse - men oddsene er gode for at jeg kommer afsted :4signme:

Generelt er formen i fremgang over hele linien, men der går stadig et stykke tid før der kommer pics :secret:

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 14. maj

Aften

Som planlagt, blev løbet på 8,2K gennemført i meget fin stil :bigsmile: Jeg havde for første gang længe, meget overskud sådan rent mentalt. Følte mig slet ikke så presset som jeg plejer til andre løb, jeg havde det som om det bare var mig og en dejlig skov. Selvfølgelig var der en del andre løbere, men jeg havde fokus på mig selv. Det var et lidt blandet terræn, som helt klart gav nogle udfordringer. Bl.a. "Kælkebakken", som skulle bestiges mellem 7K og 8K :dry:

Tiden på 8,2K blev 45:15, som svarer til 10,8 km/t. Det er for mig OK, fordi jeg synes det gik så nemt, og jeg kunne sagtens havde løbet hurtigere. Næste gang, som er om ca. en måned, kan jeg så øge farten, når jeg nu kender terrrænet.

Meget positiv oplevelse at have løbet i dag, når jeg kan fornemme fremgangen på den måde :yo:

Dagen i morgen :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Mindre løb - mere bodybuilding. EOD!

Tunen :bruce: PowerPrincess vil jo gerne være mucho muscular, fiiin og leee.

Generelt spiser jeg nok meget, så skal sørge for at det også bliver forbrændt igen, så jeg beholder en høj forbrænding. Sørger altid for at få nok protein, det er TOP priority!

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag d. 15. maj

She's back :superman:

Aften

Endnu en god times muskeltræning, men mine triceps er bare skuffende :annoyed: Jeg må træne dem noget mere!

Havde ikke super meget energi bagefter, men fik da rykket lidt mere jern. Mangler vist stadig at få kigget på et fullbody program, som PP kan lægge ud med for at opnå maksimal muskelvækst :clown2:

Ellers vil jeg fortsætte med styrke 3 gange om ugen, og løb (sorry Princess of Pain) 4 gange om ugen. Men jeg skal lige have cuttet lidt, samt opnå et højere kondital.

Seated Calf Press

3x12x60

Leg Press

1x12x120

2x12x130

BB Upright Row

3x10x18

BB Curl

3x10x18

Triceps Extension m/vægtskive

3x10x10

Cable Pushdown

3x10x30

DB Rear Delt Row

3x10x12

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag d. 17. maj

På trods af et ellers meget inspirerende foredrag af Chris MacDonald til vores kvartalsmøde i fredags, har jeg været ekstremt doven :bottom: Normalt plejer jeg, at køre et par kopper kaffe ned i løbet af dagen på job, men holdt den på to - efter Chris' indlæg om energiniveau i fredags. Vidste da godt i forvejen, at kaffe ikke ligefrem er sundt. Men, men, men jeg var faktisk rimelig træt hele fredagen, så fik ikke trænet :nonono: Kan være det virker omvendt på mig, mht. kaffe og energi :tongue:

Bortset fra det, var hans foredrag utrolig sjovt! Jeg var flad af grin flere gange :rofl2:

Eftermiddag

Kom styrtende ned i centeret 30 min. før lukketid, så jeg nåede kun at løbe 4K. Men, det var 4 fantastiske K, pace 11.5 :4thumbup: Det skyldes nok træningsfri dag i går. God energi, og ærgrede mig over jeg ikke var kommet derned noget før.

Tager revanche i morgen, hvor jeg seriøst har tænkt mig at gå amok med nogle vægte :clown2: formiddag, og løbe om eftermiddagen hjemme hos min kære mor.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har faktisk oprettet en challenge på nikeplus.com som hedder "WOMAN! Run Like Hell". Det er en challenge som starter søndag d. 4. maj, og "løber" de næste 100 dage. Målet er flest K. Så hvis der er nogle kvinder, som har det rette gear til nikeplus, skal I være velkomne. Indtil videre er vi 17 chicks worldwide - dog flest fra USA.

Jeg ligger nr. 6 ud af 41, med 65.91K fra 4. maj - 16. maj. Så det er fint, fint!

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag d. 18. maj

Eftermiddag

Har vist læst et sted herinde, at man får lidt mere ud af det, hvis man laver cardio efter styrketræning. Den strategi kan jeg bare ikke køre efter, for det vil være for hårdt at løbe så langt, når man har smadret sine ben/læg i div. moves. Så jeg startede træningen, glad og frisk :clown2: på løbebåndet.

Første træningspas blev 6K pace 11.5, efterfulgt at 4K blandet interval. Burde måske have løbet 10K i streg, men er fint tilfreds alligevel. Det gik rigtig godt, men rent mentalt synes jeg stadig, at jeg har en udfordring når jeg er på løbebåndet. Men jeg bliver bedre :nahnah:

Mht. workout, skal jeg arbejde med min bænkpres og triceps :4ranting: . BP er faktisk noget, jeg aldrig rigtig har trænet, og jeg ved da også, at jeg kan løfte meget mere end 24 :4flex: Forventer min. 50 med tiden.

Seated Calf Press

3x10x65

Leg Press

1x12x120

2x12x140

DB Lateral Raise

3x10x5

BB Upright Row

3x10x20

BB Bench Press

3x12x20

3x12x24

DB Incline Bench Press

3x10x12

BB Lunges

3x12x20

DB Curl

3x10x12

BB Curl

3x10x20

Overhead Triceps Extention

3x10x10

Cable Pushdown

3x10x22.5

Cable Curl

3x10x17.5

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 19. maj

Aften

Running like hell :devil: Stille og roligt, ikke så meget at skrive hjem om. Løb 5K pace 11.5 :yo: og jeg havde igen god energi, lignede ligefrem én der gerne ville løbe hele vejen. Kan helt klart mærke fremgang, og det er jo ikke så lang tid siden jeg genoptog min træning med pace 10.0 :blush:

På onsdag, skal jeg løbe Femina Kvindeløb 5K i Fælledparken :clown2: så jeg løber ikke i morgen. Næh, nej! I morgen står den på :showoff:

:ilovemuscle:

Link to comment
Share on other sites

Må vi så ikke snart se nogle billeder? :wub:

Lamme ATTENTION WHORE!!1

PP>> Undskyld kammertonen. For lige at følge op på sniksnakken i min log så er du selvfølgelig altid velkommen til at joine børneholdet i Hulen :smile:

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Lamme ATTENTION WHORE!!1

PP>> Undskyld kammertonen. For lige at følge op på sniksnakken i min log så er du selvfølgelig altid velkommen til at joine børneholdet i Hulen :smile:

Wuhuuuu Missy E is here :yo: Det er bare i orden med :4ranting: når det nu er dig :tongue:

Mange tak for invitationen :blush: det kræver nok en del træning, at kunne være med på deres niveau. De er jo utrolig dygtige! :blink: Kunne være jeg skulle tage ud og lure en dag.

Link to comment
Share on other sites

Wuhuuuu Missy E is here :yo: Det er bare i orden med :4ranting: når det nu er dig :tongue:

Mange tak for invitationen :blush: det kræver nok en del træning, at kunne være med på deres niveau. De er jo utrolig dygtige! :blink: Kunne være jeg skulle tage ud og lure en dag.

Hvis du endelig beslutter dig for at slæbe dit brune korpus ned i hulen ville det da være kedeligt kun at lure?!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share