Erfaringer med AT Work uddannelser?


Martin Kyhl
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Vil generelt anbefale at du tager en uddannelse, hvor der er en lærer/underviser der kan forklare indholdet. Det er svært bare at læse sig til viden, der vil altid dukke ting op man ikke helt kan forstå eller se sammenhængen i og her kommer en underviser ind i billedet.

Der er flere muligheder for den slag uddannelser herhjemme.

Link to comment
Share on other sites

En af mine buddies tog deres fitnessinstruktør uddannelse.

En dag spurgte han mig om det kunne være rigtigt at protein ikke kunne bruges som energi i kroppen, for det havde deres lærer sagt. Enough said.

En ernæringslærer, der ikke kender til deaminering, ville jeg ikke betale penge for

Link to comment
Share on other sites

Nu er protein jo ikke ligefrem kroppens primære energikilde - så kan det tænkes, at din buddie har misforstået noget? ;-)

Uddannelsen til Kostvejleder her på At Work Skolen er udarbejdet af cand. scient. human ernæring, læger, fysioterapeuter, psykologer og erfarne konsulenter, og det er også disse faggrupper der underviser på skolen, og som står bag uddannelsen via E-learning.

Hvad angår uddannelsen til Fitnessinstruktør, så er denne akkrediteret af den Europæiske brancheforening EHFA www.ehfa.eu og er således blevet kigget ganske grundig efter i sømmene ;-) Underviserne på uddannelsen er i øvrigt Fysioterapeuter, med særlig erfaring índenfor træning.

Skulle nogen have spørgsmål til uddannelsernes indhold, undervisere, pensum, eksamensform eller andet, så skriv endelig her, eller direkte til mig på [email protected] :-)

Mange hilsner

Camilla Hilbrands Gregersen

At Work, Skoleleder

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hej Martin,

Jeg har taget deres uddannelse til fysiurgisk massør, og jeg har kun positive ting at sige om skolen. Men jeg havde også en rigtig dygtig underviser, som havde været fysioterapeut i mange år og personlig træner. Det kommer nok også altid lidt an på underviseren.

Jeg er uddannet behandler fra andre skolen også, så jeg har et sammenligningsgrundlag. Atworks skriftlige eksamen var eksempelvis af temmelig høj standart i forhold til hvad jeg havde forventet. Men det skal også siges, at jeg havde undervisning af en lærer på skolen i det praktiske og teorien var så online via deres hjemmeside. Det fungerede rigtig godt, men jeg har ikke erfaring med en uddannelse, som er udelukkende online. Det gælder nok om at holde sig selv i ørene, så man får læst. :)

Mvh. Anne

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share