crosstrainings program hjælp


sannekt
 Share

Recommended Posts

hej

jeg har nogle spørgsmål ang. crosstraining

hvis man skulle lave et crosstrainings program til en mand på 47, lettere overvægtig og som er helt nybegynder inden for fitness. på vej til at blive lidt rund rygget.

-hvordan kan man så opbygge et crosstrainings-program der ska vare en times tid.

-høre alm. styrketrænings maskiner til i sådan et program, eller slet ikke?

-og høre håndvægte med i sådan et program eller heller ikke ?

hvis nogen har erfaring så del det meget gerne :)

Link to comment
Share on other sites

Dit spørgsmål er ikke helt klart i forhold til hvad du mener med crosstraining. Jeg forstår det som at du ønsker at styrketræne og konditionstræne i samme pass. Så fremt det er tilfældet, kan det gøres på mange måder. Et forslag kunne være at begynde træning med 10 min C2 roning, efterfulgt af 30 min styrketræning, med vægte og/eller maskiner, for så at tage 20 min på crosstraineren til sidst. Andre muligheder findes i det uendelige.

Link to comment
Share on other sites

mange tak

ja jeg skal lave et crosstrainings program med styrke og kredsløbstræning i samme pass,

men crosstraining hvad betyder det, er det crossfit eller er det selve crosstrainer maskinen fordi begge de to ting kommer frem når jeg googler crosstraining :S :)

ps: hvad betyder c2 roning ved de 10 min opvarmning

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share