Hvor der er vilje er der vej..


Mischa
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg siddet længe og fulgt med i andres log herinde, og sjovt nok har jeg ikke tabt mig af den grund - så nu opretter jeg min egen, mest for at selv kunne følge med i ændringer, men også fordi det bliver lidt mere seriøst når andre også kan læse det.

Jeg er 23år, hunkøn og alt for tyk. Det skal være slut nu, og har sat mig nogle mål og metoder for at ændre min livsstil.

Jeg ved af erfaring at en slankekur ikke virker i længden, så jeg har valgt at ændre tingene stille og roligt så jeg får vaner der holder. Derudover dyrker styrketræning (og cardio) i forbindelse med mit vægttab, da jeg tror det giver det flotteste resultat!

Jeg læser til daglig, så er desværre stillesiddende meget af dagen, men prøver at få smidt nogle gåture ind, inden, efter og midt i skoledagen. Hvad angår kalorieindtag prøver jeg på at holde mig mellem 1100 og 1300 kcl. dagligt.

Mit overordnede mål er at veje under 65kg. inden d. 01.07.2012

Sats

Alder: 23 år

Højde: 168 cm.

Vægt: 80,5 kg.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 21.03.2012

Mindst lige så kedelig som dagen før, der er lange dage i skolen for tiden - men det gør det nemmere at holde kosten når køleskabet ikke er så tæt på :)

Kalorieindtag: 1096

Motion: 1 x 5km gåtur i rask tempo, 2 x 3km gårtur i roligt tempo

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 27.03.2012

Motion: 1 x 5km gåtur i rask tempo, 1 x 1,6km gåtur i stille tempo, 1 x 8,4km løb i moderat tempo

Kalorieindtag: 1303 kcl.

Onsdag d. 28.03.2012

Motion: 1 x 5km gåtur i rask tempo, 1 x 1,3km gåtur i stille tempo, 1 x 8,7km løb i højt tempo

Kalorieindtag: 1447 kcl. puha jeg har helt dårlig samvittighed overfor mig selv, selvom jeg et eller andet sted føler jeg har lavet rigeligt motion for at jeg ikke tager på...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share