The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

DBM 4thumbup.gif

Du kan få mit kreditkortnr. allerede nu - er sikker på det er hver øre værd blush.gif eller måske du vil have en fan t-shirt i bytte? wink.gif

Så bed Englen på krogen. Joe Francis modtager KUN kolde cash, så du smider bare dine kontooplysninger i en PM laugh.gif

Link to comment
Share on other sites

Dejlig dag i Gym i dag med Bro-D, Manageren og Daisy.

Det var egentlig bænkdag, men jeg lavede ben i stedet.

Squat:

5xbar

3x50kg

2x1x80kg

1x100kg

1x110kg

5x125kg

3x145kg

3x160kg (spot på 4)

10x110kg

GHR:

3x6xBW+20kg

Kontralateral rack lunge: 8x24kg

OH KB lunge: 3x24kg

STYSG KB sntach protokol - som protokollen foreskriver udført i bar madkasse :superman: :

5/5x 40kg

7/7x 32kg

9/9x 24kg

11/11x 20kg

13/13x 16kg

3 minutter og 53s

Så kiggede jeg rundt og så en fin engel.... Da jeg lige fik trukket vejret fandt jeg dog ud af at det var var den evigt bedårende Daisy-snack der lå og smilede på gulvet.

Tak til Bro-D for at presse mig til at bringe mit A-game.

Edited by Ivan-Igor
Link to comment
Share on other sites

STYSG KB sntach protokol - som protokollen foreskriver udført i bar madkasse :superman: :

5/5x 40kg

7/7x 32kg

9/9x 24kg

11/11x 20kg

13/13x 16kg

3 minutter og 53s

Så kiggede jeg rundt og så en fin engel.... Da jeg lige fik trukket vejret fandt jeg dog ud af at det var var den evigt bedårende Daisy-snack der lå og smilede på gulvet.

Nårh .... :blush:

Link to comment
Share on other sites

I dag var det meningen at Team LumberJacked skulle vende tilbage og brænde Garagen af, men de andre faldt fra, så jeg måtte tage mit gameface på og brænde pisset ned selv.

Først lidt Wendler:

Bænk:

5xbar

5x40kg

5x60kg

3x80kg

5x90kg

3x100kg

3x112,5kg - ikke imponerende.

Ring pullups:

10, 8, 8

Plank position rope sled rows:

8m x 25kg

8m x 50kg

8m x 60kg

Jeg tror jeg kommer til at mærke den i core i morgen.

KB rows (semitykt greb):

5x8x48kg

2x6x60kg

Så var det tid til at brænde.

Dagens WOD:

6 runder af 3 minutter med 60s pause i mellem.

Max omgange af:

3 power clean (80kg)

6 pushups

9 squats i ulige runder, ring dips i lige runder.

3, 3, 2, 2, 3, 2=15 runder. Dagens bedste i Garagen (so far).

DeFranco Christmas Prowler Challenge (uden julemusik):

32 sekunder. Dagens bedste, men alt for langsomt.

Link to comment
Share on other sites

Y: Som du ved er det min største drøm at blive rigtig CF-er. Mest pga CF-tøserne. :wub:

Dix: thanks. Jeg skal ned under 25 sekunder i de suicides og jeg er sikker på at det er muligt hvis vi er nogen stykker der kører ved siden af hinanden, så man har en at løbe om kap med. Jeg tænker Dan og jeg beaster den næste gang. Bangbang.

Link to comment
Share on other sites

Dix: jeg holder dig op på det.

Jeg har meldt mig til Fit as F***.

Dagens træning er dedikeret til en slagen homie, Bro-D:

OHS:

3x40kg

3x60kg

3x60kg

3x50kg

Jeg er ikke så god til det, men det var ok.

1A: GHR: 3x10

1B: Pullups: 3x6

TGU:

1/1x20kg

1/1x24kg

1/1x32kg

Long time no see.

Så trak jeg et kort fra mit Hopper Deck (eller jeg trak kortet før træning faktisk) og fik 150 KB swings for tid.

150 KB swings @24kg: 5:33

Det rev i undergunz, og var ellers ikke såå forfærdeligt.

Jeg skulle bare lige have bevæget kroppen i dag. Mine traps er stadig ret brændt efter onsdagens eventyr i Garagen...

Bliv nu rask bro!

Edited by Ivan-Igor
Link to comment
Share on other sites

What I want everyone to do' date=' from this day forward is to make the press, bench, squat, clean and deadlift main lifts. What you do afterward is going to be a gametime decision. If you feel awesome, go for it. If not, do nothing or limited work. But what truly matters is that you have a GREAT workout on the main lifts. After that, just have a good workout.[/quote']

Status efter 4 runder Wendler:

Sidste runde stod på semi-coasting pga Stronger Challenge og et par dages feber, men jeg ramte alligevel et par fine rep PRs undervejs (en del af dem by default). Jeg bliver dog stadig stærkere og stærkere og en af de sværere ting for mig lige nu er rent mentalt at følge med min fysiske styrke. Specielt i squat. I denne omgang står mine squat topsæt på 5x150kg, 3x155kg og 1x165kg. I mit hoved er det rigtig mange kilo, på trods af at jeg i sidste runde lavede 5x150 og 3x160.

De andre tal imponerer mig bare ikke helt på samme måde. Sidste runde blev sluttet af med et komfortabelt DL på 3x195, men i denne runde regner jeg med at give helt slip på den sidste DL workout. Repout på 200kg bliver vanvittigt og jeg vil være nødt til at have en af mine betroede bros til at stoppe sættet for mig. Gør i nogensinde det friends? Går hen til en stang og tænker "nu hiver jeg i den her indtil jeg har slået mig selv ihjel" men beder en god spotter om at stoppe sættet når formen bliver for dødsens? Når jeg for alvor skal maxe forsøger jeg at have så lidt at koncentrere mig om som muligt.

Det var et lille sidespring..

Jeg er stadig meget begejstret for Wendler og glæder mig til Wendler for PL kommer ud. En eller anden form for peakingperiode op mod Nordland ville sikkert være hensigtsmæssigt, men nu må vi se. Foråret kommer til at være en seriøs test af mig og af programmet - jeg har virkelig meget at se til i skolen, så træning kommer desværre til at blive nedprioriteret en smule. Dertil kommer min affære med Butchers Garage, hvor jeg gerne vil ud i hvert fald en gang om ugen. I den perfekte verden stod den på Gym 4x og BG 2x om ugen, men verden er desværre ikke perfekt.

Edited by Ivan-Igor
Link to comment
Share on other sites

Hopper Deck?!?!?! WTF?? :laugh:

Er der NOGEN form for træningsgadget du IKKE ejer?? :laugh: :laugh:

Ang. dine 200 kg. repout - så ja! Få en spotter til at stoppe dig, hvis du vælger at flække hjernen under sættet! :smile:

Hvis jeg var dig, ville jeg lave lidt periodisering op til Nordland, but that is on you, bro!

Link to comment
Share on other sites

Hopper Deck?!?!?! WTF?? :laugh:

Er der NOGEN form for træningsgadget du IKKE ejer?? :laugh: :laugh:

Ang. dine 200 kg. repout - så ja! Få en spotter til at stoppe dig, hvis du vælger at flække hjernen under sættet! :smile:

Hvis jeg var dig, ville jeg lave lidt periodisering op til Nordland, but that is on you, bro!

Nu er Wendler i sig selv jo en simpel form for periodisering (og en der har virket fint for mig), men som sagt - jeg går og pusler lidt med et par idéer.

Hvad var det lige gadgetgokke Kauf sagde? Hvad er der nu galt med Hopper Deck? :laugh:

Fællestræning om 47minutter feat Comeback Kid Dan "The Brutal Machine" BM!

Link to comment
Share on other sites

Fællestræning om 47minutter feat Comeback Kid Dan "The Brutal Machine" BM!

Giv ham ordentligt med pisken! :devil:

Jeg har hørt rygter om, at han ligner Michelin manden efter kun 5 dage i sygesengen :nonono:

Hihihi..

Æv, Cat er til jordemoder...

Knæk og bræk .. eller hvad man nu siger !!!

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

To ord

SUGAR MAMMA :slut:

Hey baby. Leder du efter en flot trophy-husband? I could be just that.

Jeg kunne jo snildt træne 6x om ugen hvis jeg kun studerede eller kun arbejdede. Faktisk har jeg gjort det mens jeg studerede og arbejdede, men lige nu har jeg bare lige et par opgaver, der er ret vigtige.

I dag stod den på military, det kan jeg godt lide.

Military prezz:

5xbar

5x40kg

5x57,5kg

5x67,5kg

7x75 - gik efter 8, men mistede den lidt på vej ned efter rep 7 og så dybt inde i et sæt er der ikke pop til at få den fra død på brystet. Tangering af rep-PR, der dog var på en 5-3-1 dag og derfor med mindre volumen i de tidligere sæt. Bum. For øvrigt sjovt at min "lette" uge nu har et topsæt der svarer til topsættet i min tungeste uge fra januar. Når jeg skriver "lette" er det selvfølgelig fordi 5er uge slet ikke er så let efterhånden som man kommer lidt længere ind i programmet.

1A: Chest supported DB rows (med straps lol): 3x8x41kg

1B: Ring dips: 3x12xBW

Towel pullups:

3x2xBW+20kg

2x5xBW

De kørte af lort i dag. Virkelig lort.

60x HPC->PP@40kg med 5stk reaktionsøvelser efter 3 min, 5 burpees efter 6 min.

8:51

Det var planen at lave 100, men så kom jeg i tanke om at det er DL dag i morgen. Den står på 5+ reps med 180kg og jeg tænker at jeg vil brænde lidt.

Jeg har opgraderet min planlægning og har allerede nu udvalgt dage der er henholdsvis "go" og "GO!" - det giver mig noget at fokusere på i dagene op til og det giver mig et fingerpeg om hvor hårdt et sæt var efterfølgende. I morgen er "go".

Link to comment
Share on other sites

60x HPC->PP@40kg med 5stk reaktionsøvelser efter 3 min, 5 burpees efter 6 min.

8:51

Det var planen at lave 100, men så kom jeg i tanke om at det er DL dag i morgen. Den står på 5+ reps med 180kg og jeg tænker at jeg vil brænde lidt.

Quitter!

Link to comment
Share on other sites

Hey baby. Leder du efter en flot trophy-husband? I could be just that.

... med dit behov for træningsgadgets bør du nok overveje som minimum at skaffe dig en kvinde der er på finansloven! Tror sgu det bliver svært at finde nogen der kan honorere dine behov ... desværre!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share