"At starte forfra"... igen....


Cat
 Share

Recommended Posts

Dagens træning:

Step-ups (opvarmning)

2*8/8*bw

Semisumo kb dl

4*10*32

Ss

Hælsyreøvelse

3*25

Rumænsk kb dl

4*10*32

Ss

Windmills

3*10/10*8

Bo kb row

4*10/10*16

Ss

Legraises

3*12

Oh squat

4*10*20

Ss

Ryg ex.

3*10

Planke

Det var det... Rart at få lavet lidt igen... Har været nødt til at udskyde de sidste par dage...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Det blev til en minitræning på jobbet - må lave resten derhjemme i aften :pumpin:

Brystpres

5x10

ss

SA Lat Pulldown

4x10

Træk til bryst

5x8-10

ss

Ligende flyers

4x10

Mave på bold

3x12

ss

Hypers

3x12

Stående Row i maskine

2x10

Det var det - skulle også lige bruge lidt tid på at vejlede og hjælpe :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lidt fraværende i øjeblikket...

Fuldstændigt uventet og som lyn fra en klar himmel ringede min far i torsdags og fortalte at han har fået konstateret lymfecancer...

Han er under videre udredning og de skal finde ud af hvor meget det har bredt sig.

Det er en stor overraskelse da manden hverken er eller har været syg (har har ingen symptomer overhovedet - udover en forstørret lymfeknude på halsen).

Jeg er meget tæt på min far, så det påvirker mig nok noget mere end jeg først havde regnet med.

Tror min krop er gået i i mini chok mode - jeg er total forvirret, har ingen energi og er gået i seng et sted mellem 19 og 20 hele weekenden - jeg har intet overskud.

Jeg håber jeg bliver normal igen når det lige har lagt sig...

Ovenstående har gjort at jeg ikke har fået trænet på det sidste - det har ikke lige været der mit fokus har været...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lidt fraværende i øjeblikket...

Fuldstændigt uventet og som lyn fra en klar himmel ringede min far i torsdags og fortalte at han har fået konstateret lymfecancer...

Han er under videre udredning og de skal finde ud af hvor meget det har bredt sig.

Det er en stor overraskelse da manden hverken er eller har været syg (har har ingen symptomer overhovedet - udover en forstørret lymfeknude på halsen).

Jeg er meget tæt på min far, så det påvirker mig nok noget mere end jeg først havde regnet med.

Tror min krop er gået i i mini chok mode - jeg er total forvirret, har ingen energi og er gået i seng et sted mellem 19 og 20 hele weekenden - jeg har intet overskud.

Jeg håber jeg bliver normal igen når det lige har lagt sig...

Ovenstående har gjort at jeg ikke har fået trænet på det sidste - det har ikke lige været der mit fokus har været...

Øv )-:

Det er svært at sluge at et tilsyneladende raskt og velfungerende menneske skulle være sygt. Min egen far blev opereret for et års tid siden (mildere kræft form).

Alt til sin tid, træningen skal du nok nå når der igen er overskud til det.

Håber på det bedste for jer

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik slet ikke sagt hvor ked af det jeg blev af at høre det med din far... Måske fordi jeg havde travlt med min tredje portion dessert. <3

Man forstår godt at manden er blevet lidt tyk.

Det er helt fint - tænkte ikke over at du ikke sagde noget og vidste ikke om du vidste det :unsure:

Mad er godt - og det er dessert også :smilerock:

Det sidste vil jeg undlade at kommentere på....

Øv )-:

Det er svært at sluge at et tilsyneladende raskt og velfungerende menneske skulle være sygt. Min egen far blev opereret for et års tid siden (mildere kræft form).

Alt til sin tid, træningen skal du nok nå når der igen er overskud til det.

Håber på det bedste for jer

Tak for søde ord :flowers:

Det er også svært for ham selv - især fordi han ikke føler sig det mindste påvirket...

Link to comment
Share on other sites

På det ene hold i dag på jobbet kom der kun 1 - så jeg trænede lidt ved siden af...

Det blev til:

Træk til bryst

4 x 8-10

SA Lat Pulldown

4 x 10-12

-ss-

OA kable Row

3x10/10

Brystpres

1x12 opvarmning

3x10

1x2 - skulderen sagde stop

Liggende flyers

4x10

-ss-

Windmills

3x8/8

Mave på bold

4x12-15

-ss-

Skulderrehab m. bold

Så var tiden gået - skulle jo også lige snakke med ham der trods alt var dukket op :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Har ikke trænet rigtigt i dag

men har lavet lidt forskelligt gøgl

ca 1 km farmerwalk m. 16kg kb, 8kg kb og 4kg håndvægt

Etbensrumænsk DL

Step-ups

Lidt benpres

Lægøvelse

Legraises

Løftet de ovenstående kb's en del gange i forbindelse med undervisning i løfteteknik

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Mit overskud er stadig nul...

Daddy er fortsat syg og vi er i en venteposition i forhold til videre behandling... De bliver ved med at udskyde svarene....

Derudover er der massefyringer på job, og varslinger herom... Det er total stressmoment - men bliver afsluttet i løbet af formiddagen i dag. Så man ved om man er købt eller solgt...

Men jeg tænker at det er på tide at komme i gang igen...

Kost og træning har været skidt i den sidste tid, så det skal der laves om på. Bum.

I går trænede jeg :bigsmile:

Lavede følgende

Træk til bryst

-ss-

Hypers

SA Lat. Pulldown

-ss-

Windmills

BO DB Row

-ss-

Liggende Flyers

Mave på bold

Air Squats

Lunges

OL Rumænsk DL

Det var startskuddet - så nu er jeg igang igen...

Angående kosten så er morgenmad og frokost nogenlunde ok - de fleste dage - min store udfordring er når jeg kommer hjem fra job og inden aftensmad... Der er jeg sulten og småspiser ALT hvad der er i huset... Jeg skal ha fundet en løsning på en god anden frokost som kan indtages her... :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

De gode nyheder er, at jeg stadig har mit job, de dårlige er at jeg er syg og har været nede siden onsdag aften...

Heldigvis er det gode bedre end det dårlige er dårligt....

Håber på at kunne tage en let omgang senere i dag...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Var ikke frisk til en træning, men lavede følgende på aftenturen med vaps

Air squats

Ol rumænsk dl

Step-ups

Lunges

Og det var det... Så drømte jeg også lidt om at komme så småt i gang med løb igen ..

Link to comment
Share on other sites

Havde egentlig smidt håndklædet i ringen og var kollapset i sengen... Men fik hevet mig op - og lavet en lille træning i stuen...

Rumænsk dl

Semisumo dl

Oh squat

Bor

Push-ups

Ryg ex.

Leg raises

Knæ4stående diagonalløft

Det var det...

Godnat

Link to comment
Share on other sites

Lidt er bedre end ingenting. Jeg håber alt er godt - nu hvor vores tordensky er lettet tænker jeg meget på jer. :1112:

Det er vist mit motto i øjeblikket...

Tror alt er godt - stadig alvorlig sygdom hos min far dog - og de næste måneder bliver ikke sjove på det punkt... Men bortset fra det har vi det super... Du og i er altid velkomne til hygge hvis tid, lyst og overskud tillader det...

Jeg er forresten glad for at det er blevet lysere hos jer og at i er kommet godt igennem det...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share