Træningsmakker til styrketræning søges


Frankie12
 Share

Recommended Posts

Hej!

Jeg er en relativt erfaren triatlet med grundformen i orden. Jeg vil dog gerne have bygget lidt muskler på overkroppen, som traditionelt ikke får så meget opmærksomhed inden for Tri.

Det virker lidt uoverskueligt at kaste sig ud i styrketræning fra bunden så jeg ser mig i øjeblikket om efter en med erfaring inden for styrketræning at træne sammen med. Jeg forestiller mig træning 2-4 gange om ugen enten morgen eller aften med masser af fokus på arme/skuldre mev. Jeg går typisk til crossfit og/eller boksning to gange om ugen - Alt sammen hos FitnessWorld i Aarhus, typisk i Scandinavian Center.

Jeg kan til gengæld byde på masser af erfaring med løb/cykling/svømning som jeg gerne deler ud af.

Er der mon nogen derude der kan se potentiale i ovenstående?

Dbh,

Frankie12!

Edited by Frankie12
Link to comment
Share on other sites

Måske det ikke var helt klart ovenfor, men jeg har dyrket tri i 3 år og både kørt kort- og langdistance.

Nu vil jeg imidlertid gerne bygge muskler på overkroppen (ja, det koster nok på lidt på hastigheden, men det er jeg villig til at ofre) og derved også få lidt variation ind i min træning hen over vinteren.

Jeg håber, at det uddybede en smule :)

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Jeg er en relativt erfaren triatlet med grundformen i orden. Jeg vil dog gerne have bygget lidt muskler på overkroppen, som traditionelt ikke får så meget opmærksomhed inden for Tri.

Det virker lidt uoverskueligt at kaste sig ud i styrketræning fra bunden så jeg ser mig i øjeblikket om efter en med erfaring inden for styrketræning at træne sammen med. Jeg forestiller mig træning 2-4 gange om ugen enten morgen eller aften med masser af fokus på arme/skuldre mev. Jeg går typisk til crossfit og/eller boksning to gange om ugen - Alt sammen hos FitnessWorld i Aarhus, typisk i Scandinavian Center.

Jeg kan til gengæld byde på masser af erfaring med løb/cykling/svømning som jeg gerne deler ud af.

Er der mon nogen derude der kan se potentiale i ovenstående?

Dbh,

Frankie12!

Hej Frankie12

Jeg er fysioterapeut studerende på 2. år og har selv beskæftiget mig med styrketræning/bodybuilding i en del år efterhånden.

Før jeg siger mere, gør jeg opmærksom på, at jeg ikke har mulighed for fysisk at træne sammen med dig, men give dig de nødvendige informationer gennem selvskrevet træningsprogrammer som kan tilpasses efter dit behov, til at opnå dine mål.

Hvis det har interesse kan du kontakte mig, ellers held og lykke :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share