Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Igår:


Squat 5-1-5

3x80

3x90

3x100

3x105

3x110

3x110

 

I dag:

Albuen lader til at blive langsomt bedre.  Jeg er begyndt at tage fiskeolie tilskud, og jeg forsøger at varme albuen lidt mere op, med lidt elastik pushdowns, og albuekogere.

 

Standing dumbell shoulder pres

10x24

8x32

8x32

6x34

6x34

 

Dumbell pullover

3x8x36

Link to comment
Share on other sites

I dag. Flat dumbell pres.

Jeg kan ikke huske hvad variationen hedder, men det er den hvor man drejer håndledet en halv omgang. Dvs start (bund) position holder man hammer grip, og i top position, normal grip. Det føles som det giver en smule større stabilitet i bunden, og mindre vrid. 

2x10x34

4x10x39Kg

Lav vægt, men det er desværre nødvendigt for ikke at hidse albuen mere op end nødvendigt

Link to comment
Share on other sites

På 26.5.2023 at 19:20 , BLACKICE skrev:

Desværre ikke. Jeg solgte Camaroen ved afslutningen af sidste sæsson. Der var lidt for store udeståender til at det kunne hænge sammen for en der ikke rigtig skruer selv. Jeg regner med at jeg skal have en anden US skude, men lige pt kigger vi på at købe en Gård. Så jeg må hellere holde mønterne i lommerne. Men jeg har købt en Motorcykel i stedet

Ja, det er en dyr hobby, hvis man skal betale sig fra hver eneste reparation. Det er der vist mange, som har måttet erfare. 

Så kommer det måske til at handle om en anden slags hestekræfter, hvis I flytter på landet? 

Men i hvert fald rart, at det tilsyneladende går godt for dig. 

Link to comment
Share on other sites

4 timer siden, Oksen fra Århus N skrev:

Ja, det er en dyr hobby, hvis man skal betale sig fra hver eneste reparation. Det er der vist mange, som har måttet erfare. 

Så kommer det måske til at handle om en anden slags hestekræfter, hvis I flytter på landet? 

Men i hvert fald rart, at det tilsyneladende går godt for dig. 

Jeg TROR der stadig skal stå en Muskel bil i garagen, men det bliver nok en hvor nogle andre har taget de store renoverings udgifter før mig. Hvis der feks er skiftet til elektronisk indsprøjtning (ja jeg ved godt det ikke er helt så charmerende), så tager det rigtig mange af de problemer der er med en gammeldags karburator. 

Men i første omgang kan det være at behovet bliver at jeg køber en traktor i stedet for :-D Hvem skulle have troet jeg nogensinde skulle sige det.

Jeg følger i øvrigt dine indlæg i Investerings tråden. Jeg tager hatten af for at du i så mange år har kunne køre en ret konsekvent linje. Det er et perfekt eksempel på hvordan selv en beskeden investerings portefølje, kan vokse sig ganske imponerende med årene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde 24 mand ude og køre Go-Kart igår, og jeg var godt basket da jeg kom hjem. Hvad Go-Karten angik, var det historisk dårlig performance fra min side. 

Kroppen var derfor i godt banket, efter tung dødløft, og gokart, så jeg kørte en meget afmålt dose Ligge stem

Flat dumbell benchpres (with a twist)

5x12x34

Link to comment
Share on other sites

Dagen igår blev ramt af arbejde, og lidt andet, så det blev ikke til gymnastik. I dag er der også lidt tryk på, så for at få lavet lidt, så startede jeg dagen med at strække armene en masse gange

Flat dumbell pres with a twist

4x12x36

1x10x36

 

Det bider en god del mere med det twist i bunden, givetvis for ROM øges en smule, og måske fordi underarmen stresses lidt ekstra

Link to comment
Share on other sites

Jeg har så slappe ben at det er pinligt at logge.


Front Squat

5x70

5x72,5

5x75

5x77,5

5x80

5x80

 

Jo, bevares jeg kunne have kørt tungere, men det var tungt nok til at jeg kan mærke det nok. Kikset

 

Et par serier af forskellige underarms øvelser, i kampen mod den dårlige albue 

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Har været alene med ungerne  i dag, så min træning har været lidt sporadisk når der lige kunne puttes 5-10min ind

Flat dumbell pres with a twist

12x32

10x39

2x8x46

 

Dumbell pullovers

3x8x34

 

EZ Skull crushers

Dem har jeg ikke kørt i mange år. Så jeg har leget lidt med vægten, og for at afklare af om albuer og skuldre osv gad lege med. Jeg sluttede på en meget moderat vægt af 32kg eller noget i den stil. 

3 sæt af 8-10 stykker

Link to comment
Share on other sites

Fredag lykkedes det ikke at få lavet noget. Der var "børne udkald" om aftenen, og jeg måtte droppe presse træningen.

Igår Lørdag var en halv travl dag, me jeg fik puttet 5 sæt konventionel squat (I ved, konventionelle Klipklapper, uden bælte, og i Chinos)

 

Squat 

5x100

5x105

5x110

5x115

5x120

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share