Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Havde jeg været hollænder er jeg 100 på, at jeg kastet mig over speedskating. Det ser skide skægt ud og og det er lettere at holde sig til de korte distancer end på cykel, hvor det jo er umuligt i praksis.

Træning uden for sæsonen er også bedre end at køre i blæst og vinterkulde og blive syg. Styrkeøvelserne ser BARE sjove ud og mange er med makker, så der stadig er lidt socialt inde over.

Jeg overvejer om det er helt godnat med en lille kort men halvtung dag i FW i morgen, for lige at holde kroppen lidt i omdrejninger og den værste atrofi fra døren. Jeg er ærligt talt også ved at brække mig over at være fysisk inaktiv.

+ til vores nye trafikminister, der vil cutte Kystbanen af Sveriges regionaltrafik. Det var på tide, nogen turde tænke den tanke højt.

Link to comment
Share on other sites

Lidt positive indspark fra morgenstunden, inden jeg snupper en lille træning i FW. Jow-jow.

Rask? Tjaahr, jeg har fået en solid bihulebetændelse, så det gør ondt i tænderne når jeg går ivrigt og sætter fødderne hårdt. Jeg hoster ikke mere end normalt og det er ikke mere grønt og hårdt, det ret kommer op.

Jeg skal nok ikke cykle i fugt og kulde så længe kæben gør ondt, men ellers satser jeg på at hverdagen indfinder sig igen.

Kosten i går var en kæmpe succes.

50g mandler om dagen delt i tre portioner, var nøglen til at styre dem i skuffen.

1 portion sammen med en gang skyr og en peberfrugt, holder sulten fra døren. Ok, Min mavesæk er nok også lille i disse dage, men alligevel.

Tidskorrigeret vægt: 88,2 (-1,2)

Fedt%: 12.9 (-0,3)

Indtaget: 1880 Kcal

Motion: 0

Hvilepuls: 58

Link to comment
Share on other sites

Vi har en H40 i HvidovreCK som også dyrker rulleskøjteløb. Lidt inside-info fra den kant sakset fra fjæsen:

Hvis i vil se mænd med ordentlige LÅR, altså nogle der kan træde on orn'lig mølle så er vinterlegene med speedskate altså et MUST... Skal lige nævne at mændene kommer ud af svingene med ca 60 km/t og så skal man godt nok træde iegennem:)

Lørdag 08-feb 12.30-15-15 Speed Skating 5000 m (M) søndag 09-feb 12.10-14.20 Speed Skating 3000 m (K) 16.20-16.55 Speed Skating 3000 m (K) PÅ TV2 ZULU

Selvom det ikke er cykling så er det altså fascinerende og tro ikke at disse drenge ville være værgeløse på en cykel. Et par fra det norske landshold kørte som a-ryttere om sommeren:)

OG lidt sjov trivia: Den eneste deltager som nogensinde har vundet medalje i både sommer og vinterlege, stillede op i sprint på skøjter og bane og fik guld og bronze (og var vist iøvrigt fra DDR så nok ikke helt krudtfri:)

Helt enig, jeg kørte også en del på inliners i mine unge dage og mindes at det altså bare gav nogle gode lårbasser. Jeg fulgte faktisk også med i start-midt-halvfemserne da det var Johann Olav Koss der brillerede på skøjterne. Har I i øvrigt set når de "styrter/falder", der stopper man meget brat!

Kan du ikke huske Eric Heiden? Han havde en karriere som både speedskater og cykelrytter ...

Spændende læsning, nu er det godt nok nok en mand fra før min årgang men han virker godt nok som en succefuld herre. OL guld i speedskating, Deltagelse i Touren, og så når man bliver træt af det bliver man lige kirurg, det kan da ikke være anderledes!

Link to comment
Share on other sites

Alene potentialet for at gro muller på skinkerne, gør skøjteløb tiltalende.

Jeg havde det jo nogenlunde fint i morges men nu skrider det. Min bihulebetændelse er i hidsigt udbrud. Højre side af kraniet gør ondt + tænderne i overmunden. Periodisk trækker det ud i venstre øre så det lyder som at have en prop for øret hvor jeg også er småsvimmel samtidigt.

Jeg nåede heldigvis i FW inden. Ikke de helt store udfordringer men det var jo heller ikke meningen. Dog ikke helt så let opstart som jeg plejer.

Alle worksæt kørt med 1 minuts pause, hvis intet andet er anført.

Romaskine: 5 min

Backsquat: 10x20, 10x20

Frontsquat p120sek: 5x20, 5x60, 1x80, 1x80, 1x80
Backsquat p 120sek: 5x20, 5x60, 4x80, 4x80, 4x80, alle med pause i bunden - bare for sjov. Men shit, hvor blev jeg forpustet :unsure:
Bulgarian split squat: 8, 8x10, 8x10, (30 sek mellem slut på det ene ben og start på det andet)

Lægstativ: 12 x 12 x 50 , ingen ømhed i fodballer denne gang. Mit marathonpas vakte (de kunne ikke skjule det) opmærksomhed hos to formodede triathleter - de var i hvert fald i kompressionssokker, tights og løbetrøjer.

Lårcurl: 15x30, 12x50, 12x50, 12x50

Kropshævninger, overhåndsgrebgreb: 5, 5, 5, 5

Bænkpres: 15x20, 8x60, 12x70, 12x70

Laterals: 12x6, 12x6

Bicepcurl: 12x14, 12x14

Tricep pushdowns: 12x27½, 12x27½

Hypers: 10, 10, 10

ss

Sidebøj i hypers: 10, 10,10

Mavemaskine: 12x55, 12x55 - fejl; der skulle have været 65 på

Hviledag i morgen. Der skal vist held til, hvis jeg skal klar til banecykling på søndag.

Men har igen tændt for varmen og "opper" også lige kalorieindtaget lidt, så kroppen har lidt ar arbejde på

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Selvom det ikke er cykling så er det altså fascinerende og tro ikke at disse drenge ville være værgeløse på en cykel.

Hvis jeg ikke husker helt galt, så endte dk´s bedste speedskater med at vinde (eller i hvert fald top 3) TV2´s simulator konkurrence i forbindelse med Touren for en håndfuld år tilbage. Det siger lidt om at de storebasser ikke kun kan bruges på isen.

Du skriver, at du ville være speedskater hvis du havde været hollænder. Med de skinker du i forvejen render rundt med, så ville det nok ikke være et dumt valg!

Når jeg fødes som nordmand i mit næste liv, så vil jeg til gengæld være skiskytte :tongue: Den sport har altid fascineret mig, men forholdene i lille dk er vist ikke rigtigt til det :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hende speedskateren der vandt simulatorcyklingen er såmen Cathrine Grage, som cykler i HvidovreCK (i hvert fald når hun ikke er på barsel). Trods hendes fine resultater, er hun ikke for fin til at snakke lige så meget med os motionister, som med licensrytterne. Den slags "nede på jorden" får altid et stort plus i min bog.

Hun cykler røven ud af bukserne på de fleste af pigerne hun konkurrerer imod, men mangler al det taktiske og får ikke tit ret meget ud af det.

Skiskydning tror jeg vil sige mig så meget at dyrke aktivt. Men underholdende at se og konceptet i det, er jo imponerende.

TV2 viser speedskating i dag fra 12:30 men desværre de lange 5000 meter, som jo ikke er kvart så sjovt som sprint-distancerne. Skrev den utålmodige :tongue:

Pecs, quads og TADAAA: Læggene er ømme efter i går.

Tidskorrigeret vægt: 88,6 (+0,4)

Fedt%: 13,0 (+0,1)

Indtaget: 3260 kcal

Motion: 450kcal

P.S. Netto har tilbud på Levevis skyr. 1kg for 15kroner.

Jeg har kun købt 4. Endnu

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Vi starter i den lidt ulækre afdeling :tongue:

Efter af have pudset næse, løber der nogle gange neongul væske ud af tuden bagefter :unsure:

Men da det falder sammen med at min "tandpine" er nedadgående (nu kan jeg igen tygge mandler), håber jeg at det er kæbehulebetændelse der er render af. Generelt er snotten ikke helt så sej og grøn mere og ej heller med blod i.

Kunne jeg være heldig og måske se en lysning :please:

Dejlig at skulle i Netto og konstarere, at vejret ikke bare er sol og grønt græs, som det lignede oppe fra lejligheden. Nuij, hvor har jeg været træt af ikke at skulle ud på rammen. Og jeg har heller ikke været til banecykling - er ret stolt af mig selv.

Lysten til at komme ud blev blev desværre genstartet, da der kom lidt youtube-stemning fra dagens træningstur. Vi har p.t. tit gæstebesøg af en A-rytter, der åbenbart kan lide vores træning og han havde kameraet på i dag (telemetrien har dog en del udfald)

Tidskorrigeret vægt: 88,6 (samme)

Fedt%: 13,0 (samme)
Indtaget: 2730 kcal
Motion: 0kcal

Hvilepuls: 58

Temperatur: 37,4

Nu håber jeg ikke, jeg smider det helbredsmæssige fremskridt på gulvet, ved at gå på arbejde i morgen. Vægten kommer jo nok til at lide under det :dry:

Vildt så meget tiden for solnedgangen rykker på sig i disse dage. Forrige torsdag var det mørkt på denne tid. I dag er det næsten lyst. Sommeren ER altså så småt ved at vise tegn på at banke på.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Så er det slut med at få sin nattesøvn :dry:

Tidskorrigeret vægt: 89,0 (+0,4)

Fedt%: 13,3 (+0,3)

Indtaget: 2410 Kcal

Motion: 0

Nå, men til gengæld når jeg hjem og kan se det lidt af OLs højdepunkt:

500m speedskating. Mændene kører i dag og kvinderne i morgen.

Sprint på cykelbane og skøjtebane er nok de to eneste idrætsgrene, som jeg aktivt opsøger at få set.

Jeg burde jo først have meldt mig rask fra på onsdag :tongue:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Tak, så er det ikke kun mig. Men nu ved du hvad jeg mener, når jeg øffer over at folk holder til venstre. Det er en af grundene til at jeg holder mig i gruppe langsomst, når der er opdeling; vores dameB tænder totalt af, hvis nogen kører sådan og hun kan både råbe højt og bliver respekteret. Jeg vil ganske enkelt ikke selv køre sådan.

Nu var jeg jo desværre ikke med, men dit bud på geografien er ikke dårligt. Eftersom der er lidt bakker, er det i hvert fald ikke lige om hjørnet :tongue: og jeg kan ikke umiddelbart placere det.

Jeg droppede 500m speedskating for at gå til lægen efter arbejde. Blodprøven lå på vippen, så jeg fik ingen medicin. Er sat på panodil-kur i stedet. Min venstre kæbehule gør nas, så havde håbet at få lidt bedre hjælp, men må satse på at det går hurtigt væk alligevel.

Heldigvis kører kvinderne 500m i morgen, så det SKAL jeg se.

Det er godt nok svært at være fedtet med kalorierne, når dagen begynder klokken kvalme.

Link to comment
Share on other sites

Kæmpe kostkiks i går aftes. Belastende, at jeg ikke kan håndtere træthed.

For et par indlæg siden, viste jeg lidt misfornøjethed, ved igen at skulle tidligt op.

Derfor har jeg taget en stor beslutning. Jeg vil bede om, ikke mere at køre morgenvagter men i stedet at arbejde midt på dagen. Så er jeg væk 10-20 plusminus en time og en ekstra i weekenden, hvor jeg har 10-timers-vagter. De dage er helt væk, men til gengæld vil kroppen fungere markant bedre end i dag.

Vil jeg side og tude i toget når der er fællestræning, må jeg bytte tilbage igen. Banecyklingen er desværre den, som kommer til at lide mest og det er jo ret surt.

Jeg får givetvis cyklet mindre men måske er jeg så mere sulten og legesyg og får presset lidt mere, når jeg så endelig ER til fællestræning. Jeg har en tro på at jeg kan lave lidt på egen hånd, nu jeg har en wattmåler at køre DDR-træning med. Det er egentligt sjovt nok på hjemmetræneren, så burde også virke udendørs.

Vægt: 89,7 (+0,7)

Fedt%: 13,4 (+0,1)

Indtaget: 3430 kcal

Motion: 0

Kan jeg nappe en hurtig powernap, kan et smut i FW ikke udelukkes. Er alt for træt lige nu.

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg du har ret i.

Efter over 5 år med morgentjanser på arbejdet, må jeg indse at jeg aldrig bliver A-menneske. Så nu prøver jeg at se om det bliver bedre, når jeg kan sove til ca. kl. 9 i stedet for kl. 5. Og om jeg får trænet :unsure:

En fin tur i FW. Næsten, der var ikke meget juice i romaskinen. En tendens jeg mærkede på arbejdede, hvor jeg blev forpustet på trapperne. Håber det bare er en uskyldig irritation over al det snot der løbet bagom. Det jeg hoster op er anderledes end normalt.

Til gengæld var der (efter min standart) uhørt spræl i mullerne. Især bentræningen var Leif Lalleglad. Synd, det ikke var en tung dag i dag.

Pauser i worksæt = 1 minut med mindre andet er anført

Romaskine: 5 min

Backsquat: 10x20, 10x20

Frontsquat: 5x20, 5x60, 1x80, 1x85, 1x85, 1x85
Backsquat p 120sek: 5x20, 5x60, 4x80, 4x85, 4x85, 4x85, alle med pause i bunden - i modsætning til sidst, mærkede jeg ikke meget til iltgælden i dag
Bulgarian split squat: 8, 8x20, 8x20, (30 sek mellem slut på det ene ben og start på det andet)

Lægstativ: 12 x 12 x 55 , det lykkedes ikke engang at syre til i de sidste sæt. Mystisk.

Lårcurl: 15x30, 12x50, 12x50, 12x50

Kropshævninger, overhåndsgrebgreb: 5, 5, 5, 5

Bænkpres: 15x20, 8x60, 12x70, 12x70

Laterals: 12x7, 12x7

Bicepcurl: 12x16, 12x14

Tricep pushdowns: 12x30, 12x27½

Hypers: 11, 11, 11

ss

Sidebøj i hypers: 11, 11,11

Mavemaskine p30 sek: 12x65, 12x65

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

I dag kunne jeg sove helt til 6:10 men er vågnet med svedeture 3 gange og også 5:55.

Tidskorrigeret vægt: 90,5 (+0,8) og har altså taget det hele på igen

Fedt%: 13,9 (+0,5)

Indtaget: 3110 kcal

Motion: 450 kcal

Hvilepuls: 55

Temperatur: 36,9

Næsten ingen snot og minimalt ondt i kæbehulen.

Link to comment
Share on other sites

Tak, så er det ikke kun mig. Men nu ved du hvad jeg mener, når jeg øffer over at folk holder til venstre. Det er en af grundene til at jeg holder mig i gruppe langsomst, når der er opdeling; vores dameB tænder totalt af, hvis nogen kører sådan og hun kan både råbe højt og bliver respekteret. Jeg vil ganske enkelt ikke selv køre sådan.

Jeg ærgrer mig gul og blå, når folk lægger sådanne videoer ud (og når de kører sådan). For jeg ved bare, at næste gang en bil mejer en flok cykelryttere/-motionister ned, og der bliver debat i TV-Avisen, så bliver der hevet sådan en video frem, så folk kan tænke: "Det er sgu også deres egen skyld".

Øv, øv og tre gange øv. Nu er jeg selv blevet en værre Dudley-Do-Right og har sikkert kørt mere råddent som ung. Og nu ser det altid mere drabeligt ud på kamera, end det opfattes i situationen. Men alligevel. Det er med til at skubbe debatten i en kedelig og konfronterende retning.

*Gammelfar-mode OFF*

Link to comment
Share on other sites

Og det ER jo vores egen skyld, at bilisterne har fået så kort lunte. Det kommer til at tage år at rette op, men vi bliver altså nødt til at prøve.

Mine nye arbejdstider er blevet aftalt - at få fortrydelsesret krævede lige lidt. Der går det par uger inden det slår igennem, da jeg først skal køre de tjenester der er planlagt.

Jeg er stadigvæk lidt snottet men føler mig ellers helt rask. Ingen cykling udendørs i første omgang, men ellers kører bussen.

Og dog, for dagens træning er blevet aflyst, da jeg har fået overarbejde fra 12 til 21 - endda uden at være skruebrækker. Jeg havde sat uret til at ringe klokken 7 men var alt for træt, efter tre dage med 4-5 timers søvn.

Tidskorrigeret vægt: 89,4kg (-1,1) 1,6 kg uden korrigering

Fedt%: 13,2 (-0,7)

Indtaget: 3520 Kcal

Motion: 0

Hvilepuls: 58 den vil bare ikke ned

Link to comment
Share on other sites

Jeg har igen styr nok på mit madindtag, til at jeg ikke behøver stille mig til regnskab hver dag. Nøjes de dage, hvor jeg kvajer mig :bottom:

Planen var at træne havtidligt men det blev alligevel ud på eftermiddagen :dry:

En tur i FW til en kombitræning med lidt kørsel på spinningcyklen, før jeg kastede mig over vægtene. Jeg er mere off end forventet men det bliver vel bedre.

Held i uheld, var personalet i sving med at vaske løbebåndene lige ved siden af spinningscyklen. Da den skreg ( og indmaden kammede over) som en defekt kobling i en bil når jeg trådte igennem, gjorde jeg så ikke det. Men blev alligevel brændt godt aw. Et eller andet sted var det fint med en fartbegrænser.

Spinning=

Alt i alt:

Romaskine: 5 min

Spinning

10 min opvarmning med lidt RPM træning

3 blokke á:

10 sek stående antrit

10 sek siddende leadout

10 sek stående spurt

5½ minut kommen til hægterne

Backsquat: 10x20, 10x20

Frontsquat p 120sek: 5x20, 5x60, 1x80, 1x90, 1x90, 1x90, 1x90, 1x90 (lagde to ekstra sæt ind)
Backsquat p 120sek: 5x20, 5x60, 4x80, 4x90, 4x90, 4x90
Bulgarian split squat: 8, 8x24, 8x24, (30 sek mellem slut på det ene ben og start på det andet)

Lægstativ: 12 x 12 x 60

Lårcurl: 15x30, 12x55, 12x55, 12x55

Kropshævninger, overhåndsgrebgreb: 6, 5, 5, 5

Bænkpres p 120sek: 15x20, 8x60, 12x72½, 12x72½ , fik mit livs nok længste grinder i venstre side på sidste rep. Det føltes som evigheder.

Laterals: 12x8, 12x8

Bicepcurl: 12x16, 12x18

Tricep pushdowns: 12x30, 12x30

Hypers: 12, 12, 12

ss

Sidebøj i hypers: 12, 12, 12

Mavemaskine p30 sek: 12x75, 12x75

Afrulning på spinningcykel: 10 min incl lidt etbens-cykling

Det var så en del mere end kroppen var glad for. Om det så er fordi jeg ikke er helt på toppen endnu eller bare er "nede" pga. træningspausen. Udover at altså spinningen var hård, trods den var mildere end det burde have været, så var jeg til at lukke op og skide i, da jeg var færdig med at træne ben. De er så allerede ved at blive ramt af DOMS.

Link to comment
Share on other sites

Looool.

Ja, der er en lastvognschauffør der har skrevet på Hvidovres fjæs-gruppe om måden der bliver cyklet på. Det fede er, at han har formuleret sig pænt og konstruktivt, så HVIS det går op i hast og briller, er det vores egen skyld. Der er nu et par stykker i (udover mig) der har taget ham i forsvar.

At vi så går så langt og ændrer på noget, er nok for meget at håbe men det ville være dejligt hvis det gjorde.

Fint med en hviledag i dag, for jeg gider ikke rigtigt være fysisk aktiv. Skal jeg træne i morgen, skal jeg godt nok tidligt op. Vækkeuret bliver sat og så må jeg se....

Link to comment
Share on other sites

Overraskende, så er den overordnede stemning på fjæsen ret positiv over at stramme op. Najs!

Jeg var nede ved bilen i forbindelse med rust, efter den er blevet sandblæst med vejsnask af en fejemaskine. Det var jo dejligt vejr.

Jeg kom til at cykle en lille tur rundt om Fælleden.

Der kommer til at gå lidt tid, før jeg bliver kæk på cyklen igen.

Det gik godt nok langsomt.

Den times tid det tog, føltes som en evighed.

Selv min bagdel syntes det var en lang tur.

Det skrevet, var det alligevel alt for lækkert, trods en masse blæst.

Link to comment
Share on other sites

Oppe lidt over 7:30. Træt. Brugte alt for lang på Hay Day, inden jeg fik mig fri af dynen og havde pludselig travl, da jeg skulle møde 12:07. Fik slugt lidt morgenmad, badet og "dopet" mig på 1½ skefuld NoX.

Romaskine: 5 min, usselt, var aldrig over 850kcal/t

Kropshævninger, overhåndsgrebgreb: 6, 6, 5, 5 (i squatrack)

ss

Backsquat: 10x20, 10x20

Frontsquat p 120sek: 5x20, 5x60, 1x80, 1x90, 1x95, 1x95, 1x95, 1x95, 1x95
Backsquat p 120sek: 5x20, 5x60, 4x80, 4x90, 4x95, 4x95, 4x95
Bulgarian split squat: 8, 8x28, 8x28, (30 sek mellem slut på det ene ben og start på det andet)

Lægstativ: 12 x 12 x 65

Lårcurl: 15x30, 12x60, 12x60, 12x60

Bænkpres p 120sek: 15x20, 8x60, 12x72½, 12x72½

Laterals: 12x9, 12x8 , 99,9% sikkert rep-pr

Bicepcurl p 90sek: 12x18, 12x16 - LOOL større iltgæld end i squatten

Tricep pushdowns: 12x32½, 12x30

Hypers: 13, 13, 13, ÅH ÅHH 13 :unsure:

ss

Sidebøj i hypers: 13, 13, 13

Mavemaskine: 12x75, 12x75

Afrulning på kondicykel: 5 min

Bekymrende tendens, at cardiodelen stadig halter så meget - især fordi det føles forkert når jeg er forpustet. Det bliver ikke bedre af, at jeg er alt for fokuseret på det og man kan ikke trække vejret ordentligt, når man ikke lader det køre på automatik.

Tirsdag kan jeg akkurat nå til banecykling inden jeg skal på arbejde. 3-4 ugers pause burde jeg have overskud nok til at kunne tåle, men er lungerne stået af i forbindelse med forkølelsen? Da jeg både skal koncentrere mig om at holde den sorte steg, ligge tæt på hjul og tælle baglæns, er mine multitaskingresourser opbrugt :tongue: og vejrtrækning må køre som den selv vil. Så må jeg se om jeg kan følge med eller ej.

Hviledag i morgen - udover at jeg nok kortvarigt går på hjemmetræneren for lige at teste en ting

Kosten har været lort og lagkage i dag. Til gengæld er jeg ikke det mindste øm i stængerne. Eller skyldes det, at jeg ikke har siddet stille herhjemme men har været på arbejde. Udover en halv times gang, har jeg rejst mig fra førerstolen i toget 186 gange. Det giver vel lidt blodcirkulation.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Uff - det kostede næsten 2 kg på vægten. Forhåbentlig væske og carb-oplagring det meste.

Jeg kom til at køre lidt mere på Tacxen end det var planlagt. Hvem kunne dog have troet det om mig :tongue:

Efter opvarmning, kallibrering og lidt check af det jeg skulle se, kom jeg til at køre lidt watttræning. Så opdagede jeg, at det nye software heller ikke tillader, at men selv skruer et program sammen på forhånd. Endnu en kæmpe årsag til ikke igen at købe Tacx. Den kan jo ikke en skid mere - men kostede spidsen af en jetjager.

Så der blev kørt på manuel. Skiftevis 1 minut afrul på 100w og 1 minut interval på 200, 250, 300, 350, 400, 450, 400, 350, 300, 250 og 200 af de gavmilde tacxwatt. For det holder sgu da ingen steder i virkeligheden.

post-1580-0-12862700-1392641492_thumb.jp

Jeg må hellere smutte i Netto og handle til madpakker, inden jeg skal ud og lege med tog.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

I dag kunne jeg sove helt til 6:10 men er vågnet med svedeture 3 gange og også 5:55.

Tidskorrigeret vægt: 90,5 (+0,8) og har altså taget det hele på igen

Fedt%: 13,9 (+0,5)

Indtaget: 3110 kcal

Motion: 450 kcal

Hvilepuls: 55

Temperatur: 36,9

Næsten ingen snot og minimalt ondt i kæbehulen.

er du blevet rask igen? :-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg føler mig rask. Men pudser stadigvæk næse et par gange om dagen, når der skal noget ekstremt mørk og sejt betændelsessnot ud. Noget er så hårdt, man kan se at det har stået i en gang/rør på ca. 2 mm tykkelse. Sært.

Og sært at det sidste bare ikke vil forsvinde.

Hoster også en del, men har fornemmelsen af at det er snot der løber bagom, mere end slim dybt nede fra lungerne.

Og så er jeg træt ved tanken om først at have fri 0:34 men det er jo noget helt andet, hehe.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share