Sheiko til generel styrke


JokumS
 Share

Recommended Posts

Jeg leder efter et program, jeg kan tyvstjæle, for er nysgerrig efter noget, der kan være mere effektivt end mit eget program, og har derfor kigget på Sheiko. Mit primære mål er at holde det nede på styrkeniveauet (Træner lige pt. 5x5 sekvenser ved de fleste løft), og hypertrofi samt udholdenhed er ligemeget (Men store ben altid nice!).

Jeg konditionstræner dagene efter styrketræning (Hvilket er tre dage). Jeg begyndte at styrketræne her i sommers og haft mange nedture pga. sygdom og uden mulighed for styrketræningen, så mine tal er ikke så høje, som de kunne være, og jeg kender slet ikke mine 1RMs. Træningen er ikke at deltage i stævner, men for "praktisk anvendelse", hvis der er noget, der hedder det. Min teknik er ikke den bedste, og (relativt) tunge DL kan godt resultere lidt i kranen, men oplever ikke smerter i led eller andet.

Har som sagt kigget på Sheikos, men er lidt i tvivl om hvad passer til mig, for det lader til, der er mange forskellige programmer, så håber nogen herinde kunne svare mig hvad forskellen er, og hvad der kunne passe til en nybegynder, og om det overhovedet er den bedste løsning?

Er det evt. nogle, der har prøvet at indføre træk eller stød/frivend i lignende programmer?

Mvh,

JokumS

/walloftext

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share