TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

180613. Tirsdag

HS skill

OAC lockoff: 2x5sek

COC 2,5 gtg ... Super power i poterne..

190613. Onsdag

HS skill

OAC lockoff: 2x5sek

KB halo: 2x5x16kg

KB MP: 5 x 1,2,3,4,5 x 28kg

Glove Swings on the min: 12 min x 20rep x 16kg

Stretch

Swings gav sindssygt pump i forearms 💪... Pisse fed hjemmetræning. Netop færdiglæst Easy Strength af pavel og DJ. Pisse fed bog.. Vil prøve med lidt daglige OAC lockoff i to ugers tid.. Easy strength..

Link to comment
Share on other sites

Bevidst submax i bedste PTP stil.. Pavel snakker om at variere mellem 2 uger PTP og 2 uger "klassisk" træning. Lejer lidt med at i de to uger den sår på one arm PTP får pres lidt mere fokus. De 2 efterfølgende uger skal der så være højere volume af one arm og PTP style med pres (dips, mili og HSPU)...

Men lad se, laver hurtigt tingene om hvis det føles som om det ikke virker. Dog synes jeg selv det lyder smart..

Link to comment
Share on other sites

200613. Torsdag

HS skill

OAC lockoff: 2x6sek

210613. Fredag

HS skill

OAC lockoff: V: 6,5sek. H: 7,7sek

Back ext: 3x20

EZ tri: 3x10x47kg

Lateral: 3x10x11kg

Windmills: 2x5x16kg

Go træning med skill, one arm, tricep pump og back rehab...

Alt i alt super træningsuge..

Link to comment
Share on other sites

Så vi er ude i andendags tømmermænd? Et tegn på, at du er ved at blive voksen (= en gammel nar som undertegnede), når man ikke kan restituere fra en massiv druk-seance på én dag :P

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Haha det er næsten pinligt, men 2. Og 3. Dags tømmermænd er ikke ualmindelige..ska stoppe med at drikke. Derudover får jeg moralske tømmermænd også fordi jeg straffer min sølle krop og øsler guldet væk :)..

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke, at de Kettlebell svingende herrer, som du poster alle de fede videoer af, ville kunne forstå, at alkohol og rå, brutal styrke er uforenelige størrelse..

En af mine venner, der er en af landet all-time bedste i militær femkamp OG en af de absolut bedste rødvinsdrikkere, elsker at citere en hold-læge, der mente, at alkohol kun havde indflydelse på ens resultater, hvis den gjorde, man ikke trænede. Dvs trænede man gennem tømmermændende, så no problem. Eller net prablem ;)

Link to comment
Share on other sites

Haha tak for input Doc.. Tror sq du har ret :).. Russerne skyder vodka i spandevis og presser sindssyge kg overhovedet. Hvem ved, Klokov sniger måske også en øl ned i ny og næ ;)..

Det sku vel aldrig være Brian du referere til :)?..

Link to comment
Share on other sites

Nej, det er ikke Brian, han er DEN bedste femkæmper, men ud fra mit kendskab til ham tror jeg helt sikkert ikke han er den store rødvinssuger og han ville ALDRIG træne med tømmermænd :)

Næh, navnet på denne sande, altfavnende renaissancemand er Kresten.

Link to comment
Share on other sites

250613. Tirsdag

HS skill

OAC Lockoff:

V: 10,7sek

H: 10,10sek ... PR!!!

FL skill

Hammer levering: 3x3x5kg

Side plank: 2x30sek

5km jog @ 22min ... Selvom kroppen var ødelagt og jeg ikke har løbet i 3 uger havde jeg super goe ben. Må være swings der har holdt en smule på kredsløbet. Troede faktisk efter 1km rolig jog i starten at jeg ku sætte ny 5er PR :).. Dog ikk helt..

Link to comment
Share on other sites

Du har ret Trolle. Inden start var jeg dog overbevist om at det ville tá 30min a komme igennem. Efter 1km havde jeg virkeligt goe ben og fandt et godt højt tempo fra 1000-4000m. Den sidste km blev så en anelse langsommere igen. Dog var hele turen go og både ben og lunger var overraskende nok langt mere på toppen end jeg havde håbet på..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share