Kan ikke strække min arm efter træning for 4 dage siden..


215
 Share

Recommended Posts

Jeg prøvede her i onsdags en måske lidt ekstrem styrke trænings øvelse/session, hvor jeg siden da har haft meget ondt i begge mine arme. Specifikt Biceps.

Det er så slemt at jeg ikke kan strække min arm fuldt ud, og hvis jeg holder min arm fastlåst i en vinkel i et stykke tid,og derefter prøver at bevæge den gør det ondt. Mine Biceps er næsten konstant spændte, lige pt. kan kan jeg kun strække mine arme omkring 125 grader..

Hvad kan det skyldes..

Jeg kan huske at jeg ikke har strukket ud efter, hvilket selvfølgelig er dumt, men kan man da stadig have smerte efter 4 dage?

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ikke har følt dig syg eller har haft rødbrun urin, så er det formentligt blot onde doms... Og ellers kan du jo ringe til din læge, hvis du føler den er hel gal.

Derudover, så drik masser vand og spis grønt og drik mælk.

Hvad har du lavet da, siden dine arme er endt sådan?

Link to comment
Share on other sites

Cirkeltræning i en time, med 5 forskellige stationer...

1. station:

30 armbøjninger

50 mavebøjninger

2. station

50 biceps

30 triceps

15 flys

3. station

20 biceps

20 bryst

20 triceps

med tungere vægte

4. station

40 twist

30 squat

5. station

40 step

30 knæ

kontinuert i en time..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 10 years later...
  • 8 months later...
On 5/5/2012 at 3:34 PM, 215 said:

No.. It was just the first time.. It's starting to become more normal, and more painless.. So just think it was the beginning pain..

Resilience shines through in your words. Acknowledging initial discomfort as the beginning pain indicates adaptability. Embracing change and finding ease in the process reflects a commendable mindset.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share