Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Du stiller stadig op på næste lørdag ik? Marianne og jeg kommer for at se meget flotte ting :smile: Måske man skulle lave et banner...

Stiller op? Nu er jeg jo ikke vægtløfter, så jeg stiller forhåbentlig ikke op. Men da jeg er i bestyrelsen for BVK som afholder DM forventer jeg at være der hele dagen og hjælper til, one way or another.

Link to comment
Share on other sites

7 sygedag i træk nu, uden tegn på bedring. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været off i så lang tid.

I den kommende weekend er der DM så jeg håber jeg er nogenlunde frisk til at kunne hjælpe til.

Jeg forventer at have tabt cirka 15kg, og 25% styrke (-;

Link to comment
Share on other sites

BLIV NU RASK!!!

Ja, selvfølgelig ved jeg godt du ikke stiller op i VL - kom lige til at blande tingene lidt sammen. Wupza, oh my, hih.
Men vi ses på lørdag, glæder mig HELT VILDT, og håber man kan købe kaffe :smile:

Kan ikke huske planen for lørdag, og vi har endnu ikke aftalt om vi er der hele dagen, eller kun til udvalgte flotte personers performance.

Link to comment
Share on other sites

Har været et smut til lægen (efter telefonisk konsultation bad de mig komme)

Konklusionen blev at infektions tal versus øvrige symptomer, versus det faktum at det er 8 dagen, tyder på at jeg har lunge betændelse (eller infektion af en art på lungerne) og skal ha penicillin.

Det sidste jeg fik besked på da jeg gik ud af døren var at konen også skulle gå til læge (hun har ligget syg i 8 dage)

Konens læge gad dog ikke se hende, og hun fik besked på at det bare skulle soves væk. Fedt nok

Link to comment
Share on other sites

Nååååå tror i så han kunne blive rask?

Nææh det kunne han ikke. Men jeg har jobbet de sidste to dage, og er i bedring. Men erfaring fra tidligere siger at lungebetændelse kan hænge 2-3 uger før det er helt ude af systmet.

I dag følte jeg dog det var tid til at lave lidt igen. Det falder dog sammen med at vi er værter for DM Senior Vægtløftning, så klubben var rimelig tømt for grej. Men efter 2 uger med SARS behøvede jeg heller ikke det store.

Bænkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 12 x 50

1 x 12 x 80

3 x 12 x 85

1 x 12 x 80

Av av av

Random kb vend, kb snatches (på random vægte mellem 22 og 32)

Wall slams af forskellig art og lidt mave.

Her efter gik turen til Gladsaxe crossfit hvor 170m2 astfalt plader skulle flyttes (1 plade er 1m2, og vejer 20kg) og køres til Gladsaxe stadion. Og kan i gætte hvad de skulle der?

Der skulle de ud igen. Under afhentning af runde 2, fik jeg den geniale ide at man for hver plade afhentning skulle lave 3 ring chin ups.......rigtig god ide.....eller

Men CF`erne der hjalp (respekt for det i øvrigt) var game.

Ud over det var så opsætning af 170m2 gulv, 8 opvarmnings platouer, 2 stævne platouer, skiver og stænger til det hele. Der dukkede lidt bb.dk og MOL og VL celbs op, men jeg havde for travlt med at have ondt af mig selv til at præsentere mig selv. Måske i morgen

Det ser ud til at blive rigtig rigtig godt. Respekt til de 2-3 stykker hos BVK som har trukket det tunge læs, og igen var det super cool med den opbakning vi har fået fra Gladsaxe CF

Link to comment
Share on other sites

Godt så.

DM overstået. For mit vedkommende blev det til 3-4 timer Fredag aften med at afhente gulv belægning. var der igen 09:30 Lørdag, hjalp med random klargøring og var skivepåsætter indtil pigerne var færdige.

Kørte først der fra kl 18.

Mødtes med de andre Søndag 09:00, og kørte hjem kl 12. Done deal. Jeg var træt

Nu begynder jeg tilgengæld at føle mig rask, omend træt og slap.

JFT træning i BVK i dag

Bænkpres med pause. Hepburn ish

1 x 20 x 20

1 x 10 x 50

1 x 8 x 70

1 x 1 x 100

1 x 1 x 110

1 x 1 x 115

1 x 1 x 120

1 x 1 x 124

1 X 5 x 100

1 x 5 x 102,5

1 x 5 x 105

1 x 5 x 100

1 x 5 x 100

Frivend + front squat

1 x 5 x 50

1 x 3 x 30

Frivend

1 x 3 x 70

1 x 3 x 80

1 x 3 x 81 (Fordi min makker vejer 81kg)

Råtræk

1 x 3 x 40

1 x 3 x 50

1 x 3 x 55 - NØJ de var flotte

Pushpres / Mili what ever

1 x 5 x 40

1 x 5 x 60

1 x 5 x 70

1 x 5 x 60

Chins

Sæt sæt med bw

Jo jo

Link to comment
Share on other sites

Jeg rehab træner stadig, da jeg føler at work capacity m.m er skudt i sænk. Jeg har stadig 2-3 dage endnu på pencilien.

I dag skulle have været en stille dag, men pga noget pt ukendt (måske en bug i et powershell script) blev +1000 email adresser med et sværd slag ændret. Hvis nogen skulle være i tvivl er det ikke på listen over de meste populære tiltag man som IT afdeling kan foretage sig. Det eneste positive er at folks tidligere adresser i det mindste stadig virkede til at modtage emails på.

ANYWAYs, i dag har jeg startet hjemme gøglet op igen

70 x 6000gram muggert slag

Diverse tearing øvelser

Lidt let COC træning, bla lidt statisk hold

Link to comment
Share on other sites

Hej flotte fyr. Det er godt, at du er blevet rask... Næsten... Igen. Jeg vil gerne invitere til goodguy træning på et tidspunkt i foråret. Kan du lide idiot træning? Det er bedst, hvis vi skal træne sammen.

Jeg vender tilbage ang. din kammerat, når jeg kender vores helligdagsplaner.

Flot log forresten, mindre pebicollin og flere pro-biotics vil klæde den :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej flotte fyr. Det er godt, at du er blevet rask... Næsten... Igen. Jeg vil gerne invitere til goodguy træning på et tidspunkt i foråret. Kan du lide idiot træning? Det er bedst, hvis vi skal træne sammen.

Jeg vender tilbage ang. din kammerat, når jeg kender vores helligdagsplaner.

Flot log forresten, mindre pebicollin og flere pro-biotics vil klæde den :smile:

Idiot træning er lige noget for mig. Jo mere idiotisk jo bedre. Det eneste problem er at min lunge kapacitet og generelt min kardiovaskulære situation gør at jeg sandsynligvis falder død om inden for 10minutter. Så husk ilt apperatet. Jeg er ON!

Meget fornemt mht kammeraten.

Send endelig noget pro-biotics. Eventuelt i form af HGH. Just saying

Link to comment
Share on other sites

Arbejder hårdt på at få lidt volume på træningen igen. Men det kniber

BVK i dag

Snatch grip deadlift (SG) + Sumo deadlift (SD)

SG 1 x 5 x 50

SU 1 x 5 x 80

SG 1 x 5 x 110

SU 1 x 5 x 130

SU 1 x 5 x 150

SU 1 x 3 x 170

Dødløft fra klods

1 x 3 x 180

Konventionel dødløft

1 x 3 x 190

2 x 5 x 170

Decline benchpres

1 x 20 x 20

1 x 10 x 50

1 x 10 x 80

5 x 8 x 110

Link to comment
Share on other sites

Hej :wub:

Træner du dagligt sammen med de celebs der deltog i DM?

Mjarh det er nok så meget sagt. Simon træner 3 eller 4 forskellige steder, men er typisk i klubben et par dage om ugen. Paw er lige blevet far for anden gang inden for kort tid, og er derfor meget "on/off" for tiden.

Vores træner, som er skygge celeb træner 2 steder, men er i klubben 3 gange om ugen.

Og så er der naturligvis alle fællestræningerne hvor der kommer champs fra andre klubber og joiner os. Der forsøger jeg dog ikke at være der da jeg bliver idiot af for mange mennesker i lokalet når jeg ikke selv træner VL.

Link to comment
Share on other sites

Igår: 80 sledge hammer slams , cirka lige fordelt mellem hver arm. Jeg mangler noget bedre at slå på end den opstilling jeg har lavet. Det larmer for meget

Halv lang dag.

Hjalp nogle venner med deres 40 års bryllupsdag hvor de holdte åbent hus. Efterfølgende hjalp jeg nogle venner med indflytning, og så lidt træning og nu gæster. God dag, men aktiv

Kort tur i BVK

Opvarmning. KB vend, buttom up. Overraskende svært. Blev vidst til en 15-20 stykker i alt med 16kg. Det skal jeg lege mere med

Pendlay rows

1 x 8 x 50

1 x 8 x 60

1 x 8 x 70

1 x 5 x 80

2 x 5 x 85

Fed øvelse. Meget bedre føling med det end traditionel bb rows. Det skal jeg lege mere med

Flat db pres

1 x 20 x 21

1 x 10 x 31

3 x 8 x 41

1 x 10 x 41

1 x 9 x 41

Squat

1 x 8 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

2 x 3 x 110

Jeg hader ben. Jeg skal finde på en måde at få trænet kontinuerligt ben på. Det kan ikke passe at jeg er så slap. Og det er altid der jeg har sværest ved at komme igang efter sygdom.

Link to comment
Share on other sites

Igår stod den på et ton forskellig tearing træning. Min makker var forbi i anden anledning, og så gik der sport i det. Jeg prøvede en ny teknik hvilket hurtigt viste sig at være signifikant bedre, og jeg kom op på 192sider. Not bad

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag

Hepburn inspireret bænkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 10 x 50

1 x 8 x 80

1 x 1 x 110

1 x 1 x 115

1 x 1 x 120

1 x 1 x 125

1 x 1 x 127,5

2 x 1 x 130

1 x 1 x 132,5

5 x 5 x 110

Front squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 8 x 60

1 x 8 x 70

1 x 8 x 80

2 x 7+1 x 80

Jeg er latterligt slap i ben. Jeg var fuldstændig smadret efter det her. Det blev kun gennemført pga kraftig insisteren fra Simon. Årsagen til +1 er at den i begge sæt var ved at løbe fra mig på sidste rep hvilket krævede lidt albue support

Barbell rows - teknik træning

1 x 8 x 50

1 x 8 x 60

1 x 8 x 65

1 x 8 x 70

Min venstre biceps driller lidt ved den ene hæftning hvilket jeg ikke er begejstret for

Link to comment
Share on other sites

I

jeg hader ben. Jeg skal finde på en måde at få trænet kontinuerligt ben på. Det kan ikke passe at jeg er så slap. Og det er altid der jeg har sværest ved at komme igang efter sygdom.

Squat har også meget med vinkler at gøre, altså hvordan du vinkler dine ben og hvor på ryggen du har stangen. Squatsko kan også gøre en forskel.

Men dyb squat og frontsquat er mest for deforme mennesker ;)

Link to comment
Share on other sites

Squat har også meget med vinkler at gøre, altså hvordan du vinkler dine ben og hvor på ryggen du har stangen. Squatsko kan også gøre en forskel.

Men dyb squat og frontsquat er mest for deforme mennesker ;)

Enig. Jeg har dog haft IronWorks i årevis, så det er desværre ikke forklaringen. Jeg har leget en del med både high og low bar, bred fod stilling og smal og meget andet. Jeg kan få det meste til at virke , forskellen ligger i hvor meget eller lidt til der skal til for at formen ryger.

Jeg har random teknik forsøg (gamle) liggende på min youtube konto www.youtube.com/storm2880

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share