Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Jeg skulle egentlig have trænet som normalt i dag, men Kauf var flink at presse mig ind til en eftermiddags tid til at få kigget på albuen.

Af samme grund måtte jeg pænt love ikke at maltraktere den i dag, hverken før eller efter.

Besøget hos Kauf indebar bla en omgang Shockwave, som vidst er på listen over de meste ubehagelige behandlings former jeg har prøvet. Det påvirkede på en eller anden måde min balance nerve, og jeg har haft små kvalme siden. Normalt synes jeg ikke jeg har lav smerte tærskel, men det gjorte fisme nas.

Anyway, hvis bare det virker, så er det all good. Hvis ikke, så er det også all good.

Jeg smuttede i BVK bagefter og lavede random Kauf Tribute

Elevated split squat (elaveted i begge ender....wow siger jeg, wow siger i)

5 x 10 x bw

2 x 6 x 24 (En 12kg kb i hver hånd)

1 x 10 x 15 - OL pige stang.

Måske jeg må få lov at bænkpresse og dødløfte lidt i morgen. Hvem ved. Men ingen tearing er der ordineret indtil weekenden

Link to comment
Share on other sites

Vågnede op i dag og følte mig som en pose nødder (og sådan en har det ik specielt godt)

Min tinitus som jeg ellers ikke tænker over, var voldsomt irriterende, min albue var irriteret. Jeg tog en stille morgen, spiste lidt, ordnede køkken, rullede triceps, kørte rotator og kørte i BVK

Decline benchpres

1 x 20 x 20

1 x 10 x 50

1 x 10 x 80

1 x 8 x 110

1 x 8 x 115

1 x 8 x 120

2 x 8 x 115

Gad egentlig ikke dødløft i dag, men lidt inspireret af Kauf igår, ville jeg lege lidt med Sumo , hvilket jeg ellers aldrig laver

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

1 x 5 x 120

1 x 5 x 130

2 x 5 x 140

Link to comment
Share on other sites

Albuen opfører sig små hysterisk i dag. Så jeg har besluttet at nuke den.

Den har den sidste 1-2 timer været smurt ind i varme creme, og jeg har et neopren ærme ud over. Pt føles det som der er 50-60 grader der inde.

Varme plejer at hav en god effekt, så lad os se om jeg kan brænde den af

Link to comment
Share on other sites

Hammer chins med BW

10,11,12,13,14,10,10,10,10

High reps med COC-T

Det bliver vidst det hele i dag. Jeg har svært ved at finde kamp gejsten frem. Er lidt off for tiden, uden nogen specifik grund. Irriterende

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Op med humøret, sommeren er på vej :)..

Dine albue probs lyder som noget jeg fik den gang jeg lagde arm jævnligt. Vi kaldte det "weak" elbow syndrome og gjorde usandsynlig ondt.. Tror jeg kom frem til at lave en masse highrep wrist og reverse wrist curls..

Link to comment
Share on other sites

Op med humøret, sommeren er på vej :)..

Dine albue probs lyder som noget jeg fik den gang jeg lagde arm jævnligt. Vi kaldte det "weak" elbow syndrome og gjorde usandsynlig ondt.. Tror jeg kom frem til at lave en masse highrep wrist og reverse wrist curls..

Jeg er ret sikker på at det er en bivirkning af mine tears. Det pudsige er at det ikke påvirker min normale træning. Men skæve vrid som man laver i almindelige dagligdags bevægelser, som at tage et par bukser påm, eller flytte rundt på nogle ting, giver en nivende smerte. Helt igennem plat
Link to comment
Share on other sites

BVK i dag

Startede med at give albuen varme creme, og en frakke på, og så afsted. Triceps blev rullet lidt, og jeg kørte et sæt high rep push downs, og så var det ellers i gang.

Stem

1 x 20 x 20

1 x 10 x 50

1 x 5 x 60

2 x 3 x 70

1 x 3 x 72,5

2 x 3 x 70

1 x 3 x 72,5

1 x 2 x 75 - Fik sat den første rep dårligt af, tsk tsk

Squat - Strict

1 x 8 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 100

1 x 3 x 110

4 x 3 x 100

Det her var de bedste squat i meget lang tid. yeees

One arm OH step ups

3 x 5 x 16

Pendlay rows

1 x 5 x 70

1 x 5 x 80

3 x 5 x 85

Flat db bench

1 x 10 x 31

2 x 10 x 41

1 x 9 x 41

1 x 8 x 41

1 x 7 x 41 , lå for længe med den i toppen, med i forvejen trætte triceps. Stupid

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Det blev til lidt random gøgl igår

Rotator

2 x 15 x 5

Y Raises

1 x 15 x 3

Diverse wrist curls, og reversed wrist curls

COC - T , high rep, og statisk hold

Et par enkelte sæt sledge hammer slag

Et par enkelte sæt tearing, op til 8lag

Tre sæt chins 10,11 og 12

Link to comment
Share on other sites

Seriøst jeg har nuket mange kalorier det sidste døgn. Jeg erindrer ikke hvornår jeg sidst har spist så uhumsk.

Igår aftes røg der 1 liter Hansen fløde banan/choko is. Ups

I dag har vi været hos nogle venner hele dagen, og ud over lidt slik, chips,, kage, flødeboller, og 1½ Pizza har jeg også været ekstremt inaktiv.

Anyway, nåede lige forbi BVK på vej hjem. Kort visit

Bænkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 10 x 50

1 x 10 x 80

1 x 3 x 110

4 x 1 x 135

1 x 1 x 137,5

5 x 5 x 117,5

Konen var med, og trænede lidt også. Faktisk ganske hyggeligt

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag. Kom sent afsted , dagen er gået med overdragelse til ham der overtager mit job

Military gøgl

1 x 10 x 20

1 x 8 x 50

1 x 3 x 65

1 x 1 x 75

1 x 1 x 80 (Kauf BW)

Decline Bench

1 x 20 x 20

1 x 10 x 50

1 x 10 x 80

1 x 5 x 110

1 x 5 x 120

1 x 5 x 130

1 x 5 x 135

3 x 5 x 130

Light weight baby!!

Sumo dødløft teknik gøgl

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

1 x 5 x 120

1 x 5 x 130

1 x 5 x 140

1 x 5 x 150

2 x 5 x 140

Link to comment
Share on other sites

Hjemme træningen blev droppet Torsdag, var ikke på toppen, og jeg havde travlt. Jeg døjer med en voldsomt irriteret kindtand, og på forunderlig vis, "invaliderer" det resten af kroppen i form af ubehag i hovedet, nakken, halsen osv. Jeg kan ikke finde ud af om blister og tilsvarende har tendens til at komme pga anden infektion i kroppen, eller om betændelses tilstande i hovedet blot kan sætte sine spor i den grad at man føler sig syg. Anyway

Havde fri i dag, så har nulret rundt her hjemme og ordnet hus. En smule rehab

Rotator

2 x 15 x 5

Y raises

1 x 15 x 3

Wrist curls

2 x 20 x 5

Reveresed wrist curls

2 x 15 x 5

Og så blev trisserne rullet

BVK

Min lidt for køkke unge makker bød op til dans, og så måtte jeg jo vise gravhunden at når den spiller op til en Boxer så må man lige rundt på skjoldet. Og sådan gik det til at to mere eller mindre voksne mænd pludselig lå og rodede rundt ned på gulvet. Jeg har tilsyneladende tilraget mig indtil flere ømme knogler og hud afskrabninger , flot......

Squat teknik

1 x 8 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 90

1 x 5 x 100

2 x 5 x 105

1 x 5 x 100

1 x 5 x 95

Flat dumbell bench

1 x 15 x 21

1 x 10 x 31

1 x 8 x 41

2 x 8 x 46

1 x 4 x 51 - Pussy

1 x 8 x 46

Elavated split squat

1 x 5 x 15 - Dame Stang

1 x 5 x 20 - herre stang

1 x 6 x 20 - herre stang

1 x 8 x bw - Herre (det er mig, hvis i skulle være i tvivl)

Når man tænker på at jeg har haft fri, og alt den tid tilrådighed jeg skulle bruge, må dette siges at være en imponerende omgang træning.........store fjols

Link to comment
Share on other sites

Har været i haven en del i dag, og har ikke lavet så meget andet. Men lidt skal der jo ske

Chins

10,11,12,13,14

Jeg har en del sten liggende til random leg. De har ikke været flyttet på i denne sæsson, men i dag var oplagt.

Jeg har desværre ikke mulighed for at veje de store, da vores badevægt kun tager 150kg, og jeg plus de store sten bliver tilsyneladende mere. Men de mindste jeg har til at ligge vejer nok 15-20kg , og de største vejer ihvertfald over 60. De største jeg har er ihvertfald omkring 100kg, men de er fikseret i et bed nu, så de bliver ikke leget med mere.

Den jeg legede mest med i dag vejer cirka 46. Jeg har lavet en del løft med den, (mindst 4-5 serier), fra jord til skulder. Det går lige i benene

Den forresten i billedet er den på 45-48kg. Sten løft er i øvrigt genialt. Jeg er overrasket over hvor meget det rister mine underarme, og så er det en dejlig fornemmelse at reppe et stk sten fra jord til skulder. Det burde Hr og Fru Danmark gøre noget mere.

post-89-0-75462400-1365274907_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg elsker dig!... Det!!! Jeg elsker DET! Nå!

Stenløft og sækkeløft er noget så fedt!

Jeg har desværre ingen sække, men har overvejet det flere gange. Mit nuværende hus/grund er ikke så ideelt til gøgler træning som jeg havde ønsket. Jeg vil stadig smadder gerne have et stort traktor dæk, både til sledgehammer brug, men også dæk flip, men ud over at jeg vil have svært ved at finde et sted til det, så vil det nok larme relativt meget hos naboerne.

Fessent

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share