Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Er dine sten bange for at være på vægten alene ? :tongue:

Ville supergerne også have et lille dæk jeg kunne træne med her hjemme :smile:

Ja altså de kan ikke så godt li at være afsted uden mig......

Nej den eneste vægt jeg har er sådan en fessen OBH glas badevægt, og det spiller ikke rigtigt at sætte en +60kg sten op op den. Altså du burde da have plads nok til en hel hær af dæk

Stenløft er tough! Men de ska da op i strakte arme! Husk at lav noget carry også. Fleste runder om huset på 15min :)..

De var oppe og vende i strakt arme et par gange, og lidt Carry blev det også til. Jeg er dog stadig åbenbart ikke helt gammel nok endnu til at være ligeglad med naboerne, og da vi ligger meget åbent har jeg stadig en smule hensynstagen til hvor mærkelig de synes jeg er. Det går nok snart over
Link to comment
Share on other sites

Jeg har vejet min 150 kg tunge atlassten på min fesne glasvægt, du folder bare lige et håndklæde, ligger det under, og så ligger du forsigtigt stenen derop på :)

Hver gang jeg er ude at spørge hos diverse dækfolk, har de aldrig nogle dæk de vil af med :(

Link to comment
Share on other sites

Ski da vær med naboerne.. R de seje nok kommer de over og deltager... Jeg har fået mange mærkelige blikke fra naboer osv gennem årene ;).. Dækslag med sledehammer får altid folk op a stolen :)..

Well jeg har foldet sådan en gammel dobbelt luftmadras, og den bruger jeg pt til at tæve på i haven. Det er glimrende. Jeg tror de undrer sig

Men de koster jo ikke gratis og bor langt væk ;)

Visse vasse, det er legetøj det handler om. Det må gerne koste lidt
Link to comment
Share on other sites

Hvor bor du, ralle?

Mange traktormekanikere, har dæk liggende, som de ikke kan bruge til andet end skrot. Dem kan de ikke kræve mange basseører for.

Free tip: Tag ud til den lokale traktormekaniker og snak med chefen. Hvis han ikke har noget liggende, så giv ham dit nummer. Ring efter 1 måned.

Link to comment
Share on other sites

I dag har jeg lavet usædvanligt lidt ud over at jeg har hygget med en flok gutter med brunch og go kart.

2 x 15 min kart og så var jeg godt tævet i kroppen. Da jeg kom hjem lå Stenen! (Stenen er pt favourit stenen som har en god form og vejer de der 46) og så alene ud, så den fik lige 5 jord til stem løft, og s gik jeg ind i bad.

Very nice

Link to comment
Share on other sites

Hvad angår traktordæk skal dækcentrene betale for at skille sig af med de gamle dæk. Jeg har aldrig haft problemer med at skaffe gratis dæk til træning. Ofte er det mere spørgsmålet om de har dem i den rigtige størrelse.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været rundt hos lokale dækcentre i Ringsted og her i Farum var jrg oppe at spørge et par gange hos "Gummi-Iver", som han kaldes i folkemunde. Den der ligger i rundkørslen på vej mod Værløse. En af gangene havde han et 600 liggende, som jeg trillede hjem. Jeg håber, at han får et 650 og at jeg rammer ham den dag :)

Link to comment
Share on other sites

Hvor bor du, ralle?

Mange traktormekanikere, har dæk liggende, som de ikke kan bruge til andet end skrot. Dem kan de ikke kræve mange basseører for.

Free tip: Tag ud til den lokale traktormekaniker og snak med chefen. Hvis han ikke har noget liggende, så giv ham dit nummer. Ring efter 1 måned.

Jeg bor på Djursland, det skal dog også være et traktordæk af en hvis størrelse, helst en entreprenørdæk, da de vejer mere :)

Link to comment
Share on other sites

V12!!

Yes sir. Det kilder i maven når man siger det.

Kalenderen er ret klam i bededagene... Var det ikke der? Besøg fredag og jeg skal undervise både lørdag og søndag :/

Evt. fredag morgen og dagene forinden er muligt. Lør + søn. er no-go.

Og Torsdag skulle du være fugl right? Jammen Fredag morgen kunne nok godt fungere. Men du skal ikke binde knude på dig selv for at det kan lade sig gøre?

Jeg har været rundt hos lokale dækcentre i Ringsted og her i Farum var jrg oppe at spørge et par gange hos "Gummi-Iver", som han kaldes i folkemunde. Den der ligger i rundkørslen på vej mod Værløse. En af gangene havde han et 600 liggende, som jeg trillede hjem. Jeg håber, at han får et 650 og at jeg rammer ham den dag :)

Jeg kender godt Iver. Men hvordan i al verden du vil komme til Værløse ved brug af den rundkørse lved jeg ikke. hehe

Men det kan ske jeg skulle køre forbi ham og høre. Jeg kører igennem minimum 3 gange om ugen

Link to comment
Share on other sites

Ganløse? Jeg har også kun boet her i 10 mdr. :rolleyes:

Hallo!!! Så er det da bare om at komme forbi og lege, når du alligevel er i nabolaget.

Snakkede vi 26.,27. April eller 9-maj-ish.?

Altså rundkørslen har tre veje. Den ene fører mod Farum midtpunkt/Trevang/Motorvejen/Birkerød. Den anden fører ind i Farum industri kvarter, og den tredje fører mod Vassingrød / Lynge. Hehe

Jeg kommer fra Hillerød motorvejen, og skal mod Lynge når jeg kommer hjem fra træning.

Tjekker lige datoer igen

Link to comment
Share on other sites

Ganløse? Jeg har også kun boet her i 10 mdr. :rolleyes:

Hallo!!! Så er det da bare om at komme forbi og lege, når du alligevel er i nabolaget.

Snakkede vi 26.,27. April eller 9-maj-ish.?

De kommer (som udgangspunkt) om aftenen d 26`ende April.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share