QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Ho ho, Bispens gips gebis.

Er det rigtige svar - Tillykke!

Den her er absolut ikke bedre end til at falde henkastet mellem to sæt push downs, men nu er du jo flyttet til Kina, så den kommer her:

Hvad kalder man en maler der spiller meget pik?

Jeg taenker over dette, mens jeg logger:

* * *

FILETMANDS!

Det var yokewichen, der skulle have sig noget stimulans paa denne torsdag, og saaledes var jeg snart i fuldt vigoer. Jeg var faktisk utroligt traet, men fik mig alligevel taget sammen til at trille til Bang Na, og op paa loftet, hvor traeningen foregaar. Her slog det mig, at FitnessFirst har den stoerste anddel af mennesker, der laver vanvidsoevelser, jeg nogensinde har set. Alle sammen under kyndig vejledning af hver sin personlige traener. Alle oevelser med belastning paa ryggen bliver koert med maksimal krumning i ryggen. Saa er man naesten sikker paa at komme til skade. Heldigvis bliver de fleste oevelser koert med saa lav vaegt, at det nok gaar endda.

Pull-downs:

15 @ 60 kg wg

15 @ 65 wg

9 @ 70 wg

12 @ 75 mg oh

11 @ 75 mg oh

9 @ 80 mg oh

9 @ 80 uh

9 @ 85 uh

8 @ 80 uh

Supersettet med:

Triceps pushdowns:

15 @ 25 kg

12 @ 30

12 @ 30

12 @ 30

12 @ 30

12 @ 30

10 @ 30

10 @ 30

12 @ 30

Skulderpres:

15 @ 25 lbs

12 @ 30

12 @ 35

10 @ 40

10 @ 40

10 @ 40

SS med:

DB Yates rows:

12 @ 45 lbs

12 @ 50

12 @ 60

12 @ 60

12 @ 60

12 @ 60

Machine wide rows:

12 @ 50

12 @ 55

Med squeeze!

V push downs:

12 @ 25

12 @ 25

4020

Det var det. Afsted med mig.

Link to comment
Share on other sites

Kære Ulrik. Som vi alle jo har set, så er du en flot flotmand der træner flot. Altså når du engang imellem træner. Hvorledes kan det være at det er så svært at få noget habil føde indenbords. Du skulle jo gerne have mange muskler og gerne den runde bøffelagtige slags.

Jeg ser to scenarier for mig. 1. Du begynder at spise ordentlig og er mere kontinuerlig med dine træninger. 2. Du begynder på Amager-kosttilskud (hej hej MC og PP) og fyrer den af som var det 1999.

Link to comment
Share on other sites

Kære Ulrik. Som vi alle jo har set, så er du en flot flotmand der træner flot. Altså når du engang imellem træner. Hvorledes kan det være at det er så svært at få noget habil føde indenbords. Du skulle jo gerne have mange muskler og gerne den runde bøffelagtige slags.

Jeg ser to scenarier for mig. 1. Du begynder at spise ordentlig og er mere kontinuerlig med dine træninger. 2. Du begynder på Amager-kosttilskud (hej hej MC og PP) og fyrer den af som var det 1999.

Jeg vaelger scenario 1.! Jeg drikker kassein protein netop nu.

Det koerte egentlig meget godt i DK, men herude er det godt nok svaert at faa struktur paa hverdagen. Det er ikke en undskyldning, men en forklaring af en slags, paa at traeningen er skredet. Der er dog aendringer paa vej, og saa bliver der forhaabentlig mere boeffel over fysikken.

nej nej, det må være omvendt,

en klatmaler!

:smile:

Det maa vaere det rigtige svar.

Link to comment
Share on other sites

Det rigtige svar er: Mand Gog, og ja den er meget dårlig, men jeg var fuld! Der sku nok også have stået kunstmaler.

Eller i virkeligheden skulle jeg have spurgt, hvad kalder man en kunstmaler der onanerer i et badekar- Vand Gog

Haha - flot gaade. Havde egentlig skrevet noget, hvor jeg skaeldte dig ud over, at gaaden var for let, idet du havde givet halvdelen af svaret vaek, hvis svaret var klatmaler.

Her er min brainstorm over gaaden:

MalerGokke

Mestergokker

Gorigokker

Mastubere

Pensel

dekoratoer

Filer

Onanist

Tegner

Kunster

Rulle

Maling

Stativ statik kasket

Stivert

Pletfjerner

Link to comment
Share on other sites

Det undrer mig, at jeg øjensynligt er den eneste, der kom frem til at det måtte være noget med sprøjtemaling.

Det sjoveste er næsten, hvor dårlig joken var :laugh:

Jeg var henne ad højglanspolering, men kunne ikke lige helt få den drejet.

Morsomme forslag.

Link to comment
Share on other sites

AENDRINGER!

Jeg skrev for nylig, at der var aendringer paa vej. De materialiserede sig i gaar. "Bum!" sagde det nemlig, og saa meddelte jeg min CEO, at jeg ikke vil forlaenge min kontrakt herude, som udloeber om meget kort tid. Det er der mange grunde til, som jeg ikke vil komme ind paa her, men bundlinien er, at jeg er ikke er i tvivl om, at det er den rigtige beslutning.

Saa, hvad saa nu? En mulighed er, at jeg forsoeger at finde et andet job herude. Det vil ikke blive for vildt lang tid, men jeg har det saadan lidt: Nu er jeg her jo alligevel. Paa den anden side gider jeg ikke et job, bare for at have et job. Det skal vaere noget, der giver mening for mig.

En anden mulighed er naturligvis at tage direkte hjem til Danmark. Der er nogle ting, der skal findes ud af mht. job og bolig, og det er jo saadan set bare at komme i sving.

Jeg havde egentlig taenkt mig, at rejse rundt herude i nogle maaneder med rygsaekken, naar det blev tid til at tage hjem, men jeg vurderer, at det er smartere at goere paa et senere tidspunkt, hvor det er planlagt bedre. Isaer fordi der er usikkerhed omkring, hvad jeg skal foretage mig naar jeg er i DK igen - og hvor laenge der gaar foer der ryger penge ind paa kontoen.

Saa taenkeboks. Regner med at blive haengende her i hvert fald en maaneds tid endnu.

Inputs eller refleksioner er velkomne fra jer mine IRL og interwebfwiends.

Naah, ja og i gaar traenede jeg i oevrigt patter og bispe!

Link to comment
Share on other sites

Såfremt du vender hjem, hælder du så mestctil at starte noget uddanelse, eller arbejde?

Vi kunne godt bruge en flotmand mere i TSK, så du skal være mere end velkommen på Amagerbronx igen :smile:

Altsaa jeg har jo et speciale, som jeg kun naaede at blive halvt faerdig med, foer jeg rejste herud, saa det skal helt sikkert faerdiggoeres, men det bliver sideloebende med et job.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes du skal komme hjem og blive cykelmand. Og når du har overstået formiddagens cykeltræning, kan du se og diskutere Touren med mig og ikke mindst cykelekspert guruen Beck :smile: Det ville være hyggeligt.

Godt at høre, at du har truffet en beslutning, som du selv har det godt med og så skal det andet nok falde på plads med tiden.

Link to comment
Share on other sites

Udnyt muligheden for gode drugs i apotekerne og få en BB-fysik. Tjen penge på at være professionel affyringsguide.

Jeg koerer Pure & Clean BB!

Jeg synes du skal komme til Bongoland. Der er brug for flere kaukasiske flotmandstraeningsaffyringsmaend.

Jeg har hoert at de har rigeligt at slaas med, med ham de har.

Jeg synes du skal komme hjem og blive cykelmand. Og når du har overstået formiddagens cykeltræning, kan du se og diskutere Touren med mig og ikke mindst cykelekspert guruen Beck :smile: Det ville være hyggeligt.

Godt at høre, at du har truffet en beslutning, som du selv har det godt med og så skal det andet nok falde på plads med tiden.

Lyder tillokkende med cykelloeb foran tv'en. Og at blive cykelmand. Skal man have en cykel?

* * *

TRAENINGSMANDS!

Ja, saa blev der traenet, og det var noget med at hive, dyppe og skvatte. Omklaedningen i FitnessFirst er i oevrigt helt paa hoejde med, hvad der foregaar i Herlev. Vi snakker ligblege asiatiske maend i 60'erne i lyseroede tangaer med blondekant. Solbriller paa i omklaedningen, en evig kamp med at tage underbukserne paa efter badet uden at komme til at blotte kugletoej eller pikketoej.

I det hele taget er thaier meget generte omkring deres reproduktionsapparat. Naar de frekventerer et offentligt toilet og skal benytte apparaturet med det smagfulde navn pissoir, kravler de helt ind i det saa risikoen, for at en anden mand skulle faa et glimt af pikkeren, bliver minimeret. Hermed stiger risikoen for at de sprayer sig selv naturligvis, men det tager de ikke saa tungt. Efter besoeg paa toilet dypper man maaske haenderne under en draabe vand, men ofte undlades haandvask fuldstaendigt. Saebe benyttes yderst sjaeldent. Man kan ogsaa vaelge at kaste 10 liter vand i hovedet - denne adfaerd er langt mere almindelig en at vaske haenderne.

Pull-ups:

12 uh

10 uh

8 uh

7 uh

7 uh

7 uh

6 oh

6 oh

Dips til sheriffen:

10

10 @ 5

10 @ 10

10 @ 15

10 @ 15

10 @ 15

10 @ 10

5 @ 5

Min skulder brokkede sig lidt efter den megen hiv og dyp. Havde gang i dypbaeltet, hvilket altid vaekker stor opsigt i fitnessfirst.

Skvattedrengs:

15 @ 60

15 @ 65

15 @ 70

12 @ 75

Normalt supersetter jeg alle mine oevelser. I dag var en undtagelse, for squatten fik min udelte opmaerksomhed.

Jeg har justeret min squatteknik. Den er nu bedre for ryggen og gaar mere i quads. Squat er i oevrigt en modbydeligt haard oevelse primaert fordi den er modbydeligt haard.

Saa var der:

Laerals:

12 @ 20 lbs

12 @ 20 lbs

12 @ 20 lbs

12 @ 20 lbs

Slow and strict

Lying triceps ext:

12 @ 30 lbs

10 @ 30

10 @ 30

9 @ 30

Albuen generede lidt. Har ogsaa siddet og laenet mig opad den hele dagen ved skrivebordet. Det skal jeg standse med.

Calf:

3 x (15 @ 100 + 15 @ bw)

Benpres:

15 @ 100

Super slow

V-push downs:

12 @ 30

12 @ 35

Swiss ball crunches:

20

10

Sad fremragende lige i saekken!

Og det var det. Jeg har sidste dag paa jobbet allerede i morgen, hvilket betyder, at jeg mister min bil. Jeg har derfor store planer om at leje en knallert! Ja grin du bare, men naar jeg ikke ved, hvor laenge jeg bliver her, er det det eneste, der giver mening, og jeg har simpelthen brug for et transportmiddel. Det er selvfoelgelig ikke saa godt for mit image som stor chef i Thailand, men det er jeg jo paa den anden side heller ikke laengere.

Hav det godt friends - isaer til eventuelle laesere fra Aarhus-crewet, der laeser med. Maa satme vaere svaert at miste en bro saa pludseligt.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Og det var det. Jeg har sidste dag paa jobbet allerede i morgen, hvilket betyder, at jeg mister min bil. Jeg har derfor store planer om at leje en knallert! Ja grin du bare, men naar jeg ikke ved, hvor laenge jeg bliver her, er det det eneste, der giver mening, og jeg har simpelthen brug for et transportmiddel. Det er selvfoelgelig ikke saa godt for mit image som stor chef i Thailand, men det er jeg jo paa den anden side heller ikke laengere.

Du regner med at forsørge dig selv som pizzabud? Du kunne også tage sheriffens forslag op og cykle rundt i stedet og på den måde blvie Thailands bedste cykelrytter.

Edited by christianspoer
Link to comment
Share on other sites

Du regner med at forsørge dig selv som pizzabud? Du kunne også tage sheriffens forslag op og cykle rundt i stedet og på den måde blvie Thailands bedste cykelrytter.

Jeg har overvejet en cykel, men skal i saa fald cykle paa en 18-sporet vej. Det dur ikke.

Jeg er i oevrigt allerede Thailands bedste cykelrytter.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share