Marathon (Det bedste program) 6 måneder


Recommended Posts

Hej Allesammen

Jeg er en fyr som har tabt mig 25 kg og er kommet i fin form.

Jeg har altid haft et brændende ønske om at gennemføre et marathon på 4 timer eller under.

Jeg har sat mig et mål at jeg skal kunne være fit til dette den 17 marts 2013 hvor jeg vil løbe i Barcelona.

Er der nogen der har et træningsprogram der vil passe helt perfekt til dette.

Har tænkt mig at løbe Tirsdag, Torsdag, Lørdag og Søndag.

De dage jeg ike løber vil jeg styrketræne i motionscenter.

Er dette en god ide?

Hvis der er nogen af jer der har det idelle træningsprogram, hører jeg gerne fra jer :-)

På forhånd tak!

Mvh

Kasper

Link to comment
Share on other sites

bare lige for at du ikke giver dig til at løbe dig selv i stykker Så forudsætter programmet fra løbesiden at du, allerede nu, løber minimum 20km pr uge ved program start ! men med 6mdr. burde du godt kunne træne dig op til et fint marathon.

MEN! ting og særligt løb tager lang tid ! læs om løbetræning inde på samme side, så er du godt begyndt.

Link to comment
Share on other sites

bare lige for at du ikke giver dig til at løbe dig selv i stykker Så forudsætter programmet fra løbesiden at du, allerede nu, løber minimum 20km pr uge ved program start ! men med 6mdr. burde du godt kunne træne dig op til et fint marathon.

MEN! ting og særligt løb tager lang tid ! læs om løbetræning inde på samme side, så er du godt begyndt.

Mange tak for svaret.

Min læge, som har en søn der er personlig træner mente at jeg godt kunne taget min puls osv. i betragning.

min puls ligger på 104/64. ved ikke om det er godt eller skidt.

Nogen der kender noget til dette???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share