Tyler FORSÆTTER !!


Dumb&Dumber
 Share

Recommended Posts

Man kan sagtens køre med brækket kraveben, hvis det er et ukompliceret brud. Jo, det gør da ondt. Og man kan naturligvis ikke bruge armene særligt meget, når man virkelig lægger kræfterne i benene.

Alex Zulle stille for et par år siden op med et brækket kraveben.

Så det kan lade sig gøre - spørgsmålet er kun om man selv synes det er skønne spildte kræfter, når man nu kun kan yde lad os sige 90 % af maks, og derfor trækker sig fra løbet. ;)

Kravebenet hele selvfølgelig ikke i løbet af touren. Men en uge, hvor Tyler bare triller med på de flade etaber og ikke taber for meget tid, kan han måske vænne sig til, hvor lidt/meget han kan belaste kravebenet, og så på første bjergetabe se om der overhovedet er noget at komme efter.

ok - selvfølgelig er det ønsketænkning - sandsynligvis har han ikke chance. Men lad os nu lige se.

Elles har CSC jo Sastre. Måske er det nu han folder sig ud i bjergene! ;)

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Fantastiske nyheder. Helt utrorlige nyheder. B)

Tyler har ikke mange smerter på dagens etabe og han har været oppe at stå i pedalerne (altså lagt vægt på armene = belastet kravebenet) uden de store problemer. Dette oplyser Riis. :) :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

:superman: :zborg: Are you Sarah Connor?

Tyler er da vist noget af en maskine, bop bop...

God godt vide hvad hans fys ellers havde af ting i godteposen under den ufattelige aflsappende behandling :4whistling:

By the way... skal da lige love for at nyhederne fik givet cykelrytteren skylden for selv at styrte fordi han kørte så tæt på motorcyklen... hmm den motorcykel ku sku da godt fjerne sig,hvad fanden har kameraet ellers ZOOM funktion til :blink:

Devito

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Synes det lød lidt blæret da de sagde at tyler havde bidt så hårdt under giroen på grund af en skade at han skulle have lavet 7 tænder bagefter

Hvis han bed tænderne sådan sammen, hvordan kunne han så trække vejret? Det er ikke meget luft, der kan komme ind mellem tænderne! :bike:

Link to comment
Share on other sites

Måske trak han vejret gennem næsen....

Hahaha.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Prøv lige at tage en løbetur/cykeltur, hvor du lægger over syregrænsen i en halv time!

Nu kan det selvfølgelig godt være, du har en ekstremt stor næse ;) , men det har tyler jo ikke! :tongue: :bike: :bike: :bike:

Link to comment
Share on other sites

Hæhæhæ... :sneaky:

Men jeg er nok den eneste her på MOL, der faktisk HAR SNAKKET med Tyler. Jeg stod kontrol til Gadeløbet i Herning i 2001, og han skulle bruge et afsides sted for at pisse. Han spurgte, om han måtte komme forbi afspærringen, og jeg var nådig! ;)

Jeg snakkede lige med ham et minuts tid, og jeg kan fortælle, han er MEGET sympatisk (også i virkeligheden)!

Link to comment
Share on other sites

Hæhæhæ... :sneaky:

Men jeg er nok den eneste her på MOL, der faktisk HAR SNAKKET med Tyler. Jeg stod kontrol til Gadeløbet i Herning i 2001, og han skulle bruge et afsides sted for at pisse. Han spurgte, om han måtte komme forbi afspærringen, og jeg var nådig! ;)

Jeg snakkede lige med ham et minuts tid, og jeg kan fortælle, han er MEGET sympatisk (også i virkeligheden)!

jeg ville nu rigtig gerne give dig ret - men det kan jeg ikke. Altså i at du er den eneste - men jeg vil medgive at han er meget sympatisk ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share