Basketball træningsprogram


WhiteLebron
 Share

Recommended Posts

Hej Folkens

Jeg er lidt over 2 meter høj og vejer omkring 90-91 kilo.

Mit mål er at blive meget atletisk, og jeg er meget målrettet, jeg spiller basketbold.

Jeg har et par områder jeg tror vil hjælpe på mit spil som er følgende:

- Springkraft - både på et ben og på to ben.
- Brede stærke skuldrer.
- Core træning.
- Hurtighed (jeg er allerede lidt hurtigere end andre på min alder)

Det ville glæde mig meget hvis i ville hjælpe mig med at lave et fuldt træningsprogram.

Edited by WhiteLebron
Link to comment
Share on other sites

Hej Folkens

Mit navn er Morten og jeg er fra Hundige, Jeg er 20 år, Jeg er 203 cm. høj og vejer omkring 90-91 kilo.

Mit mål er at blive meget atletisk, og jeg er meget målrettet, jeg spiller basketbold.

Jeg har et par områder jeg tror vil hjælpe på mit spil som er følgende:

- Hop højere, både på et ben og på to ben.

- Brede stærke skuldrer.

- Core træning.

Det ville glæde mig meget hvis i ville hjælpe mig med at lave et fuldt træningsprogram.

M.V.H.

Morten Christensen

Hej Morten

Hvad er dit udgangspunkt? Har du erfaring med træning af nogen art? Maskiner, frivægte, crossfit? Anything?

Hvor god er du? Hvad er din projicerede position når du engang skal spille senior bold?

Link to comment
Share on other sites

Hej Morten

Hvad er dit udgangspunkt? Har du erfaring med træning af nogen art? Maskiner, frivægte, crossfit? Anything?

Hvor god er du? Hvad er din projicerede position når du engang skal spille senior bold?

Først og fremmest vil jeg takke for du har svaret.

Jeg har styrke trænet ved siden af basketbolden, for at holde mig i form og holde musklerne vedlige. jeg har trænet i ca. 6-7 måneder. Det har været meget med frivægte og squats. samt konditionstræning. jeg er en nogenlunde basketbold spiller. Jeg spiller lige nu Forward (Small Forward & Power forward). Jeg træner meget på at angribe kurven noget mere, og derfor mener jeg skuldrene er vigtige.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share