KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Søndag d. 7. oktober 2012

Løb: 3,64 km @ 21:30 ~ 10,21 km/t

Var noget træt i benene kl. 17.45 da jeg begyndte turen. En dag med børn og havearbejde havde sat sine spor, men da først jeg fik rystet trætheden ud af stængerne blev det faktisk en god tur. Vinden var med mig på det ene stykke og meget imod mig på den sidste fjerdedel. Det var faktisk rart, for så overophedede mit stakkels hoved ikke. Næste tur bliver tirsdag!

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 9. oktober 2012

Løb: 3,64 km @ 20:30 ~ 10,66 km/t

Bedste tur indtil videre og fint med overskud. Vinden var stadig stærk og kom fra samme retning, men ikke noget problem overhovedet. Næste tur bliver torsdag eller fredag. Kan se, at min første løbetur blev tilbagelagt med 8,9 km/t med samme distance, så lidt sker der da. Om kort tid må jeg til at øge distancen.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 16. oktober 2012

Løb: 4,40 km @ 25:39 ~ 10,30 km/t

Nu har jeg lært lektien. Skriver aldrig mere hvornår næste tur bliver. For denne gang gik der en hel uge mellem to løbeture. En travl afslutning på ugen og en weekend, hvor der i samtlige lyse timer blev knoklet med gårdsplads betyder, at det først er muligt at indføre en løbetur i dag. Den blev så lidt længere, idet lungerne tillod det. Det føles helt rart, ikke at være presset og vide, at ruten uden problemer kan tilbagelægges. Overskud er ordet.

Link to comment
Share on other sites

Hey KK

Jeg kunne se at du i off topic skrev at du havde set en masse basket dokumentarer på youtube.

Kan du anbefale nogle?

Jeg har allerede set følgende:

Hoop dreams

Once Brothers

Magic & Bird: A courtship of rivals

More than a game (selvfølgelig)

Gik igang med 'Gunnin' for that #1 spot', men stoppede med at se den inden der for alvor kom gang i den. Giver den måske et skud mere.

Så prøvede jeg også at se 'Rebounds' der handler om de mere ukendte amerikanske basketball spillere der ikke er gode nok til at komme i NBA, men må rejse verden rundt og spille i alle mulige obskure ligaer for at få brød på bordet. Den var lidt kedelig og dårligt produceret.

Link to comment
Share on other sites

Puha, der er jo en del.

Michael Jordan - tonsvis af 40 - 90 minutter lange dokumentarer. De ligner som regel hinanden. Jeg har dem alle på en DVD-udgivelse (reg1), der vist hedder "Ultimate Jordan" eller noget i den stil. Meget anbefalelsesværdig.

The Announcement - Magic Johnson

Hvis du søger på de ord på YouTube, så kommer den i 6 dele. Meget god!

No Crossover - Allen Iverson

Den bette lort, der ændrede ligaen. Ganske god.

Kevin Garnett - Behind The Glory 2004

Igen en persondokumentar, der viser vedkommendes rejse fra high school til NBA. Pudsigt, at KG var få millimeter fra at blive dømt kriminel i stedet for NBA-stjerne!

Generelt er "Behind The Glory"-serien ganske hyggelig. Man får lige 40 minutters indsigt i en given spiller. Jeg har også set dem med Kobe, Pierce og nogle andre.

Derudover ser jeg også de championship-dvd's, som der laves hvert år. Dem, der viser et holds sæson fra første træning og kamp til finaleserien. De ligner lidt hinanden, men specielt Dallas Mavericks' sæson var sjov at se.

I øvrigt har jeg Lakers' og Bulls' "NBA Dynasty Series" på DVD. Jeg skal have købt Knicks, Celtics og 76'ers også. Alle kan findes på http://www.amazon.co...asty+series+nba

EDIT: Og selvfølgelig den nye 2012-dokumentar, der fejrer 20-året for Dream Team i Barcelona.

http://www.ballerstatus.com/2012/06/15/nba-tv-presents-dream-team-documentary-full-episode/

Den er lige så god som 'The Announcement'. Begge skal ses. Shit, hvor var forholdet mellem MJ og Isiah Thomas dårligt!!

Edited by KongKent
Link to comment
Share on other sites

Puha, der er jo en del.

Michael Jordan - tonsvis af 40 - 90 minutter lange dokumentarer. De ligner som regel hinanden. Jeg har dem alle på en DVD-udgivelse (reg1), der vist hedder "Ultimate Jordan" eller noget i den stil. Meget anbefalelsesværdig.

The Announcement - Magic Johnson

Hvis du søger på de ord på YouTube, så kommer den i 6 dele. Meget god!

No Crossover - Allen Iverson

Den bette lort, der ændrede ligaen. Ganske god.

Kevin Garnett - Behind The Glory 2004

Igen en persondokumentar, der viser vedkommendes rejse fra high school til NBA. Pudsigt, at KG var få millimeter fra at blive dømt kriminel i stedet for NBA-stjerne!

Generelt er "Behind The Glory"-serien ganske hyggelig. Man får lige 40 minutters indsigt i en given spiller. Jeg har også set dem med Kobe, Pierce og nogle andre.

Derudover ser jeg også de championship-dvd's, som der laves hvert år. Dem, der viser et holds sæson fra første træning og kamp til finaleserien. De ligner lidt hinanden, men specielt Dallas Mavericks' sæson var sjov at se.

I øvrigt har jeg Lakers' og Bulls' "NBA Dynasty Series" på DVD. Jeg skal have købt Knicks, Celtics og 76'ers også. Alle kan findes på http://www.amazon.co...asty+series+nba

EDIT: Og selvfølgelig den nye 2012-dokumentar, der fejrer 20-året for Dream Team i Barcelona.

http://www.ballersta...y-full-episode/

Den er lige så god som 'The Announcement'. Begge skal ses. Shit, hvor var forholdet mellem MJ og Isiah Thomas dårligt!!

Nu skal du ikke hælde mere salt i såret, den DVD burde have været med Heat....

I øvrigt har jeg også set Fab Five dokumentaren, den er også god!

Edited by Thorhauge
Link to comment
Share on other sites

Nu skal du ikke hælde mere salt i såret, den DVD burde have været med Heat....

I øvrigt har jeg også set Fab Five dokumentaren, den er også god!

Hehe, det er nu ikke fordi det var Heat, der blev tabere af den finaleserie. Mere fordi jeg sympatiserer med Jason Kidd og Dirk Nowitzki. Jeg synes det var godt, at de fik en ring med fra ligaen. Nok fordi jeg synes, at det er synd spillere som Barkley, Ewing, Reggie Miller og duoen Malone/Stockton aldrig fik en ring. De var bare uheldige at lande i ligaen mens Jordan hyggede sig med spillet. Og så fordi alle vidste, at det jo kun kunne være et spørgsmål om tid førend Heat ville vinde et mesterskab med det line-up. Det kom så også året efter. Helt fortjent!

Fuuck jeg ved hvad jeg skal bruge min fredag på! Du er sød og fin og vidunderlig, KK

I live to serve.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share