Spørgsmål angående 100m præstation?


Niklasbis
 Share

Recommended Posts

Hej alle, ville lige høre jer alle om en ting. Nu er der meget snak om ham Kristoffer Hari som lige tog 100m rekorden og jeg har set klippene og synes det var en helt formidabel præstation af drengen.

Nu må jeg hellere komme til pointen. Det var faktisk idag helt normal idrætstime efter ferien og vi skulle starte ud med atletik, vi skulle tilfældigvis løbe 100m. Vi løb og løb og til først løb jeg den på sølle 12,6 sekunder, det var o,4 sekunder hurtigere end min tidligere tid, men så løb jeg igen og ved ikke hvad der skete, men løb den på 11,6 sekunder. I forhold til Kristoffer er det jo ikke særlig specielt, men så ville jeg lige tilføje et par ting.

1. Jeg er også 15 år (1998)

2. Jeg har aldrig løbet til konkurrencer, som Kristoffer.

3. Har aldrig gået til atletik eller løb.

4. Har aldrig fået hjælp af nogen til at forbedre min hastighed.

5. Jeg havde ikke lavet noget fysisk i hele ferien.

6. Jeg stoppede til fodbold for 2 år siden.

7. Lige nu beskæftiger jeg mig med badminton.

8. Har aldrig prøvet at forbedre min løbeteknik

Man kan kalde alle overstående eksempler for undskyldninger, men jeg vil kalde dem for argumenter. For alle er sande og jeg har ingen teknik overhovedet. Derudover har jeg en mindre skade i knæet, som snart er ovre. Det jeg så spørger jer om er at de med at løbe i klubber skulle være noget for mig. 11,6 er rimelig godt vil jeg sige, og hvis jeg forbedrede min teknik og alt det der, ville jeg så have en proffesionel chance?

Håber I kan hjælpe

-Niklas Bisgaard, 15 år, Arden, Danmark.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Man kan kalde alle overstående eksempler for undskyldninger, men jeg vil kalde dem for argumenter. For alle er sande og jeg har ingen teknik overhovedet. Derudover har jeg en mindre skade i knæet, som snart er ovre. Det jeg så spørger jer om er at de med at løbe i klubber skulle være noget for mig. 11,6 er rimelig godt vil jeg sige, og hvis jeg forbedrede min teknik og alt det der, ville jeg så have en proffesionel chance?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share