Overtagelse af eksisterende fodboldklub/forening


Philiph0208
 Share

Recommended Posts

Hej alle fodboldglade mennesker.


Som overskriften indikerer, omhandler dette indlæg, min og mine venners lyst til at overtage en eksisterende fodboldklub/forening, som lægger i serie 4,3,2,1 - hvilken en af dem er underordnet.


Vi vil bare gerne have mulighed for at starte højere oppe end serie 5, som vi gør, hvis vi opretter vores egen fodboldklub/forening på ny.


Dette er selvsagt et råb til de klubber som ligger i en af de overstående rækker, som er ved at lukke og slukke, og som har overskud til at give stafetten videre, til nogle nye der gerne vil holde klubben kørende, bare på vores egne præmisser - det er meningen vi skal overtage klubben/foreningen, i takt med at I alligevel ville have lukket den ned - det er win-win for begge parter, da det koster noget at 'lukke butikken'.


Jeg ved ikke hvor realistisk dette shotout er, men nu prøver jeg, så hvis i står i en situation må i meget gerne hjælpe til, hvis i kender nogle osv.


På forhånd tak for hjælpen.


Mvh

Philip


Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share