Ondt i ryggen efter kun at have trænet den ene side af kroppen


J.B
 Share

Recommended Posts

Jeg har igennem de sidste 2 år udelukkende trænet den ene side af min krop. Dette har nu resulteret i nogle gevaldige rygproblemer. Jeg tog en tur til kiropraktoren og hun blev mildest talt chokeret da hun så hvordan jeg så ud. Hun sagde at hvis jeg fortsatte på samme måde ville jeg højest sandsynligt få kroniske skader på rygraden. Dette er jeg dog ikke overbevist om er rigtigt.

Jeg tænker at man ville kunne træne den svage side så den bliver stærkere men ikke større. Derved vil den ene side stadig forblive større end den anden.

Er der nogen der vil kunne give noget vejledning til hvordan man skulle gribe det an?

I tænker måske at mit projekt er åndsvagt, men der er en dybere mening med det som jeg først afslører når jeg er blevet lidt større.

Her er et par billeder så i kan se hvad jeg taler om:

post-5429-0-64368200-1333270153_thumb.jp

post-5429-0-85389600-1333270161_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Hej Jonas

Længe siden! Jeg er ked af at høre at dit projekt ikke går som planlagt, men kom nu ikke og sig at jeg ikke havde advaret dig :wink:

I forhold til at du ikke er ældre, tror jeg ikke at du har gjort nogen permanent skade på dig selv og jeg ved at vi har snakket om det tidligere, men jeg synes altså at du igen skal overveje, om det er dét værd i længden.

Kan det forøvrigt passe at du ringede til mig i byen for nogle måneder siden, møg fuld, og ude af stand til at kommunikere? :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg blev advaret men nu kører jeg det lige 1 år til. Efter jeg har får pressen til at sætte lys på min sag stopper jeg selvfølgelig.

Ja jeg kan svagt huske det. Skulle nok have ringet lidt tidligere på aftenen, men sådan er der jo så meget ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes også, jeg kan ane nogle underlige skygger på billederne.

Shopped.jpg

Utroligt som alle folk bliver eksperter når de ser noget de ikke tror på. Præcis hvilke skygger er det som ser underlige ud? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share