Min egen logbog


Recommended Posts

Så vil jeg lige holde lidt styr på hvad jeg laver af motion. Motion skal være rart og sjovt/fedt og jeg har pt. ikke dyrket motion siden Jan. Jeg har tidligere løbet og hiket meget og on off har jeg trænet meget styrke med vægtstang, håndvægte og kettlbell.

Jeg har følgene motions udstyr: 12,16, 20 kg kettlebells. Håndvægte og chinup bar.

Jeg har lavet et sødt lille program som jeg vil følge indtil det bliver kedeligt. Pt. savner jeg ikke nogen kæmpe udfordringer vedrørende motion, men hvis lysten kommer vil jeg da gerne cykle dk rundt næste sommer eller starte med at svømme en del.

Jeg er sku en halv stor fyr på 121kg og er 182cm høj. Når jeg træner kroppen er det lidt som en bodybuilder og jeg har prøvet at lave utallige gentagelser med kettlebells men syntes helt klart at mellem rep range er sjovest.

Mit mål er at få en perfekt symmetri i kroppen og blive lidt større. Jeg har lavet en program til at komme i gang med.

Ude i frem tiden vil jeg selvfølgelig gerne dyrke meget cardio såsom nævnt svømning eller andet, men foreløbigt skal jeg lige sparke mig selv igang igen. Jeg regner med at starte på programmet omkring på Fredag.

post-59275-0-24657500-1437868224_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share