Mugges log


mugge
 Share

Recommended Posts

Onsdag 40 minutter på løbebånd v. 1 % stigning.6,72 km.

I dag træning på jobbet-ikke så meget energi. 

Strict pull ups

1x3

Push ups

1x13

Dragon flags

1x6

Skrå bænkpres

5x5x50 kg

Vandret benpres

2x10x12 stacks

 

Link to comment
Share on other sites

8,5 km løb i Frb. Have og Søndermarken. 59,23 minutter. Det giver et tempo på 7,0 min/km. Ikke imponerende, men jeg blev noget udslukt efter bakken i Søndermarken. Gns puls på 132 bpm og maxpuls på ikke mindre end 195 bpm hmm. Det var faktisk på toppen af bakken, den var i bund i det røde felt.

Edited by mugge
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

hjemvendt fra ferie på Malta. Dejlig ferie med 37 grader hver dag. Der var adgang til et fitnessrum, så jeg fik løbet på løbebånd fire gange; i alt 1 time og 45 minutter og  hastighed på 10-11 km/t

I dag træning på jobbet. 

Alm.  pull ups-Pavels ladder

1x6

1x5

1x4

1x3

1x2

1x1

Dragon flags

1x6

Hyper extensions 2x10xBW + 20 kg

Skrå bænkpres

3x5x50 kg

Link to comment
Share on other sites

5,03 km løb om søerne. 1,5 km opvarmning og så tre 1000 m intervaller. Den midterste var vist på under 5 min, de to andre lidt over. Pulsmåleren koksede i starten, og viste maxpuls, mens jeg stod stille.  Men fungerede OK efter opvarmningen. Tre kilometerintervaller var hårdt, og jeg havde brækfornemmelser efter den sidste. Det er ellers ikke nogen målsætning for mig at træne så hårdt, at jeg er ved at brække mig. Til sidst en halv km meget langsom afjogning.

Link to comment
Share on other sites

Opdatering.

Lørdag: 7 km i Frederiksberg Have heraf  m. 3x1 km intervaller. De blev nu ikke så hurtige som ønsket.

Søndag: 6 km om søerne. m .gns tempo 6,0 min/km. De første halvanden km var opvarmning, de 4,5 km blev løbet med noget der lignede 5,4 min/km.

I dag træning på jobbet

Strict pull ups

1x3

Push ups

1x10

Dragon flags

1x8

DB bænk

3x5x25 kg

2x3x25 kg

Lying leg curls

2x15x35 kg

 

 

Link to comment
Share on other sites

Opdatering:

i går 6 km løb i Frb. Have. Gns. fart. 7,01 min/km . Ville have løbet 10 km, men gik død efter seks ovenpå en weekend med en del mad og noget alkohol.

I dag 2x10 push ups efterfulgt af 4 km på løbebånd v. 12 km/t og 2 % stigning.  

Link to comment
Share on other sites

Opdatering.

Morgenvægt her til morgen 80,4 kg

I går 10 km løbet om søerne. gns tempo 6,18 min/km, men ved 2-7 km lykkedes det mig at holde et tempo på under 5,5 min/km, uden at have indtaget mange carbs. Så jeg håber, jeg kan holde et godt tempo til Friløbet søndag. .

 

Link to comment
Share on other sites

Friløb i går. Det gik faktisk ret dårligt. jeg fik lagt for hårdt ud og var flad efter 6 km og måtte vakle i mål i tiden 1 time, 1 minut og 5 sekunder. Det var lidt nedtur, men skyldte vist for få km i benene i tempoet omkring 5,35-5,45 min/km, men så blev jeg så meget klogere. Jeg vil fortsat gerne blive lidt hurtigere på 5 km og 10 km, så lidt flere ture med måltempo er nok svaret. Ellers et godt løb i super løbevejr med en dejlig rute, der førte gennem Amalienborg og Kastellet. Der var i øvrigt meget færre med end tidligere år.

I dag styrketræning på jobbet. Det var nu fedt at komme i gang med det.

Pull ups-almindelige

1x5

1x3

Push ups

3x5

Dragon flags

1x5

DB pres

4x5x22,5 kg

Hyperextensions

2x10xBW+20 kg.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share