Methoxylon - lovligt steriod ?


Schroeder
 Share

Recommended Posts

Nogen der har erfaringer med Methoxylon ?.

Det virker som det rene vidundermiddel, sterioder uden bi-effekter

Methoxylon (5 - methyl -7- methoxyisoflavone)

Dette er en for nylig opdaget ikke hormonel isoflavone med anabolske samt antikatabolske egenskaber.

Methoxyflavonen blev først udviklet i hos Ungarske lægemedicinere i Chinoin. Syntrax så store potentiale i præparatet og videreudviklede det således, at den i dag har utrolige anabolske egenskaber, uden nogen som helst androgene bivirkninger. Methoxylon har en ekstrem kraftig muskelopbyggende effekt, den øger proteinsyntesen drastisk, den nedsætter produktionen af den muskel nedbrydende stof cortisol samtidig med at den giver en meget hurtigt restitution!

Methoxylon øger proteinsyntesen markant og det er derfor vigtigt med indtagelsen af mange proteiner.

Methoxylon er til dig som vil vokse i muskelmasse på en pæn og markeret måde, uden at løbe nogle chancer med ubehagelige bivirkninger.

Hvad siger i ?.

Nogen der har erfaringer ? :)

Link to comment
Share on other sites

Nogen der har erfaringer med Methoxylon ?.

Det virker som det rene vidundermiddel, sterioder uden bi-effekter

Methoxylon (5 - methyl -7- methoxyisoflavone)

Dette er en for nylig opdaget ikke hormonel isoflavone med anabolske samt antikatabolske egenskaber.

Methoxyflavonen blev først udviklet i hos Ungarske lægemedicinere i Chinoin. Syntrax så store potentiale i præparatet og videreudviklede det således, at den i dag har utrolige anabolske egenskaber, uden nogen som helst androgene bivirkninger. Methoxylon har en ekstrem kraftig muskelopbyggende effekt, den øger proteinsyntesen drastisk, den nedsætter produktionen af den muskel nedbrydende stof cortisol samtidig med at den giver en meget hurtigt restitution!

Methoxylon øger proteinsyntesen markant og det er derfor vigtigt med indtagelsen af mange proteiner.

Methoxylon er til dig som vil vokse i muskelmasse på en pæn og markeret måde, uden at løbe nogle chancer med ubehagelige bivirkninger.

Hvad siger i ?.

Nogen der har erfaringer ? :)

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder satme for godt til at være sand!

Håber der er nogen der kan sige noget om det! :)

Link to comment
Share on other sites

Nu stopper du fandeme med at spørge om alle mulige stoffer her på MOL og fitforum. Der er ikke nogle lovlige stoffer der "virker" fat det dog!!! :4slap:

De ulovlige er netop dette pga. bivirkningerne. Samfundet har åbenbart den opfattelse, at hvis de ikke er ulovlige, så ville så ignorante poder som dig fylde sig med dem, i endnu højere grad end det allerede er tilfældet. Hvorfor mon? :mad:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Nogen der har erfaringer med Methoxylon ?.

Det virker som det rene vidundermiddel, sterioder uden bi-effekter

Methoxylon (5 - methyl -7- methoxyisoflavone)

Dette er en for nylig opdaget ikke hormonel isoflavone med anabolske samt antikatabolske egenskaber.

Methoxyflavonen blev først udviklet i hos Ungarske lægemedicinere i Chinoin. Syntrax så store potentiale i præparatet og videreudviklede det således, at den i dag har utrolige anabolske egenskaber, uden nogen som helst androgene bivirkninger. Methoxylon har en ekstrem kraftig muskelopbyggende effekt, den øger proteinsyntesen drastisk, den nedsætter produktionen af den muskel nedbrydende stof cortisol samtidig med at den giver en meget hurtigt restitution!

Methoxylon øger proteinsyntesen markant og det er derfor vigtigt med indtagelsen af mange proteiner.

Methoxylon er til dig som vil vokse i muskelmasse på en pæn og markeret måde, uden at løbe nogle chancer med ubehagelige bivirkninger.

Hvad siger i ?.

Nogen der har erfaringer ? :)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved den del om dette stof, men ønsker ikke at udtale mig, da det i mit register hører under snyd og skader din krop...og så vil jeg som jeg altid siger, når jeg ser dopingbrugere: I er nogle tøsedrenge!

Link to comment
Share on other sites

Hey.

Jeg har prøvet noget der hedder Animal M-stak fra Universal Nutrition, et produkt der inderholder 5 - methyl -7- methoxyisoflavone plus en masse andet. Idéen med methhoxy er at de skulle hjælpe kroppen med at beholde en positiv nitrogenbalance, altså være i anadolt stadie.

Jeg tog 3 kilo muskelmasse på de tre uger jeg brugte produktet. Træningen fik et kæmpe boost og jeg følte mig mærkbart strærkere når jeg var nede og træne. Ved bivirkninger kan jeg fortælle at jeg lettere blev sur og irreteret, men ikke noget lignende 'roidrage' - tror jeg, da jeg har aldrig prøvet AS. Produktet er fuldt lovligt og jeg fik det sendt fra USA og betalte told og moms, så min pakke blev gennemset i tolden.

Jeg kan klart anbefale produktet, det skal blot følges med af masse protein i kosten og litervis af vand.

Og helt ærligt: at der ikke er nogen 'lovlige' ting der virker: prøv tingene ad inden en sådan påstand bliver fremlagt. Ting virker forskelligt på folk, og mange ville sikkert kunne have fordel af at tage et kosttilskud som hørte ind under den kategori af 'lovlige stoffer der ikke virker'. Folk sagde sikkert det samme om kreatin for ti år siden, og nu er det accepteret som den bedste ting siden bænkpres.

Link to comment
Share on other sites

Hey.

Jeg har prøvet noget der hedder Animal M-stak fra Universal Nutrition, et produkt der inderholder 5 - methyl -7- methoxyisoflavone plus en masse andet. Idéen med methhoxy er at de skulle hjælpe kroppen med at beholde en positiv nitrogenbalance, altså være i anadolt stadie.

Jeg tog 3 kilo muskelmasse på de tre uger jeg brugte produktet. Træningen fik et kæmpe boost og jeg følte mig mærkbart strærkere når jeg var nede og træne. Ved bivirkninger kan jeg fortælle at jeg lettere blev sur og irreteret, men ikke noget lignende 'roidrage' - tror jeg, da jeg har aldrig prøvet AS. Produktet er fuldt lovligt og jeg fik det sendt fra USA og betalte told og moms, så min pakke blev gennemset i tolden.

Jeg kan klart anbefale produktet, det skal blot følges med af masse protein i kosten og litervis af vand.

Og helt ærligt: at der ikke er nogen 'lovlige' ting der virker: prøv tingene ad inden en sådan påstand bliver fremlagt. Ting virker forskelligt på folk, og mange ville sikkert kunne have fordel af at tage et kosttilskud som hørte ind under den kategori af 'lovlige stoffer der ikke virker'. Folk sagde sikkert det samme om kreatin for ti år siden, og nu er det accepteret som den bedste ting siden bænkpres.

<{POST_SNAPBACK}>

Du pakker ikke 3kg muskelmasse på 3 uger ved et lovligt produkt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg kan klart anbefale produktet, det skal blot følges med af masse protein i kosten og litervis af vand.

Det fremstår som om, at du ændrede din kost i den periode, hvor du tog det pågældende produkt - tror du ikke, at det "bare" var det, der gjorde du tog de ekstra kilo på?

K

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig var jeg ekstra opmærksom på at få alle protienshakes ned og hugge et ekstra kyllingebryst på arbejde (jeg arbejdede i køkken på det tidspunkt). Men nej, jeg ændrede ikke min kostplan væsenligt.

Om det præcis var produktet der gjorde udslaget er altid svært at sige i forbindelse ved vægtøgning, men det gav som sagt træningen et skub fremad og det er jo altid godt! Alt i alt havde jeg gode erfaringer med produktet og det var det jeg ville give videre. Jeg vil ikke give al kredit til M-stak, for jeg blev ved med at tage på efter jeg holdt op med at tage produktet, men det gav mig en kickstart med at gaine, så jeg tror M-stak vil være godt at prøve hvis man er gået lidt i stå med sin træning.

Link to comment
Share on other sites

Havde nu hellere ikke tænkt mig at gaine 10kg på 1 måned, men hvis bare det havde en virkning som kreatin ville jeg, og de fleste andre, være godt tilfredse da man selvfølgelig ikke kan forvente andet af et lovligt stof der ikke smadre lever, nyre og psyken som bivirkninger..

Til dig Niceman:

Methoxylon står da ikke på dopinglisten, så hvad mener du med du ikke kan udtale dig om det ? :)

Link to comment
Share on other sites

Havde nu hellere ikke tænkt mig at gaine 10kg på 1 måned, men hvis bare det havde en virkning som kreatin ville jeg, og de fleste andre, være godt tilfredse da man selvfølgelig ikke kan forvente andet af et lovligt stof der ikke smadre lever, nyre og psyken som bivirkninger..

Til dig Niceman:

Methoxylon står da ikke på dopinglisten, så hvad mener du med du ikke kan udtale dig om det ? :)

<{POST_SNAPBACK}>

Rigtigt nok står stoffet ikke på IOC dopingliste...men nu er doping et vidt begreb...dog henvises til, at dopingstoffer er dem anført på IOC liste, men jeg holder stadig fast i, at det er doping...at det så bare er ren luft er en anden sag...hvorfor dokumenterer producenten ikke virkning via dobbelt blindet placebo studie...tja det koster penge og, hvad nu hvis det ikke virker!?!?

I min verden - lægemiddelindustrien eksisterer inen vidunderstoffer og så husk lige, at alle stoffer er giftige det er et spørgsmål om dosis!

Link to comment
Share on other sites

OKay!..

Men anaboler og sterioder virker da - det er vel et vidunderstof, bare med adskillige bivirkninger!...

Så du mener at fx methoxylon er et rent placebo ?...

Du er i medicinbranchen, kan du så ikke sige noget om de stoffer der befinder sig i methoxylon og om de i terioen kunne virke muskelopbyggende ? : )

hehe ja alt er dødligt, LD50 for koffein er fx 192 mg/kg for en rotte ;P - Så skal man spise en del chokolade eller drikke en masse kaffe ;P

Link to comment
Share on other sites

OKay!..

Men anaboler og sterioder virker da - det er vel et vidunderstof, bare med adskillige bivirkninger!...

Så du mener at fx methoxylon er et rent placebo ?...

Du er i medicinbranchen, kan du så ikke sige noget om de stoffer der befinder sig i methoxylon og om de i terioen kunne virke muskelopbyggende ? : )

hehe ja alt er dødligt, LD50 for koffein er fx 192 mg/kg for en rotte ;P - Så skal man spise en del chokolade eller drikke en masse kaffe ;P

<{POST_SNAPBACK}>

Du må selv finde ud af om det er et vidunderstof (det er det ikke!) og, hvilke bivirkninger, der er forbundet ved indtag...lægemidler (registreret hos Lægemiddelstyrelsen) må i sagens natur ikke have alvorlige bivirkninger...der kan dog være grænsetilfælde, hvor den gavnlige effekt er større end bivirkninger...men det er jo ikke tilfældet her...husk, at din krop er dit hus og der skal du bo mange år...

Jeg mener stoffet skal testes overfor placebo af uafhængige personer for at vise effekten...selvom stoffet er bedre end placebo (hvilket jeg tvivler på) så er det ligegyldigt, hvis det er så toksisk, at du kan få skader på indre organer...

Som sagt synes jeg dette stof inklusiv dopingstoffer er for tøsedrenge og vil derfor undlade at være behjælpelig med information, da stofferne er skadelige for din krop...

Ja koffein blev trukket væk fra apotekernes hylder, fordi personalet opdagede, at en stor gruppe unge forsynede sig af dette...

En opfordring til dig og generelt: brug din sunde fornuft!

Link to comment
Share on other sites

OKay!..

Men anaboler og sterioder virker da - det er vel et vidunderstof, bare med adskillige bivirkninger!...

Så du mener at fx methoxylon er et rent placebo ?...

Du er i medicinbranchen, kan du så ikke sige noget om de stoffer der befinder sig i methoxylon og om de i terioen kunne virke muskelopbyggende ? : )

hehe ja alt er dødligt, LD50 for koffein er fx 192 mg/kg for en rotte ;P - Så skal man spise en del chokolade eller drikke en masse kaffe ;P

<{POST_SNAPBACK}>

Du må selv finde ud af om det er et vidunderstof (det er det ikke!) og, hvilke bivirkninger, der er forbundet ved indtag...lægemidler (registreret hos Lægemiddelstyrelsen) må i sagens natur ikke have alvorlige bivirkninger...der kan dog være grænsetilfælde, hvor den gavnlige effekt er større end bivirkninger...men det er jo ikke tilfældet her...husk, at din krop er dit hus og der skal du bo mange år...

Jeg mener stoffet skal testes overfor placebo af uafhængige personer for at vise effekten...selvom stoffet er bedre end placebo (hvilket jeg tvivler på) så er det ligegyldigt, hvis det er så toksisk, at du kan få skader på indre organer...

Som sagt synes jeg dette stof inklusiv dopingstoffer er for tøsedrenge og vil derfor undlade at være behjælpelig med information, da stofferne er skadelige for din krop...

Ja koffein blev trukket væk fra apotekernes hylder, fordi personalet opdagede, at en stor gruppe unge forsynede sig af dette...

En opfordring til dig og generelt: brug din sunde fornuft!

<{POST_SNAPBACK}>

Niceman: Jeg syntes det er lidt for nemt at påstå at alle kostskud som skulle hjælpe træning mv., ikke virker og er for tøsedrenge. Der er ikke nogen beviser for for at 5- methyl -7- methoxyisoflavone er skadeligt for kroppen. Alt er sgu skadeligt for kroppen hvis blot doserne er rigtige... Folk skal have lov til at prøve forskellige ting og drage deres egne erfaringer.

Naturligvis er der ingen vidundermidler udover AS, og det er stadig at sæte sit helbred på spil, men den tror jeg folk har fanget efterhånden...

Jeg har haft gode erfaringer med produktet og jeg er stadig åben for forskellige muligheder for at give min træning et skub fremad. Uden AS, that's it.

Lige nu prøver jeg Tribulus Terrestis, har prøvet ZMA og NOX3, og jeg skal nok komme med anbefalinger af de forskellige produkter, om ikke andet end på PM, men det bliver en anden gang, for nu skal jeg ud og lave mad... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ville nok passe lidt på, hvis du dyrker konkurrence idræt, Universial nutrition skriver selv:

"If you’re a serious lifter looking to maximize your strength, performance, and gains then it’s time to consider the new Animal Stak 2. Like all other Animal products, Animal Stak 2 is a comprehensive supplement delivered in individual “packs”. Each pack contains effective doses of patented and proven ingredients designed to help you naturally enhance your own body’s ability to produce anabolic hormone levels. Animal Stak 2 also includes DHT blockers and aromatase inhibitors to help your body prevent the conversion of testosterone to either estrogen or DHT. Finally, you’ll find select vasodilators to help enhance systemic circulation and deliver these ingredients where your body needs them most. WARNING: Not for use by individuals under the age of 18 years. Do not use if pregnant or nursing. Consult a physician before using this product. KEEP OUT OF REACH OF CHILDREN. NOTE: Use of this product may be banned by some athletic associations. Athletes should consult with their sanctioning authority before use.

Link to comment
Share on other sites

Rigtigt nok står stoffet ikke på IOC dopingliste...men nu er doping et vidt begreb...dog henvises til, at dopingstoffer er dem anført på IOC liste, men jeg holder stadig fast i, at det er doping...at det så bare er ren luft er en anden sag...hvorfor dokumenterer producenten ikke virkning via dobbelt blindet placebo studie...tja det koster penge og, hvad nu hvis det ikke virker!?!?

<{POST_SNAPBACK}>

Doping er IKKE et vidt begreb jævnfør IOC listen. Doping er det som listen udspecificerer og så er den ikke meget længere. Hvis man skulle tage højde for at forskellige personer har forskellige opfattelse af hvad der kan være doping, ville man aldrig kunne enes om ret meget på nogen fornuftig måde. Listen fortæller klart og prævist hvad der er doping, på en måde som alle kan forholde sig til og selvom moster Åse måske mener at protein og kreatin må være doping, så er det ikke tilfældet....heldigvis da.

Derudover er der en underlig selvmodsigelse i det du skriver. Du mener at et produkt kan være doping, selvom det ingen effekt har? Hvordan hænger det sammen?

Link to comment
Share on other sites

Rigtigt nok står stoffet ikke på IOC dopingliste...men nu er doping et vidt begreb...dog henvises til, at dopingstoffer er dem anført på IOC liste, men jeg holder stadig fast i, at det er doping...at det så bare er ren luft er en anden sag...hvorfor dokumenterer producenten ikke virkning via dobbelt blindet placebo studie...tja det koster penge og, hvad nu hvis det ikke virker!?!?

<{POST_SNAPBACK}>

Doping er IKKE et vidt begreb jævnfør IOC listen. Doping er det som listen udspecificerer og så er den ikke meget længere. Hvis man skulle tage højde for at forskellige personer har forskellige opfattelse af hvad der kan være doping, ville man aldrig kunne enes om ret meget på nogen fornuftig måde. Listen fortæller klart og prævist hvad der er doping, på en måde som alle kan forholde sig til og selvom moster Åse måske mener at protein og kreatin må være doping, så er det ikke tilfældet....heldigvis da.

Derudover er der en underlig selvmodsigelse i det du skriver. Du mener at et produkt kan være doping, selvom det ingen effekt har? Hvordan hænger det sammen?

<{POST_SNAPBACK}>

Ifølge ordbogen defineres doping som stoffer, der befinder sig på IOCs liste, men den almene opfattelse viser, at doping er et vidt begreb (ordbøgernes indhold defineres af hvor ofte og i hvilken sammenhæng et ord benyttes af nogen som din moster Åse, dig og mig)...

Nej jeg selvmodsiger ikke mig selv...et stof kan sagtens være doping uden at have betydning for den enkelte udøver: tetrahydrocannabinol er på listen med mange andre stoffer...som der står i et af mine andre indlæg vil jeg gerne se stoffet overfor placebo...i undersøgelser foretaget af producenten vil det være en god idé at se på forsøgsdesign og fortolkning af resultater mm.

Her får vi så den "klare" definition på doping:

Hvad er doping?

De fleste har nok en ide om, hvad doping er. For man kan snart ikke se en sportsudsendelse eller læse en sportssektion uden at støde på noget om doping. Doping er i de seneste årtier blevet stadigt mere omtalt. Til gengæld er det nok de færreste, der på stående fod kan fortælle præcist, hvad doping er. Det skyldes ikke nødvendigvis uvidenhed om emnet. Det hænger derimod sammen med, at spørgsmålet om, hvad doping er, ikke rigtigt har noget enkelt svar.

Ordet ’doping’s oprindelse

Selve ordet ”doping” har en omflakket historie bag sig, hvor det har vandret fra sprog til sprog og skiftet betydning utallige gange undervejs.

Ordet har sin oprindelse i det sydlige Afrika. Tilbage i midten af 1800-tallet var naturfolket kaffierne kendt for at indtage ”dop” før de gik i krig og under religiøse ceremonier. ”Dop” var en drik, der bestod af alkohol og udtræk fra forskellige planter. Kaffierne mente, at drikken gav dem større styrke og mod.

I 1889 kom ordet ”doping” ind i engelske ordbøger som betegnelse for en blanding af opium og andre narkotiske stoffer, som man gav til heste. Ordet har siden ændret betydning, således at doping ikke længere kun er noget, man giver til heste. Det er desuden også blevet en del af det danske sprog.

Definitionen af doping

Også på dansk har ordet doping ikke altid betydet det samme. I dag findes der en officiel dansk definition på doping, som lyder:

"Ved doping forstås tilstedeværelsen i den menneskelige organisme af stoffer, der er forbudt i henhold til Den Internationale Olympiske Komités liste over forbudte stoffer. Brug af sådanne stoffer, tilstedeværelsen af sådanne stoffer i urin- eller blodprøve, samt anvendelsen af metoder til at ændre analyseresultatet af en urin eller blodprøve, er forbudt."

Dopinglisten

Doping er altså noget, der er forbudt. Der udsendes hvert år en liste over, hvad det er, der er forbudt. Populært kaldes denne forbudsliste for ”dopinglisten”. Den Internationale Olympiske Komité (IOC) udsender hvert år en ny udgave af dopinglisten. I fremtiden bliver det dog den uafhængige antidoping organisation World Anti Doping Agency (WADA), som får ansvar for ændringerne af IOC’s liste. Så hvis man overhovedet kan give en enkel forklaring på, hvad doping er, så er det, at doping er det, der står på dopinglisten.

Hvad forbyder dopinglisten?

Dopinglisten forbyder en række forskellige stoffer som fx amfetamin, EPO og anabole steroider. Og indtagelse af forbudte stoffer er nok det, som de fleste forbinder med doping. Men dopinglisten forbyder samtidig en række metoder eller fremgangsmåder, der kan skjule eller sløre brugen af forbudte stoffer og andre arbejdsmetoder, der i sig selv kan have en præstationsfremmende effekt. En forbudt arbejdsmetode er, når man ikke direkte anvender nogen stoffer, men alligevel opnår en kunstig forbedring af kroppens præstationsevne. Det kunne fx være bloddoping.

Ikke alt er forbudt

Det er dog hverken alle præstationsfremmende stoffer eller alle præstationsfremmende arbejdsmetoder, som er forbudte. Forskellige vitaminer og mineraler i de rigtige doser er uden tvivl præstationsforbedrende stoffer for sportsfolk, som ikke får en tilstrækkeligt sund og varieret kost. Men de er ikke forbudte.

Tegneseriefiguren Skipper Skræk, som ikke ville teste positiv på grund af sit store indtag at spinat. Men hvis andre personer vokser lige så hurtigt som Skipper Skræk så skal man nok lige tage en snak med ham og hvordan det er sket.

Hvis tegneseriefiguren Skipper Skræk, som bliver bomstærk af at spise spinat, kom til en dopingkontrol, så ville han ikke få problemer. Derimod kunne Asterix og Obelix godt gå hen og få problemer med deres trylledrik.

Højdetræning og psykisk træning vil ofte være præstationsforbedrende arbejdsmetoder, men de er heller ikke forbudte. Det er således ikke alt præstationsfremmende, som er forbudt. For i så fald ville det være forbudt fx at træne og at spise sundt.

På den anden side er det ikke alt det, der står på IOC’s dopingliste, som er præstationsfremmende. Også fremgangsmåder, der kan skjule eller sløre brugen af forbudte stoffer, står jo på listen.

Det er altså noget indviklet at give en forklaring på, hvad doping er. Dog går man aldrig helt galt i byen, hvis man siger, at doping er det, der står på dopinglisten.

Edited by niceman
Link to comment
Share on other sites

Rigtigt nok står stoffet ikke på IOC dopingliste...men nu er doping et vidt begreb...dog henvises til, at dopingstoffer er dem anført på IOC liste, men jeg holder stadig fast i, at det er doping...at det så bare er ren luft er en anden sag...hvorfor dokumenterer producenten ikke virkning via dobbelt blindet placebo studie...tja det koster penge og, hvad nu hvis det ikke virker!?!?

<{POST_SNAPBACK}>

Doping er IKKE et vidt begreb jævnfør IOC listen. Doping er det som listen udspecificerer og så er den ikke meget længere. Hvis man skulle tage højde for at forskellige personer har forskellige opfattelse af hvad der kan være doping, ville man aldrig kunne enes om ret meget på nogen fornuftig måde. Listen fortæller klart og prævist hvad der er doping, på en måde som alle kan forholde sig til og selvom moster Åse måske mener at protein og kreatin må være doping, så er det ikke tilfældet....heldigvis da.

Derudover er der en underlig selvmodsigelse i det du skriver. Du mener at et produkt kan være doping, selvom det ingen effekt har? Hvordan hænger det sammen?

<{POST_SNAPBACK}>

Ifølge ordbogen defineres doping som stoffer, der befinder sig på IOCs liste, men den almene opfattelse viser, at doping er et vidt begreb (ordbøgernes indhold defineres af hvor ofte og i hvilken sammenhæng et ord benyttes af nogen som din moster Åse, dig og mig)...

Nej jeg selvmodsiger ikke mig selv...et stof kan sagtens være doping uden at have betydning for den enkelte udøver: tetrahydrocannabinol er på listen med mange andre stoffer...som der står i et af mine andre indlæg vil jeg gerne se stoffet overfor placebo...i undersøgelser foretaget af producenten vil det være en god idé at se på forsøgsdesign og fortolkning af resultater mm.

Den almene opfattelse er ikke ligefrem særlig relevant i dopingspørgsmål, på samme måde som den almene individuelle ide om retfærdighed ikke har nogen indvirkning på lovgivning. IOC listen har intet at gøre med hvordan folk på gaden definerer doping og heldigvis for det. Ellers var der lagt op til en glidebane af proportioner :blink:

Hvad angår diskrepans mellem listen og andres tolkninger af dopingbegrebet, så kan jeg sagtens følge dig i at der er ting på listen, som ikke umiddelbart er præstationsfremmende. Sådan er reglerne nu engang.

Dog omtalte du noget, som ikke var på listen som værende doping også selvom du mente at stoffet var bluf.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Ville nok passe lidt på, hvis du dyrker konkurrence idræt, Universial nutrition skriver selv:

"If you’re a serious lifter looking to maximize your strength, performance, and gains then it’s time to consider the new Animal Stak 2. Like all other Animal products, Animal Stak 2 is a comprehensive supplement delivered in individual “packs”. Each pack contains effective doses of patented and proven ingredients designed to help you naturally enhance your own body’s ability to produce anabolic hormone levels. Animal Stak 2 also includes DHT blockers and aromatase inhibitors to help your body prevent the conversion of testosterone to either estrogen or DHT. Finally, you’ll find select vasodilators to help enhance systemic circulation and deliver these ingredients where your body needs them most. WARNING: Not for use by individuals under the age of 18 years. Do not use if pregnant or nursing. Consult a physician before using this product. KEEP OUT OF REACH OF CHILDREN. NOTE: Use of this product may be banned by some athletic associations. Athletes should consult with their sanctioning authority before use.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er det ikke Animal Stak-2 jeg har prøvet, Men deres M-stak. Jeg tror også Universal skriver en ekstra advarsel efter de fik en sag på halsen efter en atlet blev testet positiv efter at have brugt et af deres produkter med ribose.

Man kan vist også blive testet positiv for doping af ADD hvis man har drukket en ekspresso for meget inden man tager ned og træner. Og på Discovery så jeg hvor let det er at blive testet positiv for opiater hvis man spiser for mange valmuefrø... Det er en farlig verden vi lever i.

Overarmen2000: Yes! Hvem har egentlig sagt det?

Link to comment
Share on other sites

Ville nok passe lidt på, hvis du dyrker konkurrence idræt, Universial nutrition skriver selv:

"If you’re a serious lifter looking to maximize your strength, performance, and gains then it’s time to consider the new Animal Stak 2. Like all other Animal products, Animal Stak 2 is a comprehensive supplement delivered in individual “packs”. Each pack contains effective doses of patented and proven ingredients designed to help you naturally enhance your own body’s ability to produce anabolic hormone levels. Animal Stak 2 also includes DHT blockers and aromatase inhibitors to help your body prevent the conversion of testosterone to either estrogen or DHT. Finally, you’ll find select vasodilators to help enhance systemic circulation and deliver these ingredients where your body needs them most. WARNING: Not for use by individuals under the age of 18 years. Do not use if pregnant or nursing. Consult a physician before using this product. KEEP OUT OF REACH OF CHILDREN. NOTE: Use of this product may be banned by some athletic associations. Athletes should consult with their sanctioning authority before use.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er det ikke Animal Stak-2 jeg har prøvet, Men deres M-stak. Jeg tror også Universal skriver en ekstra advarsel efter de fik en sag på halsen efter en atlet blev testet positiv efter at have brugt et af deres produkter med ribose.

Man kan vist også blive testet positiv for doping af ADD hvis man har drukket en ekspresso for meget inden man tager ned og træner. Og på Discovery så jeg hvor let det er at blive testet positiv for opiater hvis man spiser for mange valmuefrø... Det er en farlig verden vi lever i.

Overarmen2000: Yes! Hvem har egentlig sagt det?

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan ikke teste positiv for ADD pga. espresso (går ud fra, at det er koffeinen du mener her)...det andet med valmuefrø er en kendt "hemmelighed" i videnskabelige kredse...nede på Bispebjerg testede en af Danmarks mest kyndige kemiske analytikere, hvad der skete, når almindelige mennesker indtog et par rundstykker fra bageren med birkes...det viste sig, at man kunne måle et vist niveau af "opiater" på disse personer...men i en test vil grænseværdien altid være sat højt så små niveauer som den føromtalte sag ikke får inflydelse...så tænk lige over dét - ja inklusiv dig Bo Hamburger (danmarks uoficielle og største kylling og løgner af rang) inden I spiser os af med: "det birkes´ skyld!

Edited by niceman
Link to comment
Share on other sites

Ville nok passe lidt på, hvis du dyrker konkurrence idræt, Universial nutrition skriver selv:

"If you’re a serious lifter looking to maximize your strength, performance, and gains then it’s time to consider the new Animal Stak 2. Like all other Animal products, Animal Stak 2 is a comprehensive supplement delivered in individual “packs”. Each pack contains effective doses of patented and proven ingredients designed to help you naturally enhance your own body’s ability to produce anabolic hormone levels. Animal Stak 2 also includes DHT blockers and aromatase inhibitors to help your body prevent the conversion of testosterone to either estrogen or DHT. Finally, you’ll find select vasodilators to help enhance systemic circulation and deliver these ingredients where your body needs them most. WARNING: Not for use by individuals under the age of 18 years. Do not use if pregnant or nursing. Consult a physician before using this product. KEEP OUT OF REACH OF CHILDREN. NOTE: Use of this product may be banned by some athletic associations. Athletes should consult with their sanctioning authority before use.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er det ikke Animal Stak-2 jeg har prøvet, Men deres M-stak. Jeg tror også Universal skriver en ekstra advarsel efter de fik en sag på halsen efter en atlet blev testet positiv efter at have brugt et af deres produkter med ribose.

Man kan vist også blive testet positiv for doping af ADD hvis man har drukket en ekspresso for meget inden man tager ned og træner. Og på Discovery så jeg hvor let det er at blive testet positiv for opiater hvis man spiser for mange valmuefrø... Det er en farlig verden vi lever i.

Overarmen2000: Yes! Hvem har egentlig sagt det?

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan ikke teste positiv for ADD pga. espresso (går ud fra, at det er koffeinen du mener her)...det andet med valmuefrø er en kendt "hemmelighed" i videnskabelige kredse...nede på Bispebjerg testede en af Danmarks mest kyndige kemiske analytikere, hvad der skete, når almindelige mennesker indtog et par rundstykker fra bageren med birkes...det viste sig, at man kunne måle et vist niveau af "opiater" på disse personer...men i en test vil grænseværdien altid være sat højt så små niveauer som den føromtalte sag ikke får inflydelse...så tænk lige over dét - ja inklusiv dig Bo Hamburger (danmarks uoficielle og største kylling og løgner af rang) inden I spiser os af med: "det birkes´ skyld!

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, Bo Hamburger sidder sikkert nu og føler sig rigtig "brødbetynget".

Det er godt vi har nogen til at berette om det åbenlyse... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share