Fod gør ondt på siden og baller og ben "sover"


teddy
 Share

Recommended Posts

Jeg har nogenlunde samtidig oplevet at få sindsygt ondt i den ene fod, på ydersiden og under og at det føles som om det summer eller at mine baller nærmest sover. Ved ikke om der kan være en sammenhæng eller om det er tilfældigt?

Har haft så meget uro i kroppen af det, at jeg ikke har kunne sove et par nætter.

Er svært at forklare hvordan det føles og hvor smerten sidder, så vil have svært ved at gå til lægen og forklare mit problem, så ville høre om der var nogle her der havde nogle gode ideer...

Link to comment
Share on other sites

Min umiddelbare tanke var en der kunne være et problem i ryggen, så skynd du dig hellere til lægen eller en fysioterapeut og få det undersøgt nærmere og finde ud af om der er en sammenhæng eller om det er to isoleret ting-. Desuden få noget konkret vejledning i hvordan du skal håndtere det.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ikke nemt at blive klog på, var forbi en fys, der uden at mærke på mig, konkluderede at det vat et problem i nedre ryg. Jeg fik en mckenzie øvelse som jeg skal lave flere gange dagligt. Her over weekenden er det blevet værre og værre, så valgte en akut tid hos en kiropraktor idag, da fyssen ik havde tid. Han undersøgte mig og sagde mit bækken var låst og sagde jeg ik skulle lave min mckenzie øvelse. Så hvad skal man tro på?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share