31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Tak, venner! :smile:

Første time. Det meste var som forventet, bortset fra, at tingene går en hele del hurtigere end til de andre timer jeg har været til. Det er ok hårdt, faktisk - specielt fordi jeg kæmper så meget med at nå ud i de forskellige stillinger. Det er dog meget rart, at timerne lader til at minde meget om hinanden, hvilket gør det noget lettre for mig at spore progression.

Jeg har i hvert fald købt 60 dage nu, og så håber jeg, at det kommer til at fungere godt. Optimalt set kunne jeg køre 2-3 dage med vægte og 2-3 dage med yoga. Lad os se hvordan det går :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mild kropsbygning!

En dejlig dag ind på kontoen. Kørte en træning på arbejde med tungt rødvinshoved og brugte efterfølgende et par timer på at kreere nye drinks. Derefter hjem og chille lidt og så i centeret til en let omgang. Det går fint med ryggen. Stort set ingen smerter :smile:

Har gang i en masse spændende ting for tiden. Der er nok at se til, men det er nice og jeg skal nok fortælle lidt nærmere, når der er kommet mere struktur på.

Bikram i morgen aften efter arbejde.

Link to comment
Share on other sites

Hvad giver du for BIKRAM YOGA pr. gang? Det er mest prisen der holder mig fra at gøre det, men jeg er overbevist om at det er godt for utroligt meget. F.eks. øvelse i at holde en erektion tilbage når man ser en numse.

Jeg har købt 60 dage for et lille egern, hvilket er et engangstilbud. Ellers er vi ude i noget, der ligner 11 jern om året.

Det ville ikke give menig for mig, at køre det med klippekort eller lignende, da det ville afholde mig fra at komme der ofte nok. Under tre gange per uge er ikke interessant for mig.

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Træningsmand!

tumblr_n3of646Ju51qbj34ao1_500.jpg

Offdag i går pga. ting, men på den igen i dag.

Påsken har været lidt af en hård banan, hvor jeg har arbejdet en del dage i streg + tumler med min kreativitet til fire andre projekter. Det er spændende det hele, men jeg skal holde tungen lige i munden.

Kroppen har det godt og min bevægelighed er bedre end den har været i meget længe. Jeg spiser godt, husker mine supps, drikker meget mindre kaffe og sover tungt. Det er dejligt :smile:

Træningen i aften var lidt guf til overkroppen. Jeg kører langtsomt mege volume på og hvis det fortsætter sådan her, så kan jeg snart begynde at pille ved intensiteten også

Link to comment
Share on other sites

Såfremt du har det til at ligge må du gerne uploade det hele.

Yeah! Jeg er lige ved at uppe alle seks. De er nok klar engang i morgen tidlig eller noget i den retning :smile:

:hippy: Bikram! :hippy:

Direkte afsted efter arbejde - perfekt.

Tilsyneladende har det været noget galt med fugtigheden de forrige gange jag harværet afsted, forstået på den måde at den ikke har været høj nok. Det var så fikset i dag.. Jeg har aldrig, ikke engang til FameBro crossfittimer, svedt så meget på så kort en periode som jeg gjorde i dag. Jeg kan næsten ikke beskrive det lol.

Fugten medførte også, at jeg havde helt ekstremt svært ved at pulsen ned efter den stående serie. Jeg fik kvalme og havde svært ved at tilføre nok ilt. Min puls fortsatte bare med at banke derudaf længe efter timens ophør. Det lyder negativt, men for mig er det en helt ny type udfordring, og jeg er motiveret for at forbedre mig. Den kontrol jeg har fået over min nedre ryg er næsten ulig noget jeg kan huske.. det er nok nærmest 10 år siden jeg har haft det sådan her og det er efter fire fucking gange.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke sikker på at jeg tror det er muligt at svede mere end en barchef der laver CF.

Husk lige at drikke 6-7L vand.

Nej, det troede jeg heller ikke. Det er lidt ligesom, der står en og vander mig med en kande oppefra. Det er grænsende til komisk.

Mht hydreringen, så tror jeg ikke det bliver et problem. Jeg er tørstig konstant.

"Sæt" er åbenbart det modsatte af "tørstig". Det vil jeg til at bruge noget mere

Hvorom alting er..

I går byggede jeg lidt på mine ben - STORE BEN!

I dag har jeg sgu fri fra arbejde (!) da jeg skal ud og høre Whomadewho i Vega. Skal nok have lidt at drikke efterfølgende :smile:

Inden nåede jeg dog lige at skubbe en omgang yoga ind.

Dejligt vejr, dejlige mennesker, dejlige København, dejlig dag! :sun:

Link to comment
Share on other sites

:hippy: Bikram! :hippy:

Lad os indledningsvis lige se et klip med en fyr, der demonstrerer lidt yoga

https://www.youtube.com/watch?v=PLBOsOt3qtc

Og således mindet om egen utilstrækkelighed, drog jeg på arbejde med planer om at tage til yoga efterfølgende.

Et par timers træning senere og med smagsprøver på nye IPAs, hvedeøl og stouts i maven cyklede jeg videre ned af Ryesgade og ind i varmen.

Timen i dag var min hidtil helt klart bedste. Jeg var ikke så hårdt ramt af fugten, og kunne derfor bedre koncentrere mig om stillingerne. Følte mig langt mere solid i specielt den stående serie.

Gode ting :smile:

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Mild bygning

Jeg har helt sikkert ramt nogle muskler i min nedre ryg i går. Det føles ikke dårligt, bare udtrættet - lidt ligesom dagen efter dødløft. Arh, dødløft.. suk.

Lidt forskelligt til overkroppen efter opvarmning, udstrækning/velvære.

Fint!

Link to comment
Share on other sites

I går: Mild muskelopbyggende træning + diverse strææk + hils på HP og Q-base

For lidt siden: Dejlig, dejlig Bikram. Det ruller bare..

For endnu kortere tid siden: Kylling, tomat, avocado efterfulgt af Skyr, mørk chokolade og müsli

Om en times tid: Arbejde, mezcal, mørk øl

Her er et billlede

ADm8vis.jpg

Kan i have en dejlig lørdag, venner! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Helt perf Søndag i går

Sov til omkring middag og lå derefter i sengen ca. en time mere. Så afsted til en meget hæderlig omgang disko + stræk hvor kroppen bare havde det dejligt. Hjem og ryge en jazzcigaret mens jeg forberedte ferskentærte og min roomie tog sig af entecoten. Et godt glas rødvin, en episode South Park og så en lang, dyb søvn indtil for omkring en time siden hvor jeg vågnede frisk som en havørn (Det er et dejligt udtryk).

Jeg elsker Søndage! Det er virkelig der jeg lader batterierne op for fuld skrue

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

I går havde jeg et par møder, der lige skulle klappe i løbet af dagen (Det gjorde de, venner. Bare rolig). Udover det, så var det jo også 5. Maj i går hvilket betyder, at det er socialt acceptabelt at drikke anseelige mængder tequila og mezcal. Det valgte jeg i sagens natur så at gøre :smile:

Det jeg er ved at komme frem til her, er at der ikke blev trænet i går

I dag var dog en ny dag, og jeg havde Bikram på programmet. Jeg har stadig mange af de samme problemer, men til gengæld føler jeg mig langt bedre tilpas under timen. Jeg skal arbejde målrettet med at forbedre min venstre hofte/bagside af lår/hele det område. Der sidder virkelig noget snavs der..

Ellers er dagen blevet brugt på at fyre mine opsamlede tips af. Jeg faldt for en weekendtaske fra Velorbis - det er fandme kval!

Link to comment
Share on other sites

Bikram i går. Læreren vi havde i går er en af de hårde hunde, der kører programmet stenhårdt + holder stillinger lige 2 sek længere end alle andre. Folk faldt som fluer omkring mig, men jeg fik disponeret mine kræfter godt. Jeg er endnu ikke tappet ud i løbet af en time, og sådan skulle det gerne blive ved med at være.

Den Italienske mester i Bikram stod i øvrigt lige foran mig.. fuck altså, det er vildt at se på. Mine hammies føltes stramme da hun lave Standing Bow Pose.

I dag stod den på vægte :smile:

tumblr_mv79r2IpZU1qjl96uo1_400.jpg

Opvarmning

15 min SS + lidt bøj og stræk

Cable Curl

12x20

12x20

12x20

12x20

6x25

6x25

Tate Press

12x20 kg

12x20 kg

12x20 kg

12x20 kg

10x22 kg

10x22 kg

Cable Front Raise

10x5

10x5

10x5

10x5

Seated Chest Press

10

10

10

10

Kan ikke huske vægten. Det var ikke meget, venner..

Link to comment
Share on other sites

Lørdag.. sikken tiden går :smile:

Skulle møde lidt tidligere end normalt på arbejde, så jeg måtte droppe den ellers planlagte Bikram for en hurtig omgang BB. Skyndte mig igennem kun for at finde ud af, at jeg alligevel ikke behøvede at komme tidligt ind.. 2 x cum taste.

Ellers ikke så meget.

Link to comment
Share on other sites

Sikke da et mandagsvejr, hva friends?

I går var jeg til fødselsdag hos en kollegas kæreste. Det var super hyggeligt med fodbold, grill, god rødvin, pilsnere, joints og kage. Var lidt rundt på gulvet da jeg kom hjem og endte med at falde i søvn med alt mit tøj på og "Life of mammals" kørende på computeren. Sir David fik mig lullet i en dyb, spacy drømmesøvn, og jeg vågnede ikke før kl. 06.30 hvor jeg mildest talt var en anelse forvirret.

Faldt heldigvis i søvn igen og sov til omkring middag. Efter at have sundet mig, kom jeg op og fik taget mig af nogle klassiske mandagsgøremål, før jeg tog på arbejde et par timer.

Efterfølgende afsted til en ganske frygtelig omgang Bikram og nu sidder jeg så her og venter på, at mine hårdkogte æg bliver færdige.

Det var hårdt af helvede til i dag! Alt for megen uro i kroppen, besvær med at samle mig mellem stillinger og en snert af kvalme.Det er dog det hele værd efter man kommer ud i den friske luft. Den stramhed, der havde akkumuleret sig i min nedre ryg er som blæst væk. Najs mand!

Nu, GoT!

Life is sweet

Link to comment
Share on other sites

:sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun:

Mild BB!

Tiden går godt med yoga og arbejde. Det er som om, at jeg står liiige på vippen mht at få nogle ting til at ske. Uanset hvad, så er jeg glad og tilfreds - i disse tider er det næsten svært at bede om mere :smile:

Lyttede til mit nye mix i dag.. Jeg har haft en periode hvor jeg har lyttet til en del techno. Jeg ved ikke helt hvorfor, og det er mange år siden sidst. Fik så lyst til at banke noget af det sammen, så jeg kunne træne til det og resultatet er her:

Technomix 1

Lidt houselyd indover, så det ikke bliver for koldt. Det er godt egnet til cardio med et mere drivende, knapt så drop/melodisk fokus som de andre.

Opvarmning

15 min cardio + Stræk og bøj

"Dragon Flags"

10

10

10

Siddende DB Curl

10x14 kg

10x14 kg

10x14 kg

10x14 kg

Rob Ritches tribute!

Benpres

10x90

10x90

10x90

10x90

Bedre og bedre.

Læg

15x90

15x90

15x90

15x90

Skulderpres i maskine

10x45

10x45

10x45

Centeret var ved at lukke, så jeg bøgsede den lige hurtigt i maskinen

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Søndag aften..

Er lige kommet hjem fra en hurtig, lille træning i FW og sidder nu og chiller med loungy musik.

Ugen, der er gået har været spækket med arbejde og en masse forskellige ting jeg skulle have styr på. Det hele kulminerede Lørdag hvor vi afholdte første Barololand på Islands Brygge. Der var pres på til allersidste minut, men alting forløb efter planen og vi endte med en meget vellykket aften. Det er fandme en fornøjelse, at servere for mennesker, der bare helt tydeligt har det godt. Det hele glider ligesom også lidt nemmere, når der er betalt for alt i forvejen, og folk ikke skal tænke over om et ekstra glas vin koster 125 kr. eller et eller andet latterligt.

De fleste af jer har jo nok set pics på Face, men nu kan i lige få et par stykker her også :smile:

10262223_637334706350863_919350097268134

10352384_637334889684178_220025185858899

10274216_637334399684227_581527667141624

10402813_637334603017540_539805565826069

Det var en stor lettelse, at det gik godt og bagefter havde jeg bare lyst til at koble helt ud. Tog til en kollegas 30 års fødselsdag, røg en masse joints og købte en blåbærmuffin på vej hjem.

Sov som en sten i 12 timer og vågnede med en ordentlig knold bomuld i munden. Tidligere fik jeg stemt, men ellers har jeg lavet nul og niks. Kroppen var godt brugt og godt stiv i det til træning. Jeg er efterhånden blevet en gammel mand :smile:

Ellers ikke så meget. I morgen kører vi på igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share