tang


Nexus
 Share

Recommended Posts

Næste gang i kommer i super brugsen, så prøv og om de har sushi-tang. pyt, jeg spare jer turen, Det er for sindsygt!!!

41 gr. protein pr 100 gr. :dropjaw:

badnews is - det kostede 29,95 kr,- for 22 gr. :o

Jeg kunne da godt forestille mig, at det var noget jeg ville inkludere i min kost plan hvis man kunne få til en rimelig pris.

MVH

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg har engang læst lidt omkring det at være vegetar, ifølge det jeg læste, fandtes der ET vegetarisk produkt, der indehold de proteiner der er så vigtige for os - og det var bønner....

Og, se nu halter det jo lidt det her, men jeg kan ikke huske om de med det ene produkts proteiner, mener proteiner med en bestemt aminosyre profil. Jeg er heller ikke helt sikker på, hvilken type bønner det var.

Pointen var faktisk, at det som vegetar fuldstændig uden animalske produkter, var uhyggelig vanskeligt at få de rigtige proteiner. Derudover får vegetarer heller ikke vitaminet B12 via kosten....

Det var kun for at understrege, at proteiner absolut ikke blot er proteiner - og bliver optaget. Så så tang-muller skal man nok ikke regne med :D

Link to comment
Share on other sites

Prøv at se Bill Pearl, han er da vegetar...........selvfølgelig er der altid valle protein, men man skal jo have noget ordentligt at spise engang imellem, så et eller andet må han da gøre rigtigt ;)

Mbyms-> hestebønner, kidneybønner, brunebønner, hvilken af disse kan det mon være

Link to comment
Share on other sites

Nexus> så vidt jeg ved er Bill Pearl lacto-ovo vegetar. Det betyder at han kun fraholder sig fra at spise kød. Han spiser altså både mælk, æg og andre mejeri produkter. Og da æg har noget nær en perfekt aminosyre profil (lige bort set fra high-tech valle protein pulver), så er det vist ingen is på koen her. Jeg tvivler meget stærkt på at det er en nem opgave at blive stor som 100 % ren vegetar.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share